Ogłoszenie z dnia 2019-05-10
Ogłoszenie nr 560091480-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.
Warszawa: Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537228-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500115440-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000,
ul. ul. Rakowiecka
26/30,
02-528
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 12 51 390, e-mail
Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks
22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PK XF 261.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestorska w ramach inwestycji pn. "Przebudowa budynku przy ul. Postępu 3 w Warszawie dla potrzeb Prokuratury Krajowej", polegającej na: 1) Sprawowaniu funkcji Koreferenta dokumentacji projektowej na każdym etapie przedkładania dokumentacji do uzgodnień; 2) Sprawowaniu funkcji inwestora zastępczego (kompleksowo) przy realizacji omawianej inwestycji.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W okresie 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż w dniu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlano-montażowych.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Sweco Consulting Sp. z o. o.,
,
ul. Franklina Roosevelta 22,
60-829,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. termin realizacji umowy: zakończenie w terminie do dnia 31 grudnia 2019 roku, jednak w sytuacji, gdy do dnia 31 grudnia 2019 roku nie nastąpi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie a wyłącznie zgłoszenie do właściwego organu, Wykonawca będzie realizował usługę do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 2. wynagrodzenie: 478 500,00 zł netto, tj. 588 555,00 zł brutto; 3. sposób wypłaty wynagrodzenia Inwestora Zastępczego: a) za pełnienie funkcji koreferenta na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej, sprawdzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i udział w obradach Komisji Techniczno-Ekonomicznej w wysokości 3,33 % wynagrodzenia (...)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie świadczenia usługi wystąpiły okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy, tj.
1) wydłużenie czasu na opracowanie dokumentacji projektowej przez Biuro Projektowe. Projektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń wymaganych przepisami Prawa budowlanego zakończono dopiero w dniu 14.12.2018 r. (7 miesięcy od podpisania umowy). Założony przez strony termin zakończenia robót i przekazanie do użytkowania obiektu w ciągu 4 miesięcy od terminu przygotowania inwestycji do realizacji (w tym dokumentacji) był niemożliwy do wykonania, z uwagi na szeroki zakres robót budowlanych i dostaw do realizacji w omawianej inwestycji;
2) przyjęty przez Zamawiającego do realizacji Projekt wykonawczy obejmuje większy zakres robót aniżeli ten, który miał być realizowany na etapie podpisywania umowy. Zwiększenie zakresu było niemożliwe do zidentyfikowania przed opracowaniem przez Biuro Projektowe dokumentacji projektowej;
3) konieczność zmiany formuły zlecania robót na przetargi (na etapie podpisywania umowy nie była brana pod uwagę) spowodowały odsunięcie rozpoczęcia, a tym samym zakończenia robót. Procedury o udzielenie zamówienia na dostawę systemu grzewczo-chłodniczego i wentylacji, przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, LAN, CCTV, SKD, SSWiN, ppoż zostaną zakończone w terminie późniejszym niż zakładano.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
cd. informacji dot. zakresu zmiany:
b) za współprzygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przeprowadzeniu procedur zamówień publicznych zakończonych skutecznym wyborem wykonawcy robót i zawarciem umowy albo umów na roboty budowlano-montażowe w ramach inwestycji pn. "Przebudowa budynków przy ul. Postępu 3 w Warszawie dla potrzeb Prokuratury Krajowej" - w wysokości 3,33 % wynagrodzenia (...);
c) za pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego w czasie wykonywania prac budowlano-montażowych - w wysokości 83,34 % wynagrodzenia (...);
4. wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 29427,75 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie""
- "Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu "Antoniów" - budowa skateparku"
- Budowa hali sportowej w formule zaprojektuj i wybuduj - zgodnie z programem budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa DP2920E na odcinku Zalesie- Węgrzynowice
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dotyczącymi zadania pn.: "Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników drogi powiatowej nr 2130R - ulica bpa Jakuba Glazera w Przemyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.