eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Rozbudowa wraz z modernizacją budynku ZPO w Woli Filipowskiej o oddziały szkolno-przedszkolne - etap I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 560088895-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Krzeszowice: Rozbudowa wraz z modernizacją budynku ZPO w Woli Filipowskiej o oddziały szkolno-przedszkolne - etap I.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597998-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500234679-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 52690800000000, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 520 855, e-mail sekretariat@um.krzeszowice.pl, faks 122 520 802.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,302718,2018.html, www.gminakrzeszowice.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa wraz z modernizacją budynku ZPO w Woli Filipowskiej o oddziały szkolno-przedszkolne - etap I.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIT.271.71.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa skrzydła północno- zachodniego budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej, zlokalizowanego na działce nr 328/3, w ramach realizacji zadania pn. "Rozbudowa wraz z modernizacją budynku ZPO w Woli Filipowskiej o oddziały szkolno- przedszkolne - etap I". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu I rozbudowy skrzydła w północno- zachodniej części budynku (A1): dobudowę dwukondygnacyjnego segmentu w kształcie litery L w stanie surowym otwartym. Otwory drzwiowe i okienne zabezpieczyć odpowiednio płytami OSB. W zakres wchodzi wykonanie: pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, orynnowania, rozbiórka rampy dla niepełnosprawnych i schodów wejściowych od strony północnej oraz remont dwóch sal lekcyjnych na parterze i piętrze, polegający na wybiciu otworów okiennych, wstawieniu stolarki okiennej, przemalowaniu pomieszczeń, przyłącza wodociągowego z przejściem szczelnym do nowobudowanego segmentu wraz z zestawem pomiarowym, zabezpieczenie instalacji, przyłącz WLZ, kanalizację deszczową oraz sanitarną z przejściem szczelnym do budynku i zabezpieczeniem. Należy zdemontować część istniejącego ogrodzenia, w miejscu projektowanego wjazdu i zamontować bramę wjazdową. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach: 3.1. Dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1104.2017 z dnia 27.09.2017 r., stanowiącej załącznik nr 8 A do SIWZ. 3.2. Dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzja pozwolenia na budowę nr AB.V.1.617.2016 z dnia 24.06.2016 r., stanowiącej załącznik nr 8 B do SIWZ. 3.3. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do zgłoszenia nr AB.V.1.6743.368.2016.SA z dnia 12.07.2016 r. stanowiącej załącznik nr 8 C do SIWZ. 3.4. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik nr 7do SIWZ. 4. Zakres realizacji dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1104.2017 z dnia 27.09.2017 r określają przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ: a) 9A - Przedmiar robót branża budowlana, b) 9B - Przedmiar robót branża elektryczna, c) 9C - Przedmiar robót kanalizacja deszczowa, d) 9D - Przedmiar robót kanalizacja sanitarna zewnętrzna, e) 9E - Przedmiar robót przyłącz wodociągowy.


II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

45214100-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 czerwca 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o., , ul. Grunwaldzka 25, 45-054, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1687232.35 pl.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

wartość brutto - 2 075 295.79 zł. W dniu 4 stycznia 2019 r. w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych zwiększono wartość umowy o 27 660,25 zł do wartości 2 102 956,04 zł.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych, niebjętych zakresem umowy podstawowej, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, wprowadza się wykonanie robót dodatkowych, zgodnie z zakresami okreslonymi szczegółowo w protokołach konieczności, stanowiących załączniki do aneksu do umowy.Z powodów ekonomicznych oraz technicznych zmiana wykonawcy nie mogła być dokonana, zmiana spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwięskzenie kosztów dla Zamawiającego, wartość zmiany nie przekracza 50 % wartośc zamówienia podstawowego. Wskutek wprowadzenie dodatkowych robót zwiększa się wartość umowy podstawowej o 216 614,25 zł brutto i wynosi 2 319 570,29 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie konieczności wykonania robót dodatkowych: 1. Wymiana gruntu pod posadzkami - w trakcie prowadzenia prac stwierdzono wystąpienie gruntów ilastych, których nie można w dostateczny sposób zagęścić. W związku z powyższym zachodzi konieczność wymiany gruntu na głębokości 1,8 m na kruszywo o uziarnieniu 31-63 mm wg nadzoru autorskiego; 2. Wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej - przy wymianie gruntów stwierdza się konieczność jej wykonania z uwagi na łatwiejszy sposób wykonania oraz względy ekonomiczne; 3. Demontaż warstwy termomodernizacji ścian elewacji północnej, zachodniej i wiatrołapu od strony zachodniej - z uwagi na konieczność wykonania ścian fundamentów i konstrukcji ścian murowanych nowego budynku zachodzi konieczność rozbiórki istniejących warstw termomodernizacji grubości 15/17 cm ze styropianu; 4. Z uwagi na brak technicznej możliwości wykonania deskowania ścian fundamentowych od strony istniejącego budynku w osiach IB, I1 i 1 zachodzi konieczność wykonania dodatkowej izolacji ze styropianu grubości 15 cm na długości 36,6 m oraz 5 cm na długości 6,0 m; 5. Wykonanie izolacji ławy fundamentowej grubości 2 cm ze styropianu w osiach IB, I1 i 1 o długości 43,3 m - po wykonaniu wykopów stwierdzono, że istniejący fundament nie posiada izolacji termicznej i zachodzi konieczność jej wykonania. Wartość robót dodatkowych brutto zgodnie z kosztorysem wynosi 188.660,74 i 27.953,51 zł. W związku z powyższym uznaje się za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego wykonanie robót dodatkowych wymienionych powyżej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych aneksuje się termin zakończenia trwania umowy do dnia 31 lipca 2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.