Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 560076751-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Tarnów: dotyczy: postępowania na obłożenia pola operacyjnego i bielizny operacyjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie - 104/2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 2019/S 210-512672
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 85005274000000,
ul. Lwowska
1,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 315 460, e-mail
ania@lukasz.med.pl, faks
014 6315460, 6212581.
Adres strony internetowej (url): www.lukasz.med.pl
Adres profilu nabywcy: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dotyczy: postępowania na obłożenia pola operacyjnego i bielizny operacyjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie - 104/2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):104/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa na obłożenia pola operacyjnego i bielizny operacyjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
II.4) Główny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: zestawy uniwersalne podstawowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Panep SRO.PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: zestawy do neurochirurgii |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: pakiet okulistyczny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: zestaw dla laryngologii |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: zestaw do pcnl |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: zestawy do rozruszników |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: obłozenia do zabiegów ablacji |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 28 | NAZWA: zestawy sterylne jednorazowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PANEP S.R.O. SP. ZO.O., Rosice koło Brna Oddział w Polsce ul. Warszawska 153 43-300 Bielsko-Biała,
,
,
,
, kraj/woj.
Czechy
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jej podniesienie do poziomu niższego niż 50%
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie pandemii COVID19 skutkujące wzrostem kursów walut i cen komponentów
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków."
- CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE
- Wykonanie PFU wraz z określeniem kosztów inwestycji dla zadania pn. "Rozwój diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie poprzez nadbudowę budynku D"
- Koncepcja i PFU dla zad. pn. "Budowa drogi rower. przy ul. Nowodąbrowskiej od al.M.B Fatimskiej do wysokości zjazdu do Gemini" w ramach zad. pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 18 w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na prace termomodernizacyjne w budynku przy ul. Bernardyńska 8 w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Dostawa wyposażenia IPMED.
- Zakup i dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii - 36 Pakietów.
- Dostawa produktów leczniczych.
- dostawa leków.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.