eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Unieszyno Gmina Cewice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 560075158-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Cewice: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Unieszyno Gmina Cewice.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Unieszyno Gmina Cewice" dofinansowany jest ze środków UE w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętych Programem Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521198-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500047717-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500098720-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 613 460, e-mail sekretariat@cewice.pl, faks 598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Unieszyno Gmina Cewice.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.ZIR.271.4.2018.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Unieszyno Gmina Cewice" dofinansowanego ze środków UE w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętych Programem Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014-2020. Celem projektu jest wsparcie rozwoju lokalnego na terenie Gminy Cewice poprzez poprawę stanu środowiska naturalnego oraz podniesienie standardu życia mieszkańców na obszarze wiejskiej Gminy Cewice dzięki budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Unieszyno. 2. Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) - stanowiący Załącznik nr 1 w postępowaniu. W projekcie należy uwzględnić przedłużenie sieci kanalizacji tłocznej oraz zmianę lokalizacji lokalnej przepompowni P1 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do postępowania. Z uwagi na to, że przepompownia PS1 posadowiona jest na działce prywatnej, szczegóły jej lokalizacji należy uzgodnić z właścicielem działki nr 113/9. 3. Wykonawca wykonana wielobranżową dokumentację projektową wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 4. Wykonawca w zakresie prac projektowych zobowiązany jest między innymi do: 1) Uzyskania we własnym zakresie mapy do celów projektowych. 2) Uzyskania niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3) Przygotowania dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę 4) Uzyskania ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, ostatecznej decyzji o lokalizacji celu publicznego, ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5) Uzyskania pisemnych zgód od właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie sieć kanalizacyjna 6) Uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej do zasilania lokalnej oczyszczalni ścieków oraz przepompowni . 7) Wykonania geotechnicznych badań gruntu w osi lokalizacji sieci kanalizacyjnej oraz w planowanym miejscu lokalizacji oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków 8) Uzyskania wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa Budowlanego. 9) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany) 10) Opracowanie niezbędnych operatów wodnoprawnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych wymaganych przez prawo wodne. 5. Uwaga! W związku z tym, ze dz. 101 jest objęta nadzorem archeologicznym, Zamawiający przy realizacji innej inwestycji (budowa boiska) na dz. 101 obręb Unieszyno, przeprowadził badania archeologiczne o charakterze nadzoru archeologicznego na terenie dz. 101 obr. Unieszyno przez uprawnionego archeologa. Dokumentacja archeologiczna została przekazana do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku - dokumentacja archeologiczna wraz z protokołem przekazania do ewentualnego wykorzystania - stanowi załącznik nr 3 do postępowania 6. Wstępną koncepcję rozwiązań projektowych przed przystąpieniem do głównych prac projektowych należy przedstawić ją do akceptacji przez Zamawiającego 7. Wykonawca opracuje dokumentację obejmującą: 1) Projekt budowlany wraz z informacją BIOZ - 4 egz., projekt wykonawczy - 3 egz. 2) Przedmiar robót - 2 egz. 3) Kosztorys inwestorski - 2 egz. 4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. 5) Operat wodnoprawny - 4 egz. 6) Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formie zapisu PDF. Wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. 8. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) 2) Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2017 r.,1566 ze zm.) 3) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012, poz. 462). 4) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012 poz. 463) 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2014 r., poz. 1800) 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013, poz. 1129) . 7) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 9. Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią lokalną i oczyszczalnią ścieków obejmuje wg. PFU: 1) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 600 mb 2) Siec kanalizacji sanitarnej tłocznej - 56 mb ( należy przewidzieć wydłużenie trasy - o ok. 20 mb, z uwagi na zmianę posadowienia przydomowej przepompowni ścieków PS1) 3) Lokalną przydomową przepompownię ścieków PS1 4) Oczyszczalnię ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu 10. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i ostateczną decyzją pozwolenia na budowę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia na budowie uprawnionego geodety, kierownika budowy, nadzoru archeologicznego ( jeżeli będzie wymagany) we własnym zakresie oraz prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z prawem budowlanym. 12. Inspektora nadzoru inwestorskiego zabezpieczy Zamawiający. 13. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Skompletowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej powykonawczej dokumentacji budowy. Dokumentacja powykonawcza powinna zwierać miedzy innymi: dziennik budowy, raport z przebiegu inspekcji kanału grawitacyjnego videokamerą wraz z nośnikiem elektronicznym, wnioski materiałowe, próby szczelności rurociągów, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności atesty- niezbędne świadectwa kontroli jakości, badania instalacji ochronne, układów pomiarowych i sterowania, instrukcje obsługi, wnioski materiałowe zatwierdzone przez Inspektora nadzoru, karty katalogowe, karty gwarancyjne, protokoły z odbioru pasa drogowego, oświadczenia właścicieli gruntów o uporządkowaniu terenu, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wszystkimi zmianami w toku budowy Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, posegregowane i spięte w teczki ze spisem treści - w 2 egzemplarzach. 2) Uzyskania zaświadczenia od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lęborku o braku sprzeciwu na złożone zawiadomienie o zakończeniu budowy lub decyzji pozwolenia na użytkowanie. 14. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktur wynosił do co najmniej 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 15. Zamawiający wymaga aby termin Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakościowej niezależnie od rękojmi, zgodnie z zapisami Karty Gwarancji Jakościowej, stanowiącej załącznik do umowy. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych, osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty ziemne b) Roboty konstrukcyjne c) Roboty budowlane wewnętrzne d) Roboty instalacyjne elektryczne e) Roboty instalacyjne sanitarne f) Roboty zewnętrzne drogowe 17. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 16 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 19. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących wskazane w punkcie 16 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności. 20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 21. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dokonanym dokumentacją techniczną i STWiOR, w przypadku braku polskich norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich EOG przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych powinny zostać uwzględnione zgodnie z art. 30 ust 3 ustawy pzp w kolejności polskie normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw oraz krajowe deklaracje zgodności i krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm) 22. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem zachowania funkcjonalności, bezpieczeństwa, użytkowości, efektywności oraz innych cech szczególnych opisanych daną normą, oceną, aprobatą, specyfikacją, systemem, itp. 23. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 24. Zamawiający wymaga, aby projekt techniczny zawierał rozwiązania przewidujące dogodności dla osób niepełnosprawnych, w szczególności dla osób obsługujących powstałe po zakończeniu realizacji zadania urządzenia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45232410-9,

45232421-9,

71320000-7,

71242000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 2018-04-11 do dnia 2019-08-31

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie zakończenia prac projektowych i wykonania robót budowlanych. Przesunięcie kolejno do końca maja i sierpnia 2019 roku.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dokonane zgodnie z warunkami zmiany zawartej umowy zapisanymi w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ oraz w umowie podstawowej. Dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w trakcie realizacji przedmiotu umowy w przypadku: gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydawania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w których ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Konieczność zmiany umowy wystąpiła w związku z opóźnieniem w wydaniu pozwolenia wodno-prawnego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Opóźnienie to spowodowało dalsze przesunięcia w zakresie uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę ze Starostwa Powiatowego w Lęborku, co wpływa także na konieczność przedłużenia określonych wcześniej terminów.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nd

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.