Ogłoszenie z dnia 2019-04-12
Ogłoszenie nr 560073137-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.
Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (14 części)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642899-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510005646-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (14 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.89/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 14 części: 1. ul. Stary Rynek 89/ 90 m 9, 2. ul. Kasztanowa 35 m10, 3. ul. Składowa 11 m 16, 4. ul. Kosińskiego 19 m 37, 5. Os. Powstańców Warszawy 1 m 108, 6. ul. Woźna 13 m 17, 7. ul. Szamarzewskiego 56 m 43, 8. ul. Piwna 4 m 5, 9. ul. Modra 1 m 7, 10. ul. Dąbrowskiego 69 m 4, 11. ul. Dąbrowskiego 69 m 19, 12. ul. Dąbrowskiego 69 m 20, 13. ul. Śniadeckich 6A m 3, 14. ul. Dąbrowskiego 69 m 29. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45333000-0,
45300000-0,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
7 tygodni od dnia przekazania placu robót
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ul. Stary Rynek 89/ 90 m 9 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Usługowo - Budowlana "RAFEX" Rafał Begier,
,
Polna 6,
,
Koziegłowy, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie remontu po zdemontowaniu istniejącego zlewozmywaka, stwierdzono, że nie nadaje się on do ponownego montażu. Dodatkowo kuchenka gazowa jest niesprawna i nie nadaje się do dalszej eksploatacji. Podjęto decyzję o wymianie urządzeń na nowe. Ponadto po zerwaniu płytek ceramicznych z posadzki w pomieszczeniu łazienki stwierdzono zły stan techniczny podłoża cementowego, który nie nadaje się do naprawy. Zachodzi konieczność wykonania nowej warstwy wyrównawczej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sielinko: Przebudowa i remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Muzeum
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zakup aparatów do znieczuleń, pomp infuzyjnych w ramach realizacji zadania "Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - 2 zadania
- DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025
- AD/ZP/50/25 "Usługa wykonania okresowych przeglądów i konserwacji klimakonwektorów zlokalizowanych w budynkach Politechniki Poznańskiej wraz z gotowością do usuwania awarii z podziałem na części."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Tyszowcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.