eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Regionalna Pożyczka Obrotowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-24

Ogłoszenie nr 560071093-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.

Wrocław: Regionalna Pożyczka Obrotowa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 2017/S 221-459364

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 2018/S 014-128867

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 02185602900000, ul. Duńska 9, 54-427 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48717360620, +48717360620, e-mail m.majdzik@dfr.org.pl, k.koper@dfr.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.dfr.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Regionalna Pożyczka Obrotowa

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

świadczenie przez Wykonawców usługi pośrednictwa finansowego, polegającej na udzielaniu i kompleksowej obsłudze Regionalnych Pożyczek Obrotowych dla MŚP ze środków Zamawiającego


II.4) Główny kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:

66000000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
36 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Leasingu i Finansów SA, , ul. Piłsudskiego 13 , 50-048, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 616000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG SA, , ul. Kłodzka 27 , 57-402, Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 808200 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługa III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG SA, , ul. Kłodzka 27 , 57-402, Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 968000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługa IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

konsorcjum: Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego SA (lider) i Dolnośląski Park Innowacji i Nauki SA (partner) , , ul. 1 Maja 27 , 58-500, Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1677000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana OWP i załącznika nr 1 do Umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany określone w niniejszym aneksie spowodowane są obiektywnym brakiem możliwości zrealizowania postanowień Umowy w pełnym zakresie i jednocześnie mają bezpośredni związek z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Zawarcie niniejszego aneksu z uwagi na wskazane powyżej okoliczności stało się konieczne i ma swoje uzasadnienie faktyczne i prawne

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1). § 1 Umowy Definicje - Okres Wygaszania Portfela (OWP) otrzymuje następujące brzmienie: "Okres Wygaszania Portfela (OWP) - trwa od dnia podpisania pierwszej umowy Regionalnej Pożyczki Obrotowej do ostatniej spłaty z tytułu Regionalnej Pożyczki Obrotowej na Rachunek Zwrotu, jednak nie dłużej niż 36 (trzydzieści sześć) miesięcy od daty wypłaty ostatniej części Środków pieniężnych z Rachunku Wypłat na pokrycie całości lub części należności MŚP z tytułu udzielonych Regionalnych Pożyczek Obrotowych lub, w przypadku Pożyczki, której czas obowiązywania został wydłużony na podstawie Aneksu nr 3: nie dłużej niż 39 (trzydzieści dziewięć) miesięcy albo nie dłużej niż 42 (czterdzieści dwa) miesiące. OWP obejmuje obsługę administracyjną i techniczną Regionalnych Pożyczek Obrotowych, na którą składają się w szczególności czynności takie jak: obsługa spłat pożyczek, windykacja, kontrolowanie, sprawozdawczość, monitoring, archiwizowanie dokumentacji." 2). W Załączniku nr 1 do Umowy - Opis produktu finansowego, w Tabeli nr 1, dodaje się nowy Parametr: sposób spłaty pożyczki

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.