eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY W MOJĘCICACH WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-08

Ogłoszenie nr 560068001-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.

Wołów: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY W MOJĘCICACH WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: RPO-WD 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660169-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500306227-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510030466-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 34, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY W MOJĘCICACH WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.37.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W budynku zostaną wykonane: a)zmiany układu ścianek działowych oraz przebudowa i budowa nowych toalet b)Remont i wykonanie nowych okładzin ścian i gładzi gipsowych na ścianach i sufitach c)Przebudowa instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych d)Wykonanie instalacji przyzywowej, TV i teleinformatycznej e)Budowa i remont przewodów wentylacyjnych oraz remont kominów f)Wykonanie nowych podłoży i posadzek g)Wykucie i zamurowanie części otworów h)Wydzielenie dodatkowych pomieszczeń wymaganych odrębnymi przepisami i)Przebudowa i rozbudowa instalacji CO i wod-kan wraz z białym montażem i wspornikami dla osób niepełnosprawnych j)Izolacja pionowa ścian fundamentowych przeciw wilgoci dyserbitem i ocieplenie styrodurem gr. 10 cm k)Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm wraz z częściową wymianą okien l)Wykonanie dojść, dojazdów i ścieżek wraz z małą architekturą m)Rozbudowa budynku o część gospodarczo-techniczną


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy. Zwiększenie wynagrodzenia z tytułu konieczności wykonania robót dodatkowych o kwotę 281 741,56 zł brutto. Wynagrodzenie to obejmuje kwotę netto 229 058,18 zł oraz kwotę podatku od towarów i usług w wysokości 52 683,38 zł.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana par. 9 ust. 5 umowy. Inwestor dopuszcza dwa częściowe rozliczenia robót, każde w zakresie nieprzekraczającym 25% wartości umowy brutto. Podstawą ww. rozliczenia i wystawienia faktury częściowej będzie protokół cześciowego odbioru robót. Częściowe rozliczenie robót dodatkowych nastąpi 1 fakturą płatną w terminie do 10 dni od daty otrzymania faktury.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Komisja podczas spotkania w dniu 05.03.2019 r. stwierdziła konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych: dotyczące strychu starej części w zakresie podłóg i kominów; dotyczące posadzek - dokonano odkrywek posadzek. Stwierdzono, że nie mają one właściwej podbudowy i wymagają wykonania nowej warstwy nośnej i izolacji termicznej; wykonanie nowych schodów zewnętrznych; wykonanie dodatkowych drzwi przeciwpożarowych w starej części obiektu; wykonanie bramy automatycznej wraz z domofonem; wykonanie dodatkowych prac instalacji sanitarnej wraz z wymianą przyłącza wraz koniecznością zwiększenia średnicy; wykonanie zamienne tynku mozaikowego na korytarzu; dostawa i montaż ławek, ponieważ na etapie postępowania przetargowego nie był załączony PZT.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.