eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach w ramach przedsięwzięcia wieloletniego pod nazwą"Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach - poprawa warunków spotkań młodzieży i mieszkańców"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 560066891-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Wilamowice: Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach w ramach przedsięwzięcia wieloletniego pod nazwą: "Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach - poprawa warunków spotkań młodzieży i mieszkańców"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621395-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500270368-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wilamowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 72353060000000, ul. ul. Stanisława Staszica 2, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 845 73 45, e-mail mgok@wilamowice.pl, faks 33 845 73 45.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl; www.mgok.wilamowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach w ramach przedsięwzięcia wieloletniego pod nazwą: "Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach - poprawa warunków spotkań młodzieży i mieszkańców"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

M-GOK/ZP/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kolejnego etapu rozbudowy i modernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach poprzez wykonanie nowej elewacji budynku wraz z ociepleniem, instalacją odgromową, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podjazdami zewnętrznymi dla inwalidów. Lokalizacja inwestycji Pisarzowice, ul. Św. Floriana 26, działka nr 1992/1. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - wykonanie wentylacji dachu, - elewacje, - zadaszenia i balustrady, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - podjazdy dla inwalidów, - modernizacja kominów, - wykonanie pokrycia dachów płaskich w części C, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej stropodachu w segmencie C, - instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres prac opisują: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)*. *Uwaga: Niniejszym zamówieniem objęte są wyłącznie prace określone w przedmiarze robót. W ramach zamówienia Zamawiający planuje wykonanie etapu inwestycji obejmującego roboty budowlane związane z wykonaniem nowej elewacji budynku wraz z ociepleniem, instalacją odgromową, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podjazdami zewnętrznymi dla inwalidów. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne).


II.4) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45261210-9,

45421140-7,

45421000-4,

45223500-1,

45262522-6,

45261000-4,

45310000-3,

45312310-3,

45311000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 30.10.2018r do 30.04.2019r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "DAN-REM" Sp. z o. o., , ul. Św. M. Kolbe 100 , 43-331, Dankowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 283902.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie dodatkowe na kwotę 139.143,81 zł brutto (113.125,05 zł netto) zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonanie robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Protokół konieczności nr 1 - stanowi załącznik do aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.