eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 560063180-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Łódź: wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519569-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510063127-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000, ul. Nowy Józefów 52, 94-406 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 373 196, e-mail zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks 426 781 037.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WORD/DO/2300/3/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego. - Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - Materiały odblaskowe objęte niniejszym zamówieniem posiadają certyfikat bezpieczeństwa ze znakiem CE, wymaganą gramaturą oraz spełniają wymagane normy. - Ilości zamawianych elementów odblaskowych podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości poszczególnych asortymentów o maksymalnie 25 %. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 15 dni kalendarzowych od daty otrzymania zapotrzebowania na transzę zamówienia. Pierwsza transza musi zostać zrealizowana w terminie 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy i powinna obejmować min 40% ilości określonych w specyfikacji zamówienia. - Dostawy będą realizowane w maksymalnie czterech transzach według zgłoszeń Zamawiającego. - Miejsca dostarczania elementów odblaskowych stanowiących przedmiot umowy oraz ich ilości zostaną określone każdorazowo w zamówieniu danej transzy. Miejscami dostawy mogą być: siedziba Zamawiającego oraz siedziby Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach.


II.4) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:

35113440-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia 31/12/2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy powodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze: o wprowadzony na terenie całego kraju stan epidemiczny w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2, w tym regulacje zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (dalej "Rozporządzenie"); o ograniczenie wykonywania zadań przez urzędy administracji publicznej lub jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym wprowadzone na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (§ 13 ust. 1 - Dz. U. 2020 poz. 566) skutkujące wstrzymaniem normalnego funkcjonowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi poprzez czasowe zaprzestanie prowadzenia działalności statutowej przez Zamawiającego oraz w związku z wystąpieniem siły wyższej, na podstawie art. 144 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Strony za porozumieniem postanowiły dokonać zmiany w umowie. 1. § 3 ust 3 otrzymuje brzmienie "3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 15 dni kalendarzowych od daty otrzymania zapotrzebowania na transzę zamówienia. Pierwsza transza musi zostać zrealizowana w terminie 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy i powinna obejmować min 40% ilości określonych w specyfikacji zamówienia." 2. § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2. Należność z tytułu wykonania przedmiotu umowy zostanie uregulowana przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu zamówionej transzy elementów odblaskowych, z zastrzeżeniem ust. 7. 3. w § 4 dodaje się ust. 7 o następującej treści: "7. Należność z tytułu dostawy pierwszej transzy, o której mowa w § 3 ust. 3 zdanie drugie, zostanie uregulowana przelewem w terminie 90 dni od daty doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu zamówienia."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.