Ogłoszenie z dnia 2020-04-10
Ogłoszenie nr 560063180-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.
Łódź: wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519569-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510063127-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000,
ul. Nowy Józefów
52,
94-406
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 373 196, e-mail
zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks
426 781 037.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WORD/DO/2300/3/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego. - Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - Materiały odblaskowe objęte niniejszym zamówieniem posiadają certyfikat bezpieczeństwa ze znakiem CE, wymaganą gramaturą oraz spełniają wymagane normy. - Ilości zamawianych elementów odblaskowych podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości poszczególnych asortymentów o maksymalnie 25 %. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 15 dni kalendarzowych od daty otrzymania zapotrzebowania na transzę zamówienia. Pierwsza transza musi zostać zrealizowana w terminie 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy i powinna obejmować min 40% ilości określonych w specyfikacji zamówienia. - Dostawy będą realizowane w maksymalnie czterech transzach według zgłoszeń Zamawiającego. - Miejsca dostarczania elementów odblaskowych stanowiących przedmiot umowy oraz ich ilości zostaną określone każdorazowo w zamówieniu danej transzy. Miejscami dostawy mogą być: siedziba Zamawiającego oraz siedziby Oddziałów Terenowych w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach.
II.4) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
35113440-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia 31/12/2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy powodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze:
o wprowadzony na terenie całego kraju stan epidemiczny w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2, w tym regulacje zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (dalej "Rozporządzenie");
o ograniczenie wykonywania zadań przez urzędy administracji publicznej lub jednostki organizacyjne wykonujące zadania o charakterze publicznym wprowadzone na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (§ 13 ust. 1 - Dz. U. 2020 poz. 566)
skutkujące wstrzymaniem normalnego funkcjonowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi poprzez czasowe zaprzestanie prowadzenia działalności statutowej przez Zamawiającego oraz w związku z wystąpieniem siły wyższej, na podstawie art. 144 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Strony za porozumieniem postanowiły dokonać zmiany w umowie.
1. § 3 ust 3 otrzymuje brzmienie "3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem z rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 15 dni kalendarzowych od daty otrzymania zapotrzebowania na transzę zamówienia. Pierwsza transza musi zostać zrealizowana w terminie 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy i powinna obejmować min 40% ilości określonych w specyfikacji zamówienia." 2. § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2. Należność z tytułu wykonania przedmiotu umowy zostanie uregulowana przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu zamówionej transzy elementów odblaskowych, z zastrzeżeniem ust. 7. 3. w § 4 dodaje się ust. 7 o następującej treści: "7. Należność z tytułu dostawy pierwszej transzy, o której mowa w § 3 ust. 3 zdanie drugie, zostanie uregulowana przelewem w terminie 90 dni od daty doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu zamówienia."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
- Wykonanie i dostarczenie promocyjnych materiałów podarunkowych, oznakowanych logo Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów prewencyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
więcej: Kamizelki odblaskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





