eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › przebudowa obiektów sportowych Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-29

Ogłoszenie nr 560061381-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Lublin: przebudowa obiektów sportowych Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592897-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500036256-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500050387-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000172600000, ul. ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81)5384103, e-mail bzp@pollub.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przebudowa obiektów sportowych Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/PN/34/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa boiska piłkarskiego, boiska wielofunkcyjnego, 3 boisk do piłki plażowej, 2 kortów tenisowych, budowa bieżni prostej 4 torowej, skoczni do skoku w dal oraz pawilonu szatniowo-sanitarnego przy ul. Nadbystrzyckiej 36B w Lublinie w ramach Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej - II ETAP


II.4) Główny kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV:

45212600-2,

45212200-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta w dniu 24.10.2017 z terminem wykonania do 10.12.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dodano zadanie 4 Roboty rozbiórkowe oraz roboty polegające na zagospodarowaniu terenu" łącznie zwane: "Przedmiotem Umowy" lub oddzielenie odpowiednio: "Zadaniem 1", "Zadaniem 2, Zadaniem 3, Zadaniem 4." pozostale informacje zamieszczono w informacjach doadatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W projekcie budowlanym i wykonawczym przygotowanym przez mgr inż. arch. Jana Kożuchowskiego, stanowiącego podstawę wykonania robót podstawowych, nie były przewidziane żadne prace remontowe związane z istniejącymi zniszczonymi trybunami. W dniu 20.06.2018 r. podpisano aneks 24/2018 nr 3 do umowy BZP/88/2017 dotyczący zakresu pn "Adaptacja projektu typowego powłoki pneumatycznej kortów wraz z infrastrukturą techniczną, dostawą i montażem w ramach Centrum Sportowego Politechniki Lubelskiej- III etap" w celu umożliwienia studentom całorocznego użytkowania kortów tenisowych bez względu na warunki atmosferyczne. Wykonawca wraz z projektantem adaptacji projektu powłoki pneumatycznej dla Politechniki Lubelskiej i z przedstawicielem firmy dostarczającej powłokę pneumatyczną dokonali wizji lokalnej w celu określenia kolejności prac montażowych stwierdzili : a) od strony boisk do siatkówki plażowej jak również od strony oczka wodnego i od strony rzeki Bystrzycy nie ma możliwości wykonania dostawy i montażu powłoki pneumatycznej. Brak jest miejsca dla specjalistycznego sprzętu dla takiej skomplikowanej operacji. Konieczne jest wygospodarowanie pasa montażowo-serwisowego o szerokości minimum 3,0 m wzdłuż najdłuższego boku kortów. b) W zaistniałej sytuacji najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie rozbiórka starej trybuny wraz z nowym ukształtowaniem skarpy i wykorzystania powstałej przestrzeni na potrzeby montażu i prawidłowego użytkowania powłoki pneumatycznej nad kortami. Zamawiający potwierdza, że korty są już ogrodzone z trzech stron (od hali sportowej, od Wydziału Zarządzania i Wydziału Podstaw Techniki i od rzeki Bystrzycy) ogrodzeniem stałym o wysokości ok. 4,0 m, przylegającym bezpośrednio do płyty kortów. Jedyny dostęp do kortów jest od strony zachodniej (od strony ul. Wapiennej). Tylko od tej strony istnieje możliwość wykonania prac montażowych zadaszenia . Wymaga to rozebrania starych trybun wykonanych z betonowej palisady wys. 1,20 m i uformowania skarpy. Pozwoli to także na lepszy dostęp w celu wykonywania wymaganych prac konserwacyjnych. Przyjmuje się, że skarpa ma mieć kąt nachylenia ok. 45 ºi należy umocnić ją agrowłókniną i obsadzić krzewami płożącymi (np. jałowiec lub irga) . Kierownik Budowy wraz z Inspektorem Nadzoru (w celu umożliwienia dostępu do kortów w celach montażowych i konserwacyjnych powłoki pneumatycznej) ustalili konieczność wykonania następujących prac : o Rozebranie starych trybun wykonanych z palisady betonowej o wys. 1,20 m i rozebranie mocowania siedzisk, o wywiezienie materiału z rozbiórki, o wykonanie profilowania mas ziemnych mechanicznie za pomocą koparki, o wykonanie profilowania i wyrównania ręcznie, o rozłożenie i umocowanie agrowłókniny, o wykonanie nasadzenia krzewów płożących , Nie można było przewidzieć powyższych robót na etapie projektowania z uwagi na brak stosownych zapisów w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz brak podjętych decyzji o całorocznym wykorzystaniu kortów tenisowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1 ust. 2 - dodano - Zakres rzeczowy czynności mieszczących się w zakresie Zadania 4 określają: Protokół konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 26.02.2019r. oraz oferta cenowa Wykonawcy z dnia 18.02.2019r. w § 3 Umowy po ust. 1.2 dodaje się ustęp 1.3, który otrzymuje brzmienie: "W zakresie Zadania 4 ustala się następujący terminy realizacji: 18.04.2019r. Strony zgodnie ustalają, że przez termin wykonania Przedmiotu Umowy rozumieją faktyczne wykonanie Przedmiotu Umowy wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, co oznacza, że Wykonawca ma świadomość, iż zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego, musi dokonać na co najmniej 3 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie i jak również inne dokumenty wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. po § 9.2 Umowy dodaje się § 9.3, który otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie Przedmiotu Umowy w Zakresie zadania 4 Strony ustalają łączne wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 9012,41 złotych netto, plus należny podatek VAT 23% tj. razem brutto 11085,26 złotych (słownie: jedenaście tysięcy osiemdziesiąt pięć złotych26/100). 2. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów robót budowlanych. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w niniejszym paragrafie staje się wymagalne, po spełnieniu łącznie następujących warunków: a) wykonania przez Wykonawcę 100% zakresu robót określonego dla Zadania nr 4, b) podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu Odbioru Końcowego robót dla tego Zadania. 4. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych nastąpi w formie przelewu w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury obrazującej wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.