eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowej gospody wiejskiej w Jemielnicy na świetlicę wiejską

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 560059445-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Jemielnica: Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowej gospody wiejskiej w Jemielnicy na świetlicę wiejską
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 ÷ 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587052-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510277041-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jemielnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53141323100000, ul. ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 46 23 500, e-mail inwestycje@jemielnica.pl, faks 77 46 23 510.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jemielnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowej gospody wiejskiej w Jemielnicy na świetlicę wiejską

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IB.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku byłej gospody mieszczącej salę z zapleczem sanitarnym z przeznaczeniem na świetlicę wiejska oraz adaptacja części sąsiedniego budynku gospodarczego na kotłownię oraz przebudowa wiaty a zaplecze sali. Zadanie zostało podzielone na 2 etapy. Szczegółowy zakres robót obejmuje min.: Roboty Objęte Etapem I 2.1. Roboty budowlane - koszt kwalifikowany, objęty projektem o dofinansowanie - ETAP I 1) roboty budowlane w obrębie ścian zewnętrznych - wykucie z muru okien i drzwi zewnętrznych, - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy, - przebicie otworu w ścianie zewnętrznej w elewacji południowo-zachodniej w celu osadzenia drzwi ewakuacyjnych z sali świetlicy, - przebudowa otworów okiennych w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej poprzez podcięcie murów - zgodnie z dokumentacją zamienną rezygnacja z podcięcia ścian na rzecz wykonania iniekcji krystalicznej. - montaż okien i drzwi zewnętrznych - okna drewniane, malowane farbą akrylową, kryjącą w kolorze białym poza oknami w przyziemiu w elewacji frontowej, północno-zachodniej w pomieszczeniu byłego sklepu oraz baru, gdzie historycznie okna były w kolorze ciemnym - planuje się malowanie ich w kolorze brązowym, drzwi zewnętrzne drewniane z naświetlami malowane w kolorze brązowym, wykończenie ościeży witryny byłego sklepu płycinami z drewna w kolorze brązowym, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy w pozostałych oknach, - montaż instalacji alarmowej i monitoringu - część I robót, 2) roboty wewnętrzne - demontaż boazerii drewnianej ze ścian budynku, - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, - przebudowa ścian zaplecza sanitarnego, - rozbiórka posadzek wraz z podbudową, - ułożenie warstwy chudego betonu, - ułożenie poziomu kanalizacji sanitarnej, - wykonanie nowych podłoży pod posadzkę, - ułożenie izolacji poziomek z papy pod ściankami i filarami, - murowanie nowych ścianek działowych z bloczków ceramicznych gr. 11,5 cm, - obłożenie części ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej mineralnymi płytami izolacyjnymi, np. w technologii Multipor wraz z ułożeniem wyprawy mineralnej, zbrojonej siatką na ich powierzchni - zgodnie z dokumentacją zamienną zmiana sposobu docieplenia ściany zewnętrznej w elewacji południowo-wschodniej (od podwórza) - rezygnacja z docieplenia ściany od strony wewnętrznej na docieplenie elewacji od strony zewnętrznej przy użyciu wełny mineralnej z wyprawą cienkowarstwową, mineralną w fakturze i kolorze jak elewacja ściany frontowej oraz ścian szczytowych, - zgodnie z dokumentacją zamienną rozszerzenie wewnętrznej izolacji termicznej sali o docieplenie filarów międzyokiennych okiennych i ścian pod i nad oknami, np. w technologii Multipor gr. 12 cm wraz z ułożeniem wyprawy mineralnej - przebudowa otworu sceny - z łukowego na prostokątny, tj: wykucie bruzd poziomych do osadzenia dźwigarów stalowych, montaż dźwigarów stalowych, rozbiórka ściany łukowej poniżej osadzonych dźwigarów stalowych, uzupełnienie tynków wewnętrznych i malowanie ścian, - montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, - wykonanie tynków wewnętrznych wapiennych na pozostałych ścianach, - wykonanie gładzi wapiennej na powierzchni ścian obudowanych płytami izolacyjnymi, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej na posadzce, - ułożenie jastrychów cementowych, - montaż instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją w sali świetlicy, - montaż izolacji cieplnej z wełny mineralnej pod stropem sali, - obustronna obudowa stropu płytami gipsowymi ognioodpornymi wraz z impregnacją konstrukcji drewnianej, - montaż dodatkowego sufitu podwieszanego z płyt akustycznych z wełny mineralnej pod stropem sali, - roboty malarskie, - roboty posadzkowe - posadzka w sali z mozaiki dębowej zabezpieczonej olejem lub woskiem, posadzka sceny ze szlifowanych desek drewnianych ułożonych na legarach, pozostałe posadzki z płytek ceramicznych , - roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian w pomieszczeniach sanitarnych i zapleczu kuchennym, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego, - montaż wyposażenia pomieszczeń sanitarnych - pochwytów dla niepełnosprawnych, - roboty porządkowe. 2.2. Roboty budowlane - koszt niekwalifikowany, nieobjęty projektem o dofinansowanie - ETAP I 1) Przebudowa dachu nad sceną wraz z wymiana pokrycia nad istniejącym budynkiem, tj: - rozbiórka pokrycia z blachy, - rozbiórka drewnianej konstrukcji łukowego dachu, - rozbiórka, wyrównanie ścian do poziomu okapu dachu sceny, - deskowanie i betonowanie wieńca na ścianach zewnętrznych sceny z zabudową kotew do montażu dachu sceny, - montaż drewnianej konstrukcji dachu dwuspadowego o kącie nachylenia analogicznym jak na dachu budynku zasadniczego, - podmurowanie ściany szczytowej oraz ściany dzielącej scenę od strychu budynku w celu oddzielenia strefy pożarowej, - montaż membrany paroprzepuszczalnej oraz ołacenia dachu, - montaż pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę w kolorze naturalnej czerwieni, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej tytanowo-cynkowej, - docieplenie ścian zewnętrznych przy użyciu wełny mineralnej w wyprawą cienkowarstwową, mineralną w fakturze i kolorze jak elewacja ściany frontowej oraz ścian szczytowych, 2) Rozbudowa (rozszerzenie) instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej w sali 3) W zakresie adaptacji części sąsiedniego budynku gospodarczego na kotłownię olejową planuje się wykorzystanie na ten cel jedynie pomieszczenia gospodarczego oznaczonego na rysunku inwentaryzacji jako [0.02] z dostępem z planowanej garderoby. Rezygnuje się z wydzielonego magazynu oleju. Zbiornik oleju opałowego o pojemności 1000 l umieszczony będzie w pomieszczeniu kotłowni. Jednocześnie planowany komin powstanie w miejscu istniejącego. - przebudowa komina - rozbiórka istniejącego, spękanego komina z cegły pełnej, murowanie nowego komina z elementów prefabrykowanych np. firmy Leier z jego obudową ponad dachem cegłą klinkierową w kolorze czerwonym, analogicznym jak na zasadniczym budynku, - montaż wyłazu dachowego i ławy kominiarskiej, - przebudowa otworów drzwiowych do kotłowni oleju w celu osadzenia drzwi metalowych, przeciwpożarowych, - naprawa posadzek i tynków wewnętrznych , - wykończenie posadzki kotłowni płytkami ceramicznymi lub powłoka żywiczną. Roboty Objęte Etapem II 2.3. Roboty budowlane - koszt kwalifikowany, objęty projektem o dofinansowanie - ETAP II 1). Roboty zewnętrzne: - montaż rusztowań elewacyjnych, - odbicie tynków zewnętrznych, - rozbiórka nawierzchni w pasie po obrysie budynku i wykonanie wykopów w celu odsłonięcia ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji pionowej, przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych - oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków ułożenie tynku cementowego, ułożenie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z pasty bitumicznej, montaż warstwy osłonowej z folii kubełkowej, - ułożenie tynku renowacyjnego w pasie w obrysie cokołu budynku, - ułożenie tynku ciepłochronnego na pozostałej powierzchni elewacji, np. tynku perlitowego, - wykończenie elewacji tynkiem lub szpachlówką wapienno-trasową, - naprawa i uzupełnienie istniejących opasek wokół okien i parapetów z kształtek ceramicznych, - malowanie cokołu, gzymsu oraz wnęk okiennych farbą silikatową w kolorze szarym lub pomarańczowym, - odnowienie detali metalowych w elewacji frontowej - koniwiązu oraz uchwytów do mocowania skrzynek kwiatowych, - naprawa i wykonanie dojścia do drzwi wejściowych i ewakuacyjnych z kostki brukowej na podbudowie z tłucznia łamanego. - montaż instalacji alarmowej i monitoringu - część II robót, 2.4.Roboty budowlane - koszt niekwalifikowany, nieobjęty projektem o dofinansowanie - Etap II 1) Wymiana pokrycia dachu budynku zasadniczego, tj: - rozbiórka pokrycia z dachówki ceramicznej, karpiówki, - rozbiórka ołacenia dachu, - kontrola stanu technicznego więźby dachowej - ewentualna naprawa z uzupełnieniem ubytków, - sprawdzenie stanu technicznego kominów ponad dachem z ewentualnym ich przemurowaniem, - impregnacja więźby dachowej, - montaż membrany paroprzepuszczalnej oraz ołacenia dachu, - montaż pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze naturalnej czerwieni, - montaż instalacji odgromowej, - montaż drabinek śniegowych wzdłuż okapu dachu, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej tytanowo-cynkowej, - docieplenie styropapą dachu części parterowej 2) Wymiana nawierzchni z betonowej kostki brukowej na kostkę granitową przy budynku, 3) Przebudowa wiaty z przeznaczeniem na zaplecze sceny, tj: - rozbiórka pokrycia dachu z papy, - rozbiórka deskowania, - z uwagi na stan techniczny demontaż konstrukcji dachu wiaty, - ułożenie izolacji poziomej i murowanie ściany zamykającej wiatę bloczkami ceramicznymi gr. 25 cm na zaprawie cementowo-wapiennej, - deskowanie i zbrojenie wieńca żelbetowego na dobudowanej ścianie, - montaż drewnianej konstrukcji dachu - odtworzenie poprzedniego kształtu dachu, - deskowanie dachu i montaż pokrycia z papy, -murowanie ścianek działowych z bloczków ceramicznych gr. 11,5 cm na zaprawie cementowo-wapiennej, - montaż stolarki okiennej z tworzywa sztucznego w kolorze białym z szybą niskoemisyjną, - montaż drzwi zewnętrznych, drewnianych malowanych farbą akrylową w kolorze brązowym, - montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania, - docieplenie ściany zewnętrznej od strony podwórza przy użyciu wełny mineralnej w wyprawą cienkowarstwową, mineralną w fakturze i kolorze jak elewacja budynku zasadniczego, - roboty tynkarskie murowanych ścian wewnętrznych, - obłożenie ściany zewnętrznej, południowo-zachodniej od strony wewnętrznej mineralnymi płytami izolacyjnymi, np. w technologii Multipor wraz z ułożeniem wyprawy mineralnej, zbrojonej siatką na ich powierzchni, - montaż izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej posadzki, - ułożenie jastrychu cementowego, - ułożenie posadzki z płytek ceramicznych, - roboty malarskie i okładzinowe ścian, - montaż drzwi wewnętrznych, drewnianych płytowych, wzmocnionych w kolorze białym. 4) Rozbudowa (rozszerzenie) instalacji elektrycznej na zapleczu sceny. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 3.1 Odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 3.2 Należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3.3 Odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 3.4 Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 3.5 Próby i odbiory z udziałem właściwych instytucji, inwestora i inspektora nadzoru. 3.6 Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, 3.7 Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, 3.8 Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 3.9 Zabezpieczenie obiektu oraz prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było bezkolizyjne jego użytkowanie. 3.10 Uwzględnienie przy wykonywaniu robót wewnątrz obiektu wszystkich prac związanych z zabezpieczeniem podłóg i innych przedmiotów znajdujących się w obiekcie. 3.11 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 3.12 Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 3.13 Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu. 3.14 Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z uporządkowaniem terenu przylegającego do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót; 3.15 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 3.16 Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie w szczególności: oświetlenie, szafki oświetleniowe, kocioł c.o. oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 ÷ 2020. 6. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych szczegółowych w zakresie kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych będących podstawą sporządzenia oferty. 7. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z rozszerzeniem o odpowiedzialność od podwykonawców do limitu sumy gwarancyjnej (w przypadku zatrudniania podwykonawców). 8. Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawcy najpóźniej w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy z określeniem terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia 9. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, a najpóźniej przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy, zawarcia umowy ubezpieczeniowej od ryzyk budowlano-montażowych obowiązującej przez czas wykonywania robót. Umowa ubezpieczeniowa musi zawierać minimalne warunki określone w §3 ust. 2 pkt 2 załącznika nr 9 do SIWZ (projektu umowy). 10. Zamawiający informuje, iż zastrzega nadto prawo naliczenia kary umownej w wysokości równej utraconemu dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 ÷ 2020 w przypadku, gdy Zamawiający utraci to dofinansowanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami projektu umowy suma faktur przejściowych nie może przekroczyć 60 % wartości przedmiotu umowy. 12. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej (projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 222/18 z dnia 11.06.2018r. . - załącznik nr 1.1 do SIWZ oraz projektem zmian - załącznik nr 1.2 do SWIZ ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1.3 do SWIZ) oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 13. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji należy traktować jako element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 14. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach: 14.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ( wartość oceniana) liczoną od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego - okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości: 36 miesięcy, maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji jakości: 60 miesięcy). 14.2 Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 14.3 Bieg okresu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się: - w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego, - dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany 14.4 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie gwarancji zaproponowanej przez Wykonawcę, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 14.5 Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w terminie do 7 dni od dnia dokonania oględzin lub otrzymania powiadomienia), to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 14.6 Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia dokonywać za powiadomieniem Zamawiającego i użytkownika obiektu, przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie w szczególności: oświetlenie, szafki oświetleniowe, kocioł c.o. oraz pozostałych zabudowanych urządzeń oraz dokonywać czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, które warunkują utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 14.7 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej 15. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. 16. Zastosowanie materiałów: 16.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych równoważnych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 16.2 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16.3 Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Niedołączenie ww. dokumentów do ofert jest jednoznaczne z przyjęciem rozwiązań przyjętych przez Zamawiającego. 16.4 W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45232500-6,

45330000-9,

45310000-3,

45231000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W terminie do 31 sierpnia 2020r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsatwie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone a przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i w przypadku zamówień na roboty budowalne jest ona mniejsza od 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Jemielnica realizuje ww. zadanie związane z "Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowej gospody wiejskiej w Jemielnicy na świetlicę wiejską". Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach ww. zadania, stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności z dnia 23.01.2020r. Zakres rzeczowy robót dodatkowych oraz ich wartość określa kosztorys będący załącznikiem do aneksu nr 1 do umowy.Zamiany umowy dotyczą wykonania wymiany istniejącego stropodachu nad zapleczem sanitarnym. Wartość robót: 44 504,05 zł brutto

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W oparciu o treść § 12 ust. 2 pkt 1b i 7 powołanej na wstępie umowy oraz art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wprowadzono następujące zmiany: 2) w § 7 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §2 umowy, Strony ustalają całkowite, ryczałtowe wynagrodzenie w łącznej kwocie 1 613 153,15 zł netto, plus należny podatek VAT w wysokości 371 025,22 zł. Łącznie wynagrodzenie brutto wynosi 1 984 178,37 zł, słownie: jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt cztery tysiące sto siedemdziesiąt osiem złotych i 37/100 groszy, oraz w § 5 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Wykonawca wykona przedmiot umowy określony w § 2 niniejszej umowy nie później aniżeli: 1) Etap I - w terminie do 10.07.2020r., 2) Etap II - w terminie do 14.09.2020r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.