eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW przy ulicy Wo³oskiej 141 i Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2020-03-12

Og³oszenie nr 560045916-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Warszawa: Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW przy ulicy Wo³oskiej 141 i Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 508227-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

tak
Numer og³oszenia: 540023226-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 510063931-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydzia³ In¿ynierii Materia³owej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000155400000, ul. Wo³oska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 234 87 37, e-mail zamowienia.wim@pw.edu.pl, faks 22 234 87 37.
Adres strony internetowej (url): www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Uczelnia wy¿sza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW przy ulicy Wo³oskiej 141 i Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

WIM/ZP/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

3.3. Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna budynków wraz z przyleg³ymi terenami Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej PW w podziale na dwie czê¶ci: czê¶æ I zamówienia - "Wo³oska", czê¶æ II zamówienia - "Bytnara". 3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do Formularza oferty - SOPZ czê¶æ I zamówienia - "Wo³oska" oraz w za³±czniku nr 2 do Formularza oferty - SOPZ czê¶æ II zamówienia - "Bytnara". 3.5. Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie osoby wykonuj±ce czynno¶ci zwi±zane z ochron± osób i/lub mienia by³y zatrudnione przez wykonawcê i podwykonawców na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 3.6. Zamawiaj±cy przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w swojej siedzibie w celu umo¿liwienia Wykonawcom sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty. 3.7. Termin wizji ustala siê na dzieñ: 01 luty 2019 r. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, z³o¿eniem oferty na czê¶æ I zamówienia "Wo³oska", o godz. 10:00. w budynku pod adresem: ul. Wo³oska 141, 02-507 Warszawa, pok. 205. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców, z³o¿eniem oferty na czê¶æ II zamówienia "Bytnara", o godz. 10:45. w budynku pod adresem: ul. Bytnara 25, 02-645 Warszawa, pok. H002. 3.8. Zainteresowany Wykonawca zobowi±zany jest do dnia 01 luty 2019 r., r. do godz. 09:30 przes³aæ faksem na nr (22) 234 87 37 lub e-mailem na adres e-mail: zamowienia.wim@pw.edu.pl wykaz osób (imiê i nazwisko), które maj± wzi±æ udzia³ w wizji. Brak uczestnictwa w wizji lokalnej nie skutkuje pozbawieniem Wykonawcy udzia³u w postêpowaniu tj. wykluczeniem lub odrzuceniem oferty.


II.4) G³ówny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

79711000-1

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiêcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: zamówienia - "Wo³oska"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencj± Ochrony MK Sp. z o.o., handlowy@aokowalczyk.pl, Jana Kazimierza 64 lok. 128, 01-248, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat warto¶ci zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 259000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Po dokonaniu zmian: "Za 24-miesiêczne wykonywanie us³ug objêtych niniejsz± umow± Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego wynagrodzenie maksymalne netto w kwocie nie wiêkszej ni¿ 313 497,04 (s³ownie: trzysta trzyna¶cie tysiêcy czterysta dziewiêædziesi±t siedem z³otych 04/100), powiêkszone o podatek VAT wed³ug 23% stawki, co daje warto¶æ brutto do 385 601,39 z³ (s³ownie: trzysta osiemdziesi±t piêæ tysiêcy sze¶æset jeden z³otych 39/100)."


CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: zamówienia - "Bytnara"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWÊ RAMOW¡/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Ochrony MK Sp. z o.o., handlowy@aokowalczyk.pl, ul. Jana Kazimierza 64 lok. 128, 01-248, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat warto¶ci zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 259000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Po dokonaniu zmian: "Za 24-miesiêczne wykonywanie us³ug objêtych niniejsz± umow± Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego wynagrodzenie maksymalne netto w kwocie nie wiêkszej ni¿ 313 497,04 (s³ownie: trzysta trzyna¶cie tysiêcy czterysta dziewiêædziesi±t siedem z³otych 04/100), powiêkszone o podatek VAT wed³ug 23% stawki, co daje warto¶æ brutto do 385 601,39 z³ (s³ownie: trzysta osiemdziesi±t piêæ tysiêcy sze¶æset jeden z³otych 39/100)."



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. minimalnym wynagrodzeniu za pracê

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w dn. 19.02.2020 r. zwróci³ si z wnioskiem o waloryzacjê wynagrodzenia umowy nr 2/WIM/ZP/1/2019 i nr nr 3/WIM/ZP/1/2019 zgodnie z § 11 ust. 2 pkt. 4 lit. b umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiaj±cy w SIWZ i og³oszeniu przewidzia³ zmianê umowy i zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. minimalnym wynagrodzeniu za pracê

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.