Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 560043354-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Częstochowa: ROBOTY BUDOWLANE - Remont nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644244-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510002022-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000,
ul. ul. Sabinowska
62/64,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(034) 378 53 00, 378 53 01, e-mail
przetargi@cspsp.pl, faks
(034) 378 53 32.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE - Remont nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WT.2370.30.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane dotyczące I-szego ETAPU remontu nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Prace będą prowadzone na terenie Zamawiającego tj.: Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64 w obrębie budynku stołówki. Obszar objęty niniejszym zamówieniem zaznaczono w dokumentacji technicznej, na mapach plan sytuacyjny i plan warstwowy jako ETAP I (dokumentacja techniczna stanowi zał. nr 1 do SIWZ). 2) Remont nawierzchni utwardzonych - ETAP I (otoczenie stołówki) - zakresem obejmuje remont nawierzchni dróg, placów manewrowych i chodników; remont instalacji odwodnienia wraz z wymianą urządzeń odwadniających i podłączeniem rur spustowych, remont instalacji sanitarnej. 3) Podstawowe dane techniczne remontu nawierzchni utwardzonych - ETAPU I: - drogi i place manewrowe 2093 m2; - chodniki 760 m2; - przebrukowanie istn. nawierzchni 29 m2; - odtworzenie trawników 1600 m2. 4) ETAP 1 obejmuje obszar położony wokół budynku stołówki. Nawierzchnie dróg manewrowych wykonane są w większości z kształtek betonowych typu trylinka. Znaczne nierówności poprzeczne i podłużne świadczą o utracie nośności podbudowy. Ponadto kształtki posiadają liczne ubytki, co dodatkowo obniża standard nawierzchni. Odwodnienie realizowane jest za pomocą wpustów jezdniowych podłączonych do instalacji deszczowej. Studzienki wpustów są w znacznym stopniu zanieczyszczone osadami, instalacja nie jest w pełni drożna - system odwodnienia nie funkcjonuje należycie. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do wykorzystania w pierwszej kolejności kostki brukowej posiadanej przez Zamawiającego tj.: - kostka szara w ilości 2 093 m2 - gr. 8 cm, - kostka czerwona w ilości 432,6 m2 - gr. 8 cm, - krawężnik najazdowy szary w ilości - 69 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do SIWZ, w części dotyczącej ww. zakresu oraz harmonogram robót - załącznik nr 1.A do SIWZ i zestawienie asortymentu i ilości materiałów posiadanych przez Zamawiającego - załącznik nr 1.B do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin wykonania całego zamówienia: do dnia 20 marca 2019 r. Ponadto harmonogram robót, stanowiący załącznik nr 1.A do SIWZ, określa wymagane terminy wykonania poszczególnych etapów robót.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonane zmiany umowy poprzez zlecenie wykonania oprócz robót opisanych w umowie, robót budowlanych polegających na wymianie odcinka sieci wodociągowej w obszarze objętym wykonywaniem robót wynikających z zawartej umowy. W wyniku zlecenia dodatkowych robót dokonano zmiany umowy w zakresie: wynagrodzenia oraz terminu wykonania umowy. W zw. z powyższym zmiany umowy polegają na: 1. Dodaniu etapu 8 polegającego na: remoncie instalacji wodociągowej w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia aneksu co skutkuje zmianą terminu realizacji zamówienia z 20 marca 2019 roku na 10 kwietnia 2019 r.; 2. Ustaleniu wynagrodzenia za zlecone dodatkowo roboty budowlane w wysokości 206.000,00 zł brutto co skutkuje zmianą całkowitego wynagrodzenia z 988.564,11 zł na 1.194.564,11 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót związanych z wymianą kanalizacji sanitarnej uszkodzeniu uległ odcinek sieci wodociągowej wykonanej z żeliwa. Faktyczny przebieg odcinka sieci kolidował z trasą zaznaczoną w dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej. Wykonawca robót nie wiedział o zaistniałej kolizji, uszkodzony wodociąg przebiegał w sposób błędnie oznaczony na mapie geodezyjnej w odległości około 4m od linii zaznaczonej na mapie geodezyjnej. Na odcinku wodociągu, wzdłuż którego wykonywano roboty związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej znajdowała się nieoznaczona na mapie geodezyjnej wcinka wodociągu stalowego zakończona korkiem, którą zerwano łyżką koparki co spowodowało rozszczelnienie wodociągu.
Po dokonaniu odkopów odcinka wodociągu, zauważono wyraźnie zaawansowaną korozję i ubytki połączeń kielichowych wodociągu oraz punktowe przecieki. Stan techniczny wodociągu ze względu na jego wyeksploatowanie jest zły, na obecną chwilę nie wiadomo w ilu miejscach przebiega w sposób nieoznaczony, niezgodny z dokumentacją geodezyjną.
Głębokie wykopy konieczne przy wymianie kanalizacji sanitarnej powodować będą rozluźnienie gruntu pod wodociągiem, jego zagęszczenie wibratorami spowoduje dalsze rozszczelnienie naruszonego już wodociągu. Po uzyskaniu opinii inspektora nadzoru podjęto decyzję o konieczności wymiany odcinka wodociągu na nowy, zbudowany z rur PE w obszarze wykonywania robót kanalizacyjnych i nawierzchniowych.
Wyżej wskazanych okoliczności zamawiająca działając z należytą starannością nie była w stanie przewidzieć.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Ludowej w Częstochowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Narcyzową do posesji Ludowa 211
- Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych ...
- Remont instalacji wodnej w Oddziale Zewnętrznym w Wąsoszu Górnym Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń w IV LO przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie - BO.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Turystycznie między Bolaticami a Pietrowicami Wielkimi - budowa turystyczno-wypoczynkowej przestrzeni pogranicza polsko-czeskiego w Żerdzinach.
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 185 przy ul. T. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie, w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych".
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- "Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pałecznica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.