eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa windy w ramach zadania pn.Adaptacja dwóch kondygnacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy PROMYCZEK



Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 560042675-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Budowa windy w ramach zadania pn.: Adaptacja dwóch kondygnacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy PROMYCZEK
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606238-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540223101-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510253996-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa windy w ramach zadania pn.: Adaptacja dwóch kondygnacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy PROMYCZEK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.88.2019.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu dobudowy WINDY ZEWNĘTRZNEJ w budynku przy ul. Piotra Skargi 11 w ramach adaptacji budynku na cele Środowiskowego Domu Samopomocy - PROMYCZEK. W celu przystosowania budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych należy wykonać dobudowę windy zewnętrznej o konstrukcji stalowej z przeszkleniem fasadowym. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne - roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45223100-7 - montaż konstrukcji metalowych ; 45223500-1 - konstrukcje z betonu zbrojonego B. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Roboty betonowe (fundamenty), 3) Roboty tynkowe i okładzinowe, 4) Roboty posadzkarskie, 5) Roboty malarskie, 6) Zabruki (chodnik z kostki betonowej), 7) Dostawa, montaż i odbiory dźwigu o parametrach: udźwig 1000 kg, napęd elektryczny, ilość osób 13, konstrukcja stalowa samonośna obita szkłem bezpiecznym, ilość przystanków 4 , kabina przelotowa o wym.wew.1100mm x 2100 mmx 2150 mm(wys.), drzwi szybowe teleskopowe dwupanelowe o wym. 900mmx2000mm., przewód zasilający elektryczną rozdzielnie windy znajduje się na I piętrze, płytę fundamentową należy dostosować do konstrukcji windy, 8) Roboty elewacyjne (uzupełnienie docieplenia elewacji), 9) Roboty rusztowaniowe, Należy uwzględnić transport gruzu na zewnątrz budynku. W pomieszczeniu na II piętrze gdzie będzie znajdował się IV przystanek windy należy uwzględnić: demontaż grzejnika centralnego ogrzewania, wykonanie ścianki działowej ( 6,0m x 3,2m) oraz demontaż drzwi na holl wraz z ścianką działową. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę z własnych źródeł. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? roboty budowlane, ? roboty elektryczne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: Firmę Inżynierską ,,ALOG" Gerard Gola, 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Kosmonautów 2, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. DO REALIZACJI W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA Z UDOSTĘPNIONEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEWIDUJE SIĘ ZAKRES ROBÓT OKREŚLONY W PKT A i B (w zakresie dotyczącym windy) ORAZ W OPZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1) termin przekazania placu budowy - do 14 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy; 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 91 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy. (termin realizacji przedmiotu zamówienia uległ zmianie po aneksie nr 1/2020 z dnia 14.02.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/02/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) §6 ust. 1 umowy nr 272.1.88.2019 z dnia 18.11.2019 otrzymuje brzmienie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 400 160, 40 zł słownie: czterysta tysięcy sto sześćdziesiąt złoty i 40 /100 w tym: 1) Płatne w 2019r. - do kwoty 93 661,03 zł. 2) Płatne w 2020r . - pozostała kwota tj. wynagrodzenie określone w ust. 1 pomniejszone o kwotę wynagrodzenia zapłaconą w 2019 r."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje ww. zadanie związane z budową windy zewnętrznej dla budynku szkoły położonego przy ul. Piotra Skargi 11. Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach ww. zadania, stwierdzono konieczność odstąpienia od realizacji budowy ścianki działowej na II piętrze budynku szkoły. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 1/2020(roboty niewykonane) z dnia 21.02.2020r. Zakres rzeczowy ww. robót oraz ich wartość "-" 2682,77 zł. brutto określa kosztorys będący załącznikiem do ww. protokołu konieczności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.