eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Chełszcząca i jeziora Dąbie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-05

Ogłoszenie nr 560042249-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Chełszcząca i jeziora Dąbie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 w osi 04.00.00 Naturalne otoczenie człowieka. 04.09.00 Rozwój Zasobów Endognicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 374673-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 3455 - 2017; 9294-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 25475-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 81168780751100, ul. ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 44 67 120, e-mail zamowienia.publiczne@wzp.pl, faks 091 44 67 185.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Chełszcząca i jeziora Dąbie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NP/IF/333/71/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2. Miejsce realizacji: gmina Goleniów, gmina Stepnica, powiat goleniowski; gmina Wolin, powiat kamieński, województwo zachodnio - pomorskie. 1.2.1. Szczegółowy wykaz działek wraz z właścicielami oraz władającymi podano w zestawieniu zawartym w Programie Funkcjonalno Użytkowym (zwanym dalej PFU), który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania obiektów w granicach działek wału, wymienionych w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem ewentualnych podziałów geodezyjnych (stan ewidencyjny aktualny na X 2016r.) W toku prac projektowych, a przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, strony dopuszczają możliwość wprowadzania niewielkich zmian i korekt dotyczących przebiegu i lokalizacji szlaku rowerowego lub lokalizacji zjazdów ze szlaku rowerowego obejmujących również zmianę działek, na których projektowany jest szlak rowerowy. UWAGA: Odstępstwo od lokalizacji obiektów jest możliwe jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Pełnomocnikiem Marszałka ds. komunikacji rowerowej i dopełnieniu wszelkich formalności z tym związanych, w tym podziałów geodezyjnych i wydzieleń. Numery działek, ich przynależność do obrębów oraz właścicieli Zamawiający podaje według swojej najlepszej wiedzy, co nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokładnego sprawdzenia i ewentualnej korekty tych informacji. 1.2.2. Stan istniejący -Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad Zalewem Szczecińskim: Stepnica - Kopice w km 0+000 - 9+158, Skoszewo - Czarnocin w km 0+000 - 10+090 oraz Stepnica - Brylanty w km 0+000 - 2+573 - rok odbudowy 2013, ze środków PROW -Odbudowa wału przeciwpowodziowego Skoszewo w km 27+000 - 29+300 nad Zalewem Szczecińskim - rok odbudowy 2012, ze środków PROW Poprowadzenie szlaku rowerowego po wale przeciwpowodziowym wymaga szczególnego podejścia projektowego. Lokalizację szlaku rowerowego po koronie wałów przeciwpowodziowych umożliwia ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw, niemniej należy przewidzieć potrzebę uzyskania pozwolenia wodno - prawnego. Ze względu na położenie obiektów na obszarach Natura2000 należy przewidzieć uzyskanie Decyzji Środowiskowej oraz Decyzji Pozwolenia na Budowę wraz z innymi uzgodnieniami i decyzjami jakie w toku postepowania administracyjnego okażą się niezbędne do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych. Szlak rowerowy nie może w sposób nadmierny oddziaływać negatywnie na tereny przyległe, w szczególności na środowisko. Należy przewidzieć działania minimalizujące negatywne oddziaływania oraz ewentualne potrzeby kompensacji środowiskowej. Szlaki rowerowe należy projektować w taki sposób, aby zapewnić następujące warunki użytkowania i parametry zgodne z obowiązującymi standardami: * prędkość projektowa 30 km/h * normalna szerokość trasy dwukierunkowej 2,5 m. W uzasadnionych przypadkach, ze względu na brak możliwości wykonania trasy o założonej szerokości, dopuszcza się jej zmniejszenie. Decyzja o ewentualnej zmianie podjęta zostanie po konsultacji z zamawiającym, zarządcą infrastruktury przeciwpowodziowej [ZZMiUW] oraz pełnomocnikiem marszałka ds. komunikacji rowerowej * skrajnia pozioma 0,25 m, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się jej zmniejszenie za zgodą Zamawiającego, zarządcy infrastruktury przeciwpowodziowej [ZZMiUW] oraz pełnomocnika marszałka ds. komunikacji rowerowej * pochylenie niwelety max. 6% UWAGA - Podane wyżej parametry należy traktować jako wytyczne standardowe w procesie projektowym. Każde odstępstwo od powyższych należy uzasadnić, na co może mieć wpływ charakter projektowanej budowli i potrzebę dostosowania szlaku do przebiegu i kształtu wału przeciwpowodziowego, a nie odwrotnie. Projektowanie szlaków rowerowych na koronie wałów przeciwpowodziowych wymaga uwzględnienia trudnych i zmiennych warunków gruntowo-wodnych. Przyjęta do wykonania nawierzchnia wraz z podbudową musi być wykonana z uwzględnieniem potencjalnych wahań wód gruntowych, wzmożonej filtracji pod koroną wału oraz pracy całej konstrukcji w związku z dużą miąższością torfów pod wałem i zjawiskiem osiadania biernego całego korpusu. Zakres dokumentacji projektowej oraz prac budowlano - montażowych przewidzianych do realizacji we wszystkich częściach zamówienia obejmuje: Część I - prace projektowe wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wszystkich materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, w tym także czynny udział w prowadzonych przez Zamawiającego procedurach administracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego uzupełniać dokumentację, a także przygotowywać materiały i odpowiedzi w prowadzonym procesie administracyjnym. Niezbędne jest także uzyskanie przez Wykonawcę uzgodnień z zarządcą infrastruktury przeciwpowodziowej [ZZMiUW], pełnomocnikiem Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego ds. komunikacji rowerowej, jednostkami branżowymi, właścicielami prywatnymi (jeżeli takie uzgodnienia będą potrzebne), a także dostarczenie innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających rozpoczęcie prac budowlano-montażowych. 1.2.3. Charakterystyka zadań Podstawowe parametry techniczne wałów przeciwpowodziowych w poszczególnych zadaniach podano w PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. WAŻNE! Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek szlak rowerowy o długości około 17.630 m (długość wału - długość projektowanej ścieżki może się różnić w niewielkim stopniu), zlokalizowany w województwie Zachodniopomorskim, przebiegający wzdłuż rzeki Iny oraz Zalewu Szczecińskiego na odcinku biegnącym wałami przeciwpowodziowymi lub w powiązaniu z infrastrukturą wałów przeciwpowodziowych. Przebieg szlaków należy zaprojektować oraz wykonać zgodnie z treścią PFU i obowiązującym prawodawstwem, uwzględniając zalecenia i uwagi przekazane przez zarządcę infrastruktury przeciwpowodziowej oraz Pełnomocnika Marszałka ds. komunikacji rowerowej. 1.2.4. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe Podstawowe wymagania w zakresie właściwości funkcjonalno - użytkowych podano w PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Jedne z najważniejszych wymienionych tam wymagań to: ? Szlaki rowerowe należy zaprojektować w taki sposób, aby istniała możliwość wjechania na wał sprzętem mechanicznym do koszenia skarp wału bez zniszczenia projektowanego szlaku rowerowego. Równocześnie należy przewidzieć zabezpieczenie wjazdów, aby uniemożliwić wjazd pojazdów innych niż obsługi technicznej, np. poprzez szlabany i słupki umieszczone w odpowiednich miejscach przy wjazdach. ? Wymaga się, by konstrukcja szlaku była zaprojektowana i wykonana w sposób oraz z materiałów zapewniających jej bezpieczeństwo przed rozmyciem. ? Ponadto w projekcie należy uwzględnić dowiązanie szlaku rowerowego do istniejącego systemu dróg, po których prowadzony będzie ruch rowerowy ? Szlak rowerowy należy dostosować do istniejącej korony wału, ? Należy przewidzieć i uwzględnić przestrzeń na lokalizację oznakowania pionowego oraz samo oznakowanie. 1.3. Zakres i opis ogólny przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie szlaków rowerowych na wałach przeciwpowodziowych. Szlaki rowerowe na wałach przeciwpowodziowych są niezwykle atrakcyjne dla ruchu rowerowego ze względu na najmniejsze możliwe pochylenia i przewyższenia. Mają za zadanie zapewnić ciągłość ruchu rowerowego, umożliwić dostępność rowerzystom do dróg publicznych, miejsc charakterystycznych i atrakcji turystycznych. Przedmiotowe zamówienie stanowi element koncepcji budowy spójnej sieci szlaków rowerowych w Województwie Zachodniopomorskim, realizowanej i zlecanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, a także jednostki organizacyjne samorządu Województwa Zachodniopomorskiego w tym zwłaszcza Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie oraz Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych. Zadanie dzieli się na część projektową wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych oraz część budowlano-montażową. Poprowadzenie szlaku rowerowego po wale przeciwpowodziowym wymaga szczególnego podejścia projektowego. Lokalizację szlaku rowerowego po koronie wałów przeciwpowodziowych umożliwia ustawa z dnia 4 kwietnia 2014r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw, niemniej należy przewidzieć potrzebę uzyskania pozwolenia wodno - prawnego. Ze względu na położenie obiektów na obszarach Natura 2000 należy przewidzieć uzyskanie Decyzji Środowiskowej oraz Decyzji Pozwolenia na Budowę wraz z innymi uzgodnieniami i decyzjami jakie w toku postępowania administracyjnego okażą się niezbędne do rozpoczęciai zrealizowania robót budowlanych. Szlak rowerowy nie może w sposób nadmierny oddziaływać negatywnie na tereny przyległe, w szczególności na środowisko. Należy przewidzieć działania minimalizujące negatywne oddziaływania oraz ewentualne potrzeby kompensacji środowiskowej. Szlaki rowerowe należy projektować w taki sposób, aby zapewnić następujące warunki użytkowania i parametry zgodne z obowiązującymi standardami: Przebieg i specyfikacja techniczna szlaku rowerowego powinna być zgodna z "Koncepcją sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego", (aktualną wersją dokumentu) opracowanego przez Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego. Wszelkie odstępstwa od ww. koncepcji, zwłaszcza dotyczące lokalizacji i technologii wykonania oraz projektowanych parametrów jezdnych należy uzgodnić z Zamawiającym. Do zadań projektanta należy wytyczenie geodezyjne szlaku, określenie punktów wysokościowych i odpowiednich rzędnych terenowych. Zamawiający przewiduje wykonanie szlaku rowerowego w technologii wymiany wierzchniej warstwy korony wału na szerokości 2,50 m i zastąpienia jej geokratą na geokompozycie, wypełnioną kruszywem łamanym oraz przykrytą warstwą kruszywa łamanego. Do zadań Projektanta należeć będzie analiza doboru nawierzchni i ewentualnie zaproponowanie innego, co najmniej równie korzystnego dla Zamawiającego wariantu. Ostateczny wybór wariantu nawierzchni uzależniony jest od istniejących warunków technicznych umożliwiających jej wykonanie na wale przeciwpowodziowym oraz zgody Zamawiającego. Przyjęta technologia wykonania nawierzchni powinna odpowiadać standardom ruchu rowerowego, uwzględniać istniejące warunki i stan techniczny wału przeciwpowodziowego oraz umożliwiać poruszanie się po wale pojazdów technicznych. Należy przewidzieć odcinkowe wyrównanie rzędnej korony wału do rzędnej wynikającej z przyjętej klasy wału przeciwpowodziowego po zakończeniu robót budowlanych. Na planowanym odcinku należy przewidzieć lokalizację wjazdów i zjazdów rowerowych z wału przeciwpowodziowego, wykonanie oznakowania pionowego i/lub poziomego, oświetlenia i zabezpieczenia miejsc potencjalnie niebezpiecznych (np. zwężenie korony wału w rejonie budowli wałowych i przejść nad kanałami) oraz wykonanie zabezpieczeń uniemożliwiających nieuprawnione poruszanie się po wale pojazdów mechanicznych. Należy przewidzieć odpowiednie profilowanie podłużne i poprzeczne nawierzchni szlaku. Należy przewidzieć umiejscowienie w wybranym przez Zamawiającego miejscu elektronicznego licznika rowerowego. Przyjęta technologia wykonania oraz realizacja inwestycji nie może w ujemny sposób wpływać na pełnienie przez wał funkcji ochrony przeciwpowodziowej. Uwagi ogólne: Wykonawca powinien przedstawić wstępne rozwiązania projektowe, oraz planowany harmonogram rzeczowo-finansowy, które zamierza zastosować w opracowaniu dokumentacji technicznej i realizacji robót, w formie pisemnej, do akceptacji przez Zamawiającego oraz zarządcę infrastruktury przeciwpowodziowej [ZZMiUW] w jego siedzibie (wersja robocza) przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych, w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 1.4. Uszczegółowienie zakresu realizacji. Szczegółowy zakres realizacji wszystkich prac do wykonania oraz wytyczne standardów w projektowaniu ścieżek dla rowerów zawiera PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie szlaków rowerowych na wałach przeciwpowodziowych. Wybudowane szlaki rowerowe mają za zadanie zapewnić ciągłość ruchu rowerowego, umożliwić dostępność rowerzystom do dróg publicznych, miejsc charakterystycznych i atrakcji turystycznych. Szlaki rowerowe nie mogą zakłócać najważniejszej wiodącej funkcji wałów jaką jest ochrona przeciwpowodziowa miasta i obszarów rolnych i zabudowanych przed powodziami. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek szlak rowerowy o długości około 17.630 m (długość wału - długość projektowanej ścieżki może się różnić w niewielkim stopniu), zlokalizowany w województwie Zachodniopomorskim, przebiegający wzdłuż rzeki Iny oraz Zalewu Szczecińskiego na odcinku biegnącym wałami przeciwpowodziowymi lub w powiązaniu z infrastrukturą wałów przeciwpowodziowych. Przebieg szlaków należy zaprojektować oraz wykonać zgodnie z treścią PFU i obowiązującym prawodawstwem, uwzględniając zalecenia i uwagi przekazane przez zarządcę infrastruktury przeciwpowodziowej oraz Pełnomocnika Marszałka ds. komunikacji rowerowej. Wskazane odcinki wałów przeciwpowodziowych zostały odbudowane w latach 2008-2015, podniesiono rzędne korony wału i dostosowano parametry do obowiązujących przepisów. Obiekty wskazane poniżej odbudowane zostały ze środków unijnych [PROW 2007-2013] oraz krajowych [NFOŚiGW, WFOŚiGW, PdO]. Jednym z wymogów umów o dofinansowanie zadania jest zachowanie trwałości zadania przez 5 lat. Budowa szlaku rowerowego nie może naruszać podstawowej funkcji budowli jaką jest ochrona przeciwpowodziowa. Wał odbudowany został w ramach poniższych zadań inwestycyjnych: -Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad rzeką Iną w km 0+000-5+300 - rok odbudowy 2012, ze środków PROW. -Ina Inoujście Goleniów. Etap I Zadanie 3. Odbudowa koryta rzeki od km 5+440 do km 12+951 wraz z modernizacją prawobrzeżnego obwałowania [2,19km wykonane ze środków PROW 2007-2013] - rok odbudowy 2010, -Rzeka Ina Inoujście Goleniów. Odbudowa koryta rzeki w km 5+430-12+951 wraz z modernizacją prawobrzeżnego obwałowania, Etap I zad.3 Część I Modernizacja prawobrzeżnego obwałowania [4,4 km wykonane ze środków Programu dla Odry 2006 oraz WFOŚiGW] - rok odbudowy 2008, -Odbudowa wału przeciwpowodziowego nad Zalewem Szczecińskim: Stepnica - Kopice w km 0+000 - 9+158, Skoszewo - Czarnocin w km 0+000 - 10+090 oraz Stepnica - Brylanty w km 0+000 - 2+573 - rok odbudowy 2013, ze środków PROW, -Odbudowa wału przeciwpowodziowego Skoszewo w km 27+000 - 29+300 nad Zalewem Szczecińskim - rok odbudowy 2012, ze środków PROW. WAŻNE! Przedmiotowe zamówienie stanowi element koncepcji budowy spójnej sieci szlaków rowerowych w Województwie Zachodniopomorskim, realizowanej i zlecanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, a także jednostki organizacyjne samorządu Województwa Zachodniopomorskiego w tym zwłaszcza Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie oraz Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych. WAŻNE! Ze względu na położenie obiektów na obszarach Natura 2000 należy przewidzieć konieczność uzyskania Decyzji Środowiskowej oraz Decyzji Pozwolenia na Budowę wraz z innymi uzgodnieniami i decyzjami jakie w toku postepowania administracyjnego okażą się niezbędne do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych. WAŻNE! Przyjęta do wykonania nawierzchnia wraz z podbudową musi być wykonana z uwzględnieniem potencjalnych wahań wód gruntowych, wzmożonej filtracji pod koroną wału oraz pracy całej konstrukcji (w przypadku występowania dużej miąższości torfów pod wałem i zjawiskiem osiadania biernego całego korpusu wału). Zakres dokumentacji projektowej oraz prac budowlano - montażowych przewidzianych do realizacji we wszystkich częściach zamówienia obejmuje następujące etapy: Zadanie dzieli się na część projektową wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych oraz część budowlano-montażową. Etap I - prace projektowe wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wszystkich materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, w tym także czynny udział w prowadzonych przez Zamawiającego procedurach administracyjnych. Szczegółowy wykaz czynności okołoprojektowych, logistycznych i wspomagających uzyskania decyzji administracyjnych i obowiązków wykonawcy do wykonania zawiera PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej oraz prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami: ? rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) ? Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015r poz. 469), ? Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn.zm), w tym projektu budowlano-wykonawczego i operatu wodnoprawnego w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie niezbędnych pozwoleń oraz realizację robót budowlanych, ? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z póź.zm.), ? Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U.07.86.579). ? Standardy projektowe i wykonawcze dla tras rowerowych województwa zachodniopomorskiego. ? Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym z 20 czerwca 1997 (D.U.2005.108.908 z póż.zm) ? Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (D.U.2002.170.1393 z póź.zm.) ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (D.U.2003.220.2181 z póź.zm.) ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (D.U.2003.177.1729) ? Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393, z późn. zm) ? Obowiązujące normy i przepisy branżowe Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków wykonawcy w ramach prac projektowych do wykonania zawiera PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w ramach prac projektowych należą: 1) Wykonanie koncepcji przedmiotu umowy z uwzględnieniem opisów i kierunku obranego przez Wykonawcę oraz Przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji w celu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca usług projektowych powinien przedstawić rozwiązania projektowe, które zamierza zastosować w opracowaniu dokumentacji technicznej, (wersję roboczą, w formie pisemnej), do akceptacji przez Zamawiającego, w jego siedzibie przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych, w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonanie Projektu budowlanego obejmującego: a) projekt architektoniczno-budowlany - 6 egz., b) projekt zagospodarowania terenu - 6 egz. Wykonawca przedstawi Projekt Budowlany do akceptacji Zamawiającemu w celu realizacji przedmiotu umowy. 3) Wykonanie Projektu wykonawczego - 4 egz., Wykonawca przedstawi Projekt Wykonawczy do akceptacji Zamawiającemu w celu realizacji przedmiotu umowy. Projekt Wykonawczy - Szczegółową definicję projektu wykonawczego oraz skład i zakres dokumentacji wchodzącej w projekt wykonawczy zawiera PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4) Wykonanie STWiORB - 4 egz. 5) Wykonanie przedmiaru robót 4 egz. UWAGA! Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej ww. składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików graficznych w formacie AutoCad (*dwg) lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC oraz dodatkowo dla wszystkich powyższych również w formie plików nieedytowanych (*pdf ). Etap II Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami decyzji i uzgodnień [DŚ, PWP, DL, Pnb] 1. Wnioski administracyjne (wnioski o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na Budowę, zgłoszenia robót) składa Zamawiający, po otrzymaniu od Wykonawcy kompletnego wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami. Zamawiający złoży do właściwego urzędu wniosek w ciągu 5 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku wraz z załącznikami od Wykonawcy. Uwagi do złożonych załączników (dokumentacji projektowej) i wniosków Zamawiający przekazuje Wykonawcy, który po ich wyjaśnieniu i poprawieniu oddaje Zamawiającemu w celu ich ponownego złożenia do organów. 2. Wykonawca jest zobowiązany do protokolarnego przekazywania dokumentacji niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy niezwłocznie po jej wykonaniu przed złożeniem dokumentacji zgodnie z obowiązująca procedurą administracyjną dotyczącą wykonywanego projektu (w formie papierowej i elektronicznej). 3. W toku prac projektowych, a przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, strony dopuszczają możliwość wprowadzania niewielkich zmian i korekt dotyczących przebiegu i lokalizacji szlaku rowerowego lub lokalizacji zjazdów ze szlaku rowerowego obejmujących również zmianę działek, na których projektowany jest szlak rowerowy. UWAGA! 1. Dla terenu nie uchwalono Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, ani nie pozyskano Decyzji o Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego, obszar inwestycji znajduje się w obszarze Natura 2000 oraz nad wodami płynącymi. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i weryfikacji w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa. 2. Do projektu budowlanego należy ponadto dołączyć: * wykaz wykonanych opracowań, * oświadczenie projektanta i osoby sprawdzającej o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, * oświadczenie projektanta, że dokumentacja projektowa którą sporządził jest wykonana zgodnie z umową i jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć, * oświadczenie projektanta o przeniesieniu na Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszelkich polach eksploatacji sporządzonej dokumentacji projektowej. Kserokopie wszelkich decyzji, opinii i uzgodnień Wykonawca na bieżąco będzie przekazywał Zamawiającemu w terminach umożliwiających ew. skorzystanie z trybu odwoławczego. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany uzyskać stosowne uzgodnienia, decyzje i umowy lub zezwolenia na prowadzenia prac z właścicielami i zarządcami terenów, na których prowadzone będą prace i terenów wykorzystywanych przez Wykonawcę w trakcie budowy. Wykonawca poniesie koszty z tym związane. Etap III Roboty budowlano - montażowe (RBM) Szczegółowe dane w zakresie RBM dotyczące: * zakresu prac budowlano - montażowych do wykonania, * wykazu dokumentacji powykonawczej dostarczanej Zamawiającemu, * rodzaju czynności, które wykona Wykonawca podczas prowadzonych robót zawiera PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wymagania dla nadzoru autorskiego zawarto w PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Sposób ustalenia Ceny - zawarto w PFU, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do wykonywania robot, dokumentowania prac ulegających zakryciu oraz prac zakończonych. Dokumentację fotograficzną załączy do dokumentacji powykonawczej. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ. Pozostałe szczegółowe warunki wykonania zamówienia opisane są w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Deklaracja NATURA 2000 - wskazany dokument udostępniony będzie Wykonawcy w momencie podpisania umowy. Zamawiający oczekuje, od Wykonawcy w ramach powyższego zamówienia, dokładnego określenia parametrów ścieżek w taki sposób, aby przy realizacji i spełnieniu głównego celu przedmiotu umowy jakim jest zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym, zapewnić jednocześnie warunki wynikające z deklaracji Natura 2000 oraz innych postanowień i decyzji, wynikających z zakończonego postępowania oceny oddziaływania na środowisko obejmujących obszar oddziaływania projektu (OOŚ) .


II.4) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:

71240000-2,

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Chełszcząca i jeziora Dąbie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ENERGOPOL - SZCZECIN S.A, ep-sa@energopol.pl, ul. Św. Floriana 9/13, 70-646, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4762453.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zlecenie wykonania prac dodatkowych polegających na awaryjnej naprawie skarpy odwodnej, konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, którymi Zamawiający z zachowaniem należytej staranności, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany wynosi 24999,75 zł brutto. Wartość pierwotna umowy wynosi 5857.818,00 zł brutto, wartość umowy po zmianach 5882.817,75 zł brutto. wartość zmiany nie przekracza 50% pierwotnej wartości umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
potrzeba awaryjnej naprawy skarpy odwodnej

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Z uwagi na likwidację podmiotu Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie nastąpiło przejęcie obowiązków przez Województwo Zachodniopomorskie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.