eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie I-szej części robót budowlano-montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa kanału ulgi o długości 366 m wraz z obiektami towarzyszącymi na potoku Husówka w km 3+949-4+401 na terenie miejscowości Husów, gmina Markowa, woj. podkarpackie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 560040331-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Rzeszów: Wykonanie I-szej części robót budowlano-montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kanału ulgi o długości 366 m wraz z obiektami towarzyszącymi na potoku Husówka w km 3+949-4+401 na terenie miejscowości Husów, gmina Markowa, woj. podkarpackie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637602-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500299457-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 (17) 853 74 00, e-mail rzeszow@wody.gov.pl, faks +48 (17) 853 64 21.
Adres strony internetowej (url): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie I-szej części robót budowlano-montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kanału ulgi o długości 366 m wraz z obiektami towarzyszącymi na potoku Husówka w km 3+949-4+401 na terenie miejscowości Husów, gmina Markowa, woj. podkarpackie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZ.ROZ.281.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu trzech przepustów na potoku Husówka: - w km 4+388 wraz z umocnieniem na odcinku koryta potoku w km 4+377-4+383 oraz w km 4+393-4+401 - w km 4+005 wraz z umocnieniem na odcinku koryta potoku w km 3+993-3+998 oraz w km 4+012-4+017 - w km 4+263 wraz z umocnieniem na odcinku koryta potoku w km 4+251-4+256 oraz w km 4+270-4+275. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Budowa przepustu P1 w rejonie wlotu do kanału ulgi 1.1) Roboty przygotowawcze. 1.2) Konstrukcja przepustu P1. 1.3) Wykonanie umocnienia potoku Husówka w obrębie przepustu P1 i kanału ulgi. 2) Budowa przepustu drogowego P2 w km 4+263 potoku Husówka 2.1) Roboty przygotowawcze. 2.2) Konstrukcja przepustu drogowego P2. 2.3) Wykonanie umocnienia potoku Husówka w obrębie przepustu P2. 3) Budowę przepustu drogowego P3 w km 4+005 potoku Husówka 3.1) Roboty przygotowawcze. 3.2) Konstrukcja przepustu drogowego P3. 3.3) Wykonanie umocnienia potoku Husówka w obrębie przepustu P3.


II.4) Główny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania placu budowy 2. Zakończenie: do 14.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Hydrotechnicznego "SÓW - POL" Sp. z o.o. , , Ul. Krzywa 8 , 36-065, Dynów , kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 193816.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę 5 454,48 zł (z podatkiem VAT) oraz zmiana terminu realizacji zamówienia z dnia 14.12.2018 r. na dzień 31.12.2018 r. w związku z koniecznością realizacji dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Jednym z elementów przewidzianych do zrealizowania w ramach zawartej umowy jest wykonanie przepustu drogowego P2 o średnicy 100 cm w km 4+263 potoku Husówka. W trakcie wykonywania wykopów pod projektowany przepust i ubezpieczenia siatkowo kamienne, które będą wykonywane w jego obrębie stwierdzono, że pod warstwą gruntu w dnie potoku znajdują się niezinwentaryzowane elementy betonowe kolidujące z prowadzonymi robotami. Wykonany przepust jest częścią zadania inwestycyjnego mającego za zadanie ochronę przeciwpowodziową terenów przyległych. Zachodzi zatem konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na rozbiórce elementów betonowych zlokalizowanych w miejscu posadowienia przepustu P2 w km 4+263 potoku Husówka. Roboty budowlane, o których mowa powyżej nie są objęte zamówieniem podstawowym i są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Zachodzą przesłanki dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) tj. dotyczących realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3) Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Obecnie prowadzone prace są na etapie wykonywania robót ziemnych, w związku z tym w miejscu wykonywania robót zgromadzone są jednostki sprzętowo-transportowe. Taka sytuacja jest bardzo korzystna, gdyż pozwala przystąpić do wykonywania dodatkowych robót budowlanych bez zbędnej zwłoki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z mobilizacją sprzętu i pracowników. Wyłonienie nowego wykonawcy robót dodatkowych wymagałoby przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia i skutkowałoby wydłużeniem realizacji zamówienia podstawowego o czas niezbędny na przeprowadzenia procedury przetargowej. Przesunięcie robót w czasie spowoduje znaczne zwiększenie kosztów ich wykonania, związanych m.in. z utrzymaniem zabezpieczenia terenu realizacji prac, przemieszczeniem jednostek sprzętowo - transportowych, jak również stworzy dodatkowe utrudnienia związane z organizacją robót w przypadku wejścia nowego wykonawcy na plac budowy w celu wykonania robót dodatkowych. W związku z powyższym dodatkowe roboty budowlane winny zostać wykonane przez dotychczasowego Wykonawcę. Wykonawca ten posiada odpowiednie doświadczenie w zakresie wykonawstwa, dysponuje odpowiednimi osobami, które uczestniczą w wykonywaniu zamówienia na podstawie umowy podstawowej oraz posiada niezbędny do wykonania robót sprzęt, zgromadzony już na terenie realizacji zamówienia podstawowego. Wybór dotychczasowego Wykonawcy pozwoli wiec wyeliminować dodatkowe koszty związane ze zorganizowaniem odpowiedniego zaplecza kadrowego i technicznego do wykonania robót dodatkowych. Wartość dodatkowych robót budowlanych wynosi 4 434,54 zł (netto), co stanowi 2,29 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie wynoszącej 193 816,70 zł (netto) wg umowy nr RZ.ROZ.281.17.2018 z dnia 21.11.2018 r. Wartość dodatkowych robót budowlanych nie przekracza więc ustawowego progu wartości wynoszącego 50 %. Nie były wcześniej dokonywane żadne zmiany umowy nr RZ.ROZ.281.17.2018 z dnia 21.11.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.