eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › "Budowa świetlicy wiejskiej w Tylicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-04

Ogłoszenie nr 560039613-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Zgorzelec: "Budowa świetlicy wiejskiej w Tylicach"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579476-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510209466-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Zgorzelcu z/s w Radomierzycach, Krajowy numer identyfikacyjny 23092556000000, ul. Radomierzyce 40, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 77 525 59, e-mail gok.zgorzelec@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://gokzgorzelec-radomierzyce.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa świetlicy wiejskiej w Tylicach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GOK.261.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na działce nr 47/6 i 296 w miejscowości Tylice wolnostojącego budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej 216,88 m² i kubaturze 1410,54 m³ wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek nie podpiwniczony, dwukondygnacyjny: parter z poddaszem użytkowym, oparty na rzucie prostokąta. Budynek z dachem dwuspadowym, pokryty dachówką ceramiczną z instalacją fotowoltaiczną składającą się z 30 szt. paneli polikrystalicznych o mocy 270 Wp . Główne wejścia do budynku na elewacji frontowej od strony południowej z wjazdem na teren działki z drogi gminnej dr 296. Do budynku należy wykonać drogę utwardzoną z kostki betonowej o szerokości 6,00 m. Obok budynku wykonać miejsca postojowe dla samochodów osobowych wraz z placem manewrowym z kostki betonowej. Obok miejsc parkingowych należy usytuować boks śmietnikowy. Wykonanie ogrodzenia działki z elementów panelowych, stalowych jako system modułowy. Do budynku należy wykonać przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, energetyczne, zgodnie z uzyskanymi technicznymi warunkami przyłączenia wraz z odprowadzeniem wody deszczowej. Inwestycja prowadzona dwuetapowo: w I Etapie należy wybudować budynek świetlicy w stanie surowym zamkniętym w II Etapie wykończenie budynku świetlicy z wykonaniem przyłączy oraz zagospodarowaniem terenu.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 02.10.2019 r. do dnia 29.05.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/02/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przesunięcie terminu realizacji prowadzonej inwestycji z powodu wystąpienia konieczności zmiany stropu, które nie przewidziane zostały na etapie przygotowania dokumentacji projektowanej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Wykonawca pismem z dnia 17.01.2020 r. wnioskuje o przesunięcie terminu realizacji prowadzonej inwestycji z powodu wystąpienia konieczności zmiany stropu, które nie przewidziane zostały na etapie przygotowania dokumentacji projektowanej. Po przeliczeniu nośności zaprojektowanego stropu FILIGRAN (który wg. projektu ma przenieść obciążenie użytkowe 3,0 KN/m2 oraz obciążenie całej połaci dachowej przekazane poprzez osiem słupów drewnianych - 34,0 KN każdy tj. ok. 3400 kg każdy) Wykonawca zwrócił uwagę na konieczność wykonania nowych czterech belek (podciągów) podpierających w poprzek strop nad parterem. Cztery podciągi (nowe elementy stropu) o szerokości 24 cm i wysokości całkowitej 80cm (z czego ok. 58cm poniżej stropu) wykonane w poprzek pomieszczenia świetlicy na parterze, pomijając fakt obniżenia pomieszczenia z projektowanych 3,3m. do ok 2,7m., obniżą walory estetyczne sali oraz uniemożliwią wykonanie zaprojektowanej wentylacji mechanicznej, której kanały wg projektu mają przebiegać wzdłuż pomieszczenia do wyrzutni w garażu. Projektant po przeanalizowaniu wniosku Wykonawcy wykonał zamienny projekt stropu zapewniający bezpieczeństwo użytkowania pomieszczeń. Na podstawie wprowadzonych zmian Wykonawca sporządził Kosztorys zamienny - różnicowy, którego wartość po weryfikacji przez Inspektora nadzoru nie została zmieniona. W związku z powyższym Wykonawca wnioskuje o przedłużenie pierwszego etapu prac o 51 dni tj. do 06.04.2020 r. Wnioskowana ilość dni wynika z poniższych dat: 17.12.2019 r. - Wykonawca wystąpił z pismem o zmianę rozwiązania projektowego stropu. 16.01.2020 r. - Projektant przekazał Zamawiającemu nowy projekt stropu. 17.01.2020 r. - Wykonawca zamówił strop i przystąpił do prac związanych z wykonaniem nowego stropu. 07.02.2020 r. - Wykonawca otrzymał na budowę nowy strop. Jednocześnie ze względu na przesunięcie terminu realizacji pierwszego etapu prac Wykonawca zwrócił się z prośbą o równoczesne przesunięcie ostatniego etapu prac o 31 dni tj. do dnia 30.06.2020 r. Złożoność wykonania przeprojektowania stropu powoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji prac. 2. Wobec zaistnienia konieczności przeprojektowania stropu i na podstawie nowego projektu wykonania prac, brak jest możliwości zrealizowania zadania w umownym terminie. Tym samym wystąpiła przesłanka do przedłużenia terminu realizacji robót etapu I do dnia 06.04.2020 r. a co za tym następuje zmiana zakończenia prac na dzień 30.06.2020 r. zgodnie z art.144 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP (dt.j. Dz.U z 2019 r., poz.1843). 3. Po dogłębnej analizie przedmiotowej sprawy, Zamawiający wniosek uznał za zasadny i ustalił termin przedłużenia prac etapu I do dnia 06.04.2020 r. a zakończenia prac na dzień 30.06.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.