eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Osolinie przy ulicy Piłsudskiego 5



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 560038309-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Oborniki Śląskie: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Osolinie przy ulicy Piłsudskiego 5
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 20142020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565704N2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500016035N2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500031967N2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3103519, 3103536, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl, faks 713 102 295.
Adres strony internetowej (url): www.oborniki-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Osolinie przy ulicy Piłsudskiego 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.288.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie częściowe nr 1: Temat: WYKONANIE OCIEPLENIA OBIEKTU, OCIEPLENIE STROPODACHU ŁĄCZNIKA I STROPU OSTATNIEJ KONDYGNACJI UŻYTKOWEJ, WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH Wspólny Słownik Zamówień: 45321000-3 - Izolacja cieplna, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne Opis: 1. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1.1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 200/12, AM-1 obręb Osolin, - adres: ul. Piłsudskiego 5, 55-120 Osolin 1.2.Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w południowej części Osolina, przy ulicy Piłsudskiego 5. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 2.1.Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej. Stropy międzykondygnacyjne masywne, żelbetowe. Stropodach nad salą gimnastyczną masywny, żelbetowy, płaski docieplony wełną mineralną 10 cm. Stropodach nad łącznikiem masywnym żelbetowy, płaski docieplony styropianem 5 cm. Dach stromy, czterospadowy. Konstrukcja dachu drewniana pokryta blachodachówką. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna w większości PVC, cztery okna drewniane, drzwi PVC i drewniane płycinowe. 2.2.Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 792m2 Powierzchnia użytkowa : 17555,00m2 Kubatura budynku : 7476,10 m3 Wysokość budynku 12 m. 3. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWANIE TERENU: 3.1.Rozbiórka pokrycia dachów z papy, obróbek blacharskich, demontaż rynien i rur spustowych, skucie zmurszałych tynków, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozbiórka gzymsów i opasek okiennych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, w tym luksferów i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, likwidacja i rozbiórka opasek betonowych wokół budynku, płyty spocznika, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż instalacji odgromowej i innych instalacji nieczynnych 3.2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian, elementy stalowe itp. 4.ROBOTY BUDOWLANE: 4.1. WYKONANIE IZOLACJI POKRYCIA DACHOWEGO 4.1.1. Przeprowadzenie prac przygotowawczych, demontażowych w tym zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich; 4.1.2. Oczyszczenie powierzchni oraz uzupełnienie braków w betonie płyt dachowych; 4.1.3. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego; 4.1.4. Izolacje z papy asfaltowej na sucho poziome; 4.1.5. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 4.1.6. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho. 4.2. WYKONANIE OCIEPLENIA ELEWACJI BUDYNKU WRAZ ZWYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ 4.2.1. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie; 4.2.2. Ocieplenie (wyprawa tynkarska akrylowa), płyty styropianowe gr. 3 cm na ościeżach; 4.2.3. Docieplenie ścian pełnych i z otworami z przyklejeniem styropianu i 1 warstwy siatki - powierzchnia betonowa, tynki, mozaika szkła z płyt styropianowych gr. 16 cm o wsp. 0,035 W/mK; 4.2.4. Malowanie tynków zewnętrznych farba akrylową zawierającą kwarc; 4.2.5. Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej bez gruntowania powierzchni; 4.2.6. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5 m w gruncie kat. III; 4.2.7. Zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gr. kat. III; 4.2.8. Okna o powierzchni ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW 4.2.9. Montaż drzwi zewnętrznych i balkonowych; 4.2.10. Obsadzenie nowych parapetów wewnętrznych komorowych z PCV białych, długości ponad 1 m wraz z demontażem istniejących; 4.2.11. Wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym, jednowarstwowe, mieszanka wapienna lub cementowo-wapienna, tynki zatarte grubości 15 mm; 4.2.12. Skucie zmurszałych tynków; 4.2.13. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, gr. 3 cm po zagęszczeniu; 4.2.14. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. II-IV; 4.2.15. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 4.2.16. Ława pod krawężniki betonowa z oporem; 4.2.17 Opaska z grysu granitowego; 4.2.18. Demontaż i montaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych; 4.2.19. Miniowanie krat i balustrad z prętów ozdobnych; 4.2.20. Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów ozdobnych; 4.2.21. Malowanie proszkowe balustrad; 4.2.22. Balustrady balkonowe z pochwytem stalowym proste; 4.2.22. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm; 4.2.23. Chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, prostokątnej 20x10 cm na podsypce piaskowej; 4.2.24. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej; 4.2.25. Rozebranie rury spustowej z blachy nadającej się do użytku; 4.2.26. Wymiana zużytych rur spustowych z blachy rury okrągłe z tworzyw sztucznych o średnicy 110 mm - odcinki pionowe; 4.2.27. Ponowny montaż rur spustowych fi 120; 4.2.28 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej; 4.2.29. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów blachy ocynkowanej; 4.2.30 Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (balkony i loggie) wykonywane ręcznie; 4.2.31. Malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową zawierającą kwarc; 4.2.32. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 4.2.33. Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu pionowym na ścianach na uprzednio zamocowanych wspornikach; 4.2.34. Wymiana wsporników naciągowych instalacji odgromowej naprężanej z jedną złączką przelotową naprężającą na ścianie z cegły; 4.2.35. Pomiary instalacji odgromowej; 4.2.36. Wycieraczka 145 x 120 cm - stalowa wkład dzielony; 4.2.37. Wymiana koryt odwadniających na nowe klasy A15; 4.2.38 Wymiana kratek wentylacyjnych; 4.2.39. Malowanie drzwi, drzwiczek i elementów pełnych o powierzchni ponad 0,5 m2; 4.2.40. Wykonanie klapy zewnętrznej do pomieszczenia na opał o wym. 252 x 152 cm; 4.2.41. Dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową rur kanalizacyjnych; 4.2.42 Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji; 4.2.43. Demontaż lub schowanie instalacji natynkowych; 4.2.44. Odtworzenie opasek okiennych szer. 150 mm i szer. 200 mm, gzymsu wieńczącego i pozostałych gzymsów; 4.2.45. Odtworzenie zwieńczenia dachówek nad wysuniętym elementem elewacji; 4.2.46. Wymiana obudowy skrzynek instalacyjnych; 4.2.47. Montaż opraw nad wejściem; 4.2.48. Zabezpieczenie przyłącza napowietrznego; 4.2.49. Wykonanie przepustów ppoż. oraz przejść instalacyjnych; 4.2.50. Wymiana oświetlenia; 4.2.51. Wykonanie liter przestrzennych na elewacji obiektu zgodnie z oznaczeniem na rysunkach elewacji. 5. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: Dla zadania nr 1: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa z przedmiarami robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania. Zadanie częściowe nr 2. Temat: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA I MODERNIZACJA KOTŁOWNI Wspólny Słownik Zamówień: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331110-0 - Instalowanie kotłów Opis: 1. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1.1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 200/12, AM-1 obręb Osolin, - adres: ul. Piłsudskiego 5, 55-120 Osolin 1.2. Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w południowej części Osolina, przy ulicy Piłsudskiego 5. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 2.1. Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej. Stropy międzykondygnacyjne masywne, żelbetowe. Stropodach nad salą gimnastyczną masywny, żelbetowy, płaski docieplony wełną mineralną 10 cm. Stropodach nad łącznikiem masywnym żelbetowy, płaski docieplony styropianem 5 cm. Dach stromy, czterospadowy. Konstrukcja dachu drewniana pokryta blachodachówką. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna w większości PVC, cztery okna drewniane, drzwi PVC i drewniane płycinowe. 2.2. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 792m2 Powierzchnia użytkowa : 17555,00m2 Kubatura budynku : 7476,10 m3 Wysokość budynku 12 m. 3. ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: 3.1.1. Wykucie bruzd pionowych 1/4x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 3.1.2. Zamurowanie bruzd pionowych o szerokości 1/2 ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł; 3.1.3. Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 15 mm i 20 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach; 3.1.4. Montaż otulin termoizolacyjnych PU dla rurociągów o śr. 15 mm i 20 mm, gr. izolacji 20 mm; 3.1.5. Rury stalowe przyłączne o śr. 15 mm do grzejników; 3.1.6. Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600-900 mm i dług. do 1600 mm: Grzejniki płytowe: CV22 600/750 - 1 szt., CV22 600/600 - 2 szt.; 3.1.7. Blok zaworowy do grzejników dolnozasilanych RLV-KS kątowy DN15; 3.1.8. Zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną - 90 szt.; 3.1.9. Zawory grzejnikowe odcinające - 90 szt.; 3.1.10. Demontaż grzejnika stalowego płytowego - 90 szt.; 3.1.11. Demontaż zaworu grzejnikowego - 87 szt.; 3.1.12. Ponowny montaż grzejników - 87 szt.; 3.1.13. Płukanie instalacji c.o.; 3.1.14. Próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych; 3.1.15. Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) 90 urz.; 3.1.16. Włączenie do istniejącej instalacji. 4. ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA PALNIKA OLEJOWEGO NA PALNIK PELETOWY: 4.2.1. Demontaż zbiorników oleju z instalacją; 4.2.2. Kosz zasypowy z blachy stalowej ocynkowanej; 4.2.3. Podajnik spiralny 125 mm; 4.2.4. Podajnik 75 mm pomiędzy składem opału z zbiornikiem pośrednim; 4.2.5. Zsyp do pomieszczenia składu opału - 2 kpl.; 4.2.6. Palnik na pelet WIPER 100 100 kW - 2 kpl.; 4.2.7. Podajnik spiralny 75 mm - 2 kpl.; 4.2.8. Zbiornik pośredni. 5. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: Dla zadania nr 2: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika robót; b) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania.


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45331100-7,

45331110-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa od dnia 18.09.2017 r. do dnia 31.05.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WYKONANIE OCIEPLENIA OBIEKTU, OCIEPLENIE STROPODACHU ŁĄCZNIKA I STROPU OSTATNIEJ KONDYGNACJI UŻYTKOWEJ, WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane MACK-INWEST Maciej Kaleta, m.kaleta@mack-inwest.pl, ul. Osobowicka 159/3, 51-001, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 560243.90 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA I MODERNIZACJA KOTŁOWNI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane MACK-INWEST Maciej Kaleta, m.kaleta@mack-inwest.pl, ul. Osobowicka 159/3, 51-001, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 129918.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W zadaniu częściowym nr 2 zwiększenie wartości umowy o 58699.19 zł netto, przesunięcie terminu realizacji zadania na dzień 12.10.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z protokołem konieczności potrzeba weryfikacji dokumentacji projektowej kotłowni oraz wynikająca z tego faktu zmiana niektórych elementów technologicznych, co skutkowało wydłużeniem terminu realizacji zadania i zwiększeniem ceny za jego wykonanie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.