eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Hałda przy ul. 1 Maja - zadanie nr. 3 realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 560031764-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Ruda Śląska: Hałda przy ul. 1 Maja - zadanie nr. 3 realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: zadanie realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 62951-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500071992-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500092033-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27354564700000, ul. ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2420133 , e-mail zamowienia@mpgm.com.pl, faks 322 420 881.
Adres strony internetowej (url): https://mpgm.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Hałda przy ul. 1 Maja - zadanie nr. 3 realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TIR/39/RB/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Hałda przy ul. 1 Maja - zadanie nr. 3 realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.


II.4) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:

45223500-1,

39290000-1,

45340000-2,

45233200-1,

45112723-9,

45233160-8,

45111200-2,

45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamówienia należy zrealizować w terminie do 15.11.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Hałda przy ul. 1 Maja - zadanie nr. 3 realizowane w ramach projektu pn "Trakt Rudzki- rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PW-ETA Sp. z. o. o. , , Ul. Laski 111, 41-303, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie

PUH "BACA i HEJ" Krystian Baca , , ul. Wojska Polskiego 7/8, 41-709, Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2959349.59 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 30.11.2018r

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie § 16 ust. 1 pkt 2 lit. D umowy nr 0078/TIR/S/2018 z dnia 27.03.2018r

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.