eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › Modernizacja ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 560031745-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Czernica: Modernizacja ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610870-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500250886-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernica, Krajowy numer identyfikacyjny 93193498600000, ul. ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 726 57 00, e-mail czernica@czernica.pl, faks 71 726 57 00.
Adres strony internetowej (url): http://bip.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MTP-OZR.271.2.27.2018.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Bocznej w Nadolicach Wielkich zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) remont odcinka ok. 166 mb drogi (nowa podbudowa, jezdnia bitumiczna), wraz z jej dowiązaniem do istniejących dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego, 2) wycinka drzewa, 3) remont zjazdów do posesji przy drodze (kostka betonowa), 4) odwodnienie układu drogowego poprzez wykonanie odcinka ścieku z prefabrykowanych korytek ściekowych, 5) ubezpieczenie skap rowu płytami typu MEBA, 6) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm 7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w punkcie 2. w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 4) wyniesienie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą z mapą (3 egz.), 7) aktualizacja ewidencji dróg, 8) naprawę sieci drenarskiej i zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 10) przestrzeganie i realizacja wymagań wynikających z uzgodnień, pozwoleń, opinii etc. dołączonych do SIWZ, oraz gestorów sieci uzbrojenia terenu, 11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 10.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Robót w zakresie wykonania zjazdu oraz osadzenie krat żeliwnych D400 na istniejących studniach kanalizacji deszczowej wraz z ich obrukowaniem w ciągu zaprojektowanych korytek odwadniających, które stały się niezbędne do wykonania.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łaczna wartość zamian jest minejsza niż 10 % i wynosi 4 170,00 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót w zakresie wykonania zjazdu oraz osadzenie krat żeliwnych D400 na istniejących studniach kanalizacji deszczowej wraz z ich obrukowaniem w ciągu zaprojektowanych korytek odwadniających, które stały się niezbędne do wykonania.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji do dnia 13.12.2018r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.