eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 12 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 12 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-18

Ogłoszenie nr 560029578-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.

Kraków: Remont 12 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 12 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628512-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510009299-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 12 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 12 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

123/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 12 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Kantorowicka 187/9 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 9.403,92 zł; Część 2: ul. Sikorski 15/46 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 27.586,75 zł; Część 3: os. Złotej Jesieni 11a/9b wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 4.061,97 zł; Część 4: ul. Sikorki 15/42 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 44.330,86 zł; Część 5: os. Przy Arce 9/30 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 47.077,72 zł; Część 6: os. Na Lotnisku 18/73 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 30.778,98 zł; Część 7: os. Piastów 17/15 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 36.143,64 zł; Część 8: os.Albertyńskie 24/5 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 42.008,06 zł; Część 9: os. Centrum B 10/137 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.706,81 zł; Część 10: os. Kolorowe 16/147 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 40.124,48 zł; Część 11: os. Centrum B 9/74 wg Załącznika nr 20 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 24.890,23 zł; Część 12: os. Urocze 11/98 wg Załącznika nr 21 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 22.753,55 zł; UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 09.01.2020 r. do dnia 24.02.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: os. Kolorowe 16/147
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo - Usługowa Ir - Plast Kraków Teresa Zapała, , ul. Spółdzielców 1, 30-682, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 36082.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/02/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, opisanych w "Protokole konieczności" z dnia 21.01.2020r., które stały się niezbędne do realizacji zamówienia i spełnione zostały łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych ze względu na zbyt duże koszty przeprowadzenia nowego postępowania i udzielenie zamówienia w stosunku do zakresu (wartości) koniecznych do zlecenia robót. - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność dla Zamawiającego np. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi w szczególnych okolicznościach np. przy wykonywaniu tynków, układaniu płytek ściennych przez dwóch wykonawców mogłyby zaistnieć problemy z ustaleniem odpowiedzialności konkretnego wykonawcy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż stanowi 20,04 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość brutto wynagrodzenia określona w umowie podstawowej 38.968,99 zł. Wartość zmiany 7.810,73 zł.Na wniosek Wykonawcy remontu lokalu dokonano wizji i stwierdzono konieczność rozszerzenia zakresu remontu z uwagi na odparzenia znacznej ilości tynków na suficie, które ujawniły się w trakcie przygotowania podłoża pod malowanie, tj. zrywaniu kasetonów styropianowych. Z uwagi na powyższe należy odkuć tynki w miejscach zagrożonych odspojeniem na podłożu zamurować siatką i wykonać nowe tynki. Ościeżnica drzwiowa pierwotnie pozostawiona bez wymiany przy montażu skrzydła drzwiowego okazała się na tyle wykrzywiona, że nie ma możliwości jej dopasowania - należy ją wymienić. Z uwagi na zamontowany w łazience brodzik zdecydowano o zmianie wykończenia powierzchni ścian z lamperii olejnej na znacznie trwalsze wykończenie z płytek ceramicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.