Ogłoszenie z dnia 2019-02-14
Ogłoszenie nr 560028901-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.
Łomża: Zakup z dostawą materiałów do konserwacji oznakowania pionowego dróg dla potrzeb MPGKiM ZB
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500056280-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500083745-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Akademicka
22,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
mpgkim@merinosoft.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip-lomza.pl/mpgkim
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą materiałów do konserwacji oznakowania pionowego dróg dla potrzeb MPGKiM ZB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą materiałów do konserwacji oznakowania dróg. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, z których każda będzie oceniania oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, bądź na wybrane z nich. 2. Część nr 1 zamówienia - Słupki drogowe. 3. Część nr 2 zamówienia - Znaki drogowe (podkłady, lica, znaki, folie, materiały uzupełniające. 4. Część nr 3 zamówienia - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem oraz wymaganiami został określony w Rozdziale III SIWZ oraz Załączniku nr 7 i 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 34992200-9
Dodatkowe kody CPV:
34996000-5,
34922100-7,
34922000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31 grudnia 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Słupki drogowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
WIMED Sp z o.o.,
,
ul. Tarnowska 48,
33-170,
Tuchów, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Znaki drogowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
WIMED Sp. z o.o.,
,
ul. Tarnowska 48,
33-170,
Tuchów, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Cz. nr 1: Par. 1 ust. 3 umowy otrzymuje brzmienie: Całość zamówienia zostanie wykonana sukcesywnie w terminie do 4 stycznia 2019 r. Par. 5 ust. 2 umowy: Łączną wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy strony określają na kwotę 18.350,00 zł netto (słownie: osiemnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych) plus podatek VAT. Część nr 2: Par. 1 ust. 3 umowy otrzymuje brzmienie: Całość zamówienia zostanie wykonana sukcesywnie w terminie do 4 stycznia 2019 r. Par. 5 ust. 2 umowy: Łączną wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy strony określają na kwotę 26.341,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy trzysta czterdzieści jeden złotych) plus podatek VAT.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością zwiększenia zakresu zamówienia spowodowanym realizacją zlecenia Urzędu Miejskiego z dnia 10.12.2018 r. (WGK.7031.505.2018.KK) obejmującego:
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wyniesionego przejścia dla pieszych w ul. Akademickiej,
- wprowadzeniu znaków B-33 w ul. Meblowej,
- zmianie oznakowania poziomego w ul. Sikorskiego,
przedłuża się termin realizacji umowy do 4 stycznia 2019 r. oraz zwiększa łączną wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę do kwoty 18.350,00 zł netto dla Części nr 1 zamówienia oraz 26.341,00 zł netto dla Części nr 2 zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Dostawa pieczywa słodkiego i wyrobów cukierniczych oraz dostawa kanapek - do dalszej odsprzedaży w Bufecie i Kiosku Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów i mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- Znaki drogowe i tablice leśne
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025 - 8 zakresów (RDW) - II dostawa
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
więcej: Urządzenia do znakowania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





