eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)" -budynek Biblioteki Uczelnianej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-13

Ogłoszenie nr 560028051-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.

Słupsk: Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)" -budynek Biblioteki Uczelnianej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)", numer umowy o dofinansowanie: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603105-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500219099-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500259833-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska, Krajowy numer identyfikacyjny 14590000000000, ul. ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 840 53 27, e-mail zampub@apsl.edu.pl, faks 59 840 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.apsl.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)" -budynek Biblioteki Uczelnianej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1065/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)" dotyczące budynku Biblioteki Uczelnianej. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej. Budynek Biblioteki Uczelnianej posiada powierzchnię użytkową 2.008,47m2, natomiast powierzchnia objęta zakresem zadania wynosi 1.374,69 m2. Podstawowy zakres robót budowlano-montażowych w budynku Biblioteki Uczelnianej przy ul. Arciszewskiego 22a , 76-200 Słupsk, na dz. nr 322/3, przedstawia się następująco: a) wykonanie nowych okładzin podłóg i ścian (glazura, terakota, gres, wykładzina obiektowa PCV), b) wymiana istniejącej posadzki na posadzkę przemysłową w pomieszczeniu 0/23 o powierzchni użytkowej 276,26 m2. c) montaż regałów samojezdnych w dwóch pomieszczeniach magazynowych o numerach -1/14 i 0/23 o łącznej powierzchni użytkowej tych pomieszczeń 623,68 m2, d) montaż instalacji eklektycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach objętych zadaniem, e) dostawa, montaż i instalacja kompletnego systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi RFID (w tym m.in.: kiosk samowypożyczający, bramki kontrolne, wrzutnia zewnętrzna całodobowa z wózkiem i inne roboty ujęte w projektach wykonawczych). f) dostawa i montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych otwieranych elektrycznie g) wymianaistniejących i montaż nowych drzwi, h) remont toalet, i) wymiana źródeł światła, j) montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej k) wymiana dźwigu towarowego 100 kg (wymiana starego), l) dostawa i montaż instalacji alarmowej -czujki ruchu. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiącezałączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 i 10. W związku z przeznaczeniem budynków objętych przedmiotem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia oraz opracowana dokumentacja projektowa, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.1. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniejna poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: -ogólnobudowlane roboty remontowe i modernizacyjne, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty posadzkowe, okładzinowe ścian i posadzek, roboty tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa stropów i ścian, -modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, -modernizację, remont i wykonanie nowych instalacji sanitarnych, w tym wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przeznawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45410000-4,

45421131-1,

45453000-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
85 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Roboty budowlano-remontowe w ramach projektu "Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)" -budynek Biblioteki Uczelnianej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SUMABUD Zakład Usług Inwestycyjnych Sp. Jawna, , ul. Tuwima 23/17, 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2093998.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy na skutek realizacji robót dodatkowych oraz zmiany sposobu świadczenia ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczącą sposobu świadczenia ze względu na konieczność realizacji robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający zlecił Wykonawcy realizację robót dodatkowych nieobjętych w § 1 ust. 2 i 3 umowy w zakresie wymiany podkładu posadzki cementowej pomieszczenia 0/14 o pow. 347,42 m2 oraz pomieszczenia 1/4 o pow. 347,42 m2. Szczegółowy zakres robót określony został w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.