Ogłoszenie z dnia 2019-02-07
Ogłoszenie nr 560024551-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.
Grudziądz: Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - etap II i III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5577555-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500007002-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500046273-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 871118626,
ul. ul. Wybickiego
38,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 4511111, e-mail
ug@grudziadz.ug.gov.pl, faks
56 4511132.
Adres strony internetowej (url): http://bip.grudziadz.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - etap II i III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PLF.271.1.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - etap II i III. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - etap II i III. Zakres robót składających się na II i III etap określony został w załączonym przedmiarze robót (plik znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ). Przy kalkulowaniu ceny należy zapoznać się z zakresem wykonanego już etapu I na podstawie załączonego przedmiaru robót etapu I stanowiącego załącznik nr do 11 SIWZ. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy ogrodzeniem pełnym (nieprześwitującym) do czasu zakończenia budowy. Ponadto wykonawca winien skalkulować wycinkę drzew, niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Część drzew należy przesadzić zgodnie z sugestią Zamawiającego. Część drzew została już wycięta podczas realizacji etapu I. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej wykonanych robót etapu I po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wszystkie dokumenty potrzebne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zobowiązany jest uzyskać Wykonawca (także w zakresie zakończonego etapu I).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214000-0,
45330000-9,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenia: 2018-07-31
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - etap II i III | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AGRO PROJECTS Sp. z o.o. Sp. k.,
,
Pianowo ul. Kwiatowa 5,
64-000,
Kościan, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy na to, iż zgodnie z wnioskami i zaleceniami kontrolnego sprawozdania z badań podłoża gruntowego na budowie pawilonu szkolnego przy Szkole Podstawowej w Wałdowie Szlacheckim zaistniała konieczność odprowadzenia większej niż założono w projekcie ilości wód opadowych
z połaci dachowej budynku do szczelnego kolektora, a następnie ich rozsączenie w gruncie na maksymalnie możliwej odległości od ścian budynku, niezbędnym stało się opracowanie w projekcie budowlanym sposobu dodatkowego odprowadzania wód opadowych. W budynku nowopowstałego pawilonu zaobserwowano zawilgocenie ścian piwniczych spowodowanych kapilarnym podsiąkaniem wody, co wywołało konieczność zaprojektowania odprowadzenia zwiększonej ilości wód poprzez kanalizację deszczową do skrzynek chłonnych. W związku z powyższym, Zamawiający zwrócił się do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu
z prośbą o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie do ziemi wód opadowych
i roztopowych z części dachu nowo dobudowanego obiektu budynku Szkoły Podstawowej
w Wałdowie Szlacheckim. Uzyskanie tego pozwolenia jest niezbędne dla wykonania robót budowlanych oraz zakończenia budowy. Powyższa sytuacja stanowiła uzasadnienie dla aneksu nr 5
z dnia 28.09.2018 r. Aneksem tym ustalono, że umowa zostanie wykonana do dnia 15.12.2018 r. Jednakże do dnia dzisiejszego pozwolenie nie zostało wydane. Wykonawca oraz Gmina Grudziądz nie mają żadnego wpływu na termin uzyskania przedmiotowego pozwolenia. Wobec powyższego zasadnym jest kolejne aneksowanie umowy nr 16/272/2017 z dnia 21 września 2017 r.
w przedmiocie przedłużenia terminu zakończenia i przekazania całości przedmiotu umowy Zamawiającemu do dnia 31.01.2019 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy specjalistycznego sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej na okres 12 miesięcy - znak sprawy: Z/28/PN/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Opracowanie czterech dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji kotłowni lokalnych, w celu maksymalizacji wykorzystania odnawialnych źródeł energii Etap I
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2024-2025
- DOSTAWA I MONTAŻ TRAFOSTACJI W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ WRAZ Z BUDOWY MIEJSKIEJ HALI TARGOWEJ HANDLU HURTOWEGO
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.