Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 560023156-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Turek: Dostawa mebli do budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Turek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551356-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510145725-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek, Krajowy numer identyfikacyjny 31051289800000,
ul. ul. Chopina
70,
62-700
Turek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 785 441, e-mail
turek@poznan.lasy.gov.pl, faks
63 280 300.
Adres strony internetowej (url): www.turek.poznan.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Turek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.4.2019.S
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli biurowych, foteli biurowych oraz innych elementów umeblowania biurowego
II.4) Główny kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta w dniu 08.07.2019 r. z terminem realizacji od 21.10.2019 r. do 29.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rezygnacja Zamawiającego z części dostawy o wartości 4330,83 zł. brutto wraz z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia naleznego Wykonawcy do wysokości 253653,06 zł. brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rezygnacja Zamawiającego z części dostawy o wartości 4330,83 zł. brutto wraz z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia naleznego Wykonawcy do wysokości 253653,06 zł. brutto. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z rezygnacja z części dostaw przez Zamawiającego. Wykonawca do chwili podpisania aneksu nie zrealizował dostawy 2 stolików kawowych oraz 1 fotela. Zamawiający zgłosił pisemnie Wykonawcy o konieczności zmiany umowy wraz z uzasadnieniem. Na podstawie podpisanego przez Strony aneksu nr 1 do umowy ZP-04/19, Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostało zmniejszone do kwoty 206 222,00 zł. netto, tj. 253 653,06 zł. brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa materiałów do sterylizacji i wskaźników dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Samodzielnego PublicznegoZespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2021 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali konferencyjnej oraz przylegającego do niej holu i zespołu pomieszczeń hig.- sanit. (KPO)
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do siedziby Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.