eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 560022905-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Poznań: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Program Centrum - etap I i II jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585109-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500064449-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.129.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji Koordynatora do spraw ewaluacji procesu realizacji zadań inwestycyjnych pn. Projektu Program Centrum - etap I i etap II. Zadaniem Koordynatora będzie wczesna identyfikacja oraz wyeliminowanie ryzyk występujących zazwyczaj w trakcie złożonych projektów infrastrukturalnych w obszarze intensywnej zabudowy śródmiejskiej, gdzie na ograniczonej powierzchni współwystępują kluczowe dla funkcjonowania miasta funkcje mieszkalne, kulturalne, gospodarcze i infrastrukturalne. Praca Koordynatora do spraw ewaluacji polegać będzie na systematycznym zbieraniu, przetwarzaniu i prezentowaniu wszechstronnych informacji o przebiegu procesu realizacji przedmiotowego Projektu (etap projektowy i wykonawczy inwestycji), w celuulepszenia współpracy Zamawiającego z podmiotami realizującymi świadczenia w ramach Projektu. Ewaluacja jako proces zbierania danych i ich interpretacja w celu podejmowania decyzji, ma na celu wsparcie wszystkich stron procesu inwestycyjnego, aby minimalizować ryzyka oraz Wszystkie działania Wykonawcy winny zapewnić osiągnięcie celu, jakim jest realizacja przez Zamawiającego w założonym terminie i budżecie zadań inwestycyjnych pn. Projekt Program Centrum etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa (wartość 100 mln złotych) oraz Projekt Program Centrum etap II - budowa trasy tramwajowej na ul. Ratajczaka (wartość 130 mln złotych), zwanych dalej łącznie lub odpowiednio Projektem lub Zadaniem inwestycyjnym. Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wykorzystywania platformy informatycznej umożliwiającej skompletowanie dokumentacji i korespondencji procesu inwestycyjnego, w sposób umożliwiający bezpieczne przechowywanie i szybki dostęp do dokumentów, posiadającej cechy funkcjonalne opisane w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednie licencje umożliwiające korzystanie z platformy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis oraz zasady realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Wzór umowy. Projekt "Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, Pl. Wolności, Towarowa" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, nr umowy POIS.06.01.00-00-0032/16. Projekt "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, nr umowy POIS.06.01.00-00-0030/16.


II.4) Główny kod CPV: 79419000-4
Dodatkowe kody CPV:

79420000-4,

71000000-8,

71317000-3,

79111000-5,

72316000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Adam Winogradzki, adamwinogradzki@gmai.com, ul. Skibowa 24c , 61-306, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

PRIB Engineering Sp. z o.o., adamwinogradzki@gmail.com, ul. Św. Marcin 29/8, 61-806, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 864000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji do 26 miesięcy i wynagodzenia do kwoty 936 000,00 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie czasu pracy projrktantów Programu Centrum, których projekty nadzoruje, opiniuje i koordynuje Wykonawca

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.