eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-27

Ogłoszenie nr 560015235-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.

Busko-Zdrój: "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543771-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500099780-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSID.271.26.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. "Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju". Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej - edycja 2017. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn "Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego". Przedmiot zamówienia polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: ? konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży: konstrukcyjno-budowlanej posiadał uprawnienia bez ograniczeń. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane b) zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c) organizację i koordynację całego zadania; d) kontrolę prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowy przedstawionym przez wykonawcę oraz weryfikację wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie wykonywania prac, mających wpływ na harmonogram robót; e) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę; f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; g) kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; i) w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; l) udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m) potwierdzenie i kontrola faktu zakończenia elementów robót przez Wykonawcę, w postaci zaakceptowania protokołów odbiorów, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na zmianę terminu i kosztów realizacji inwestycji; o) koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami; p) analizę zaproponowanych przez Wykonawcę robót zmian w stosunku do dokumentacji, w tym zmianę technologii wykonania elementów robót (projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami). W/w osoba sprawować będzie nadzór nad realizacją zadania obejmującego zakresem:- przebudowę 4 boisk piłkarskich, 2 kortów tenisowych, budowę boiska wielofunkcyjnego, kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, remont istniejącego budynku szatniowego oraz zagospodarowanie terenu, na działkach ozn. nr ewid. 109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 2 do SIWZ. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
08.05.2018r. - 31.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek , biuro@ekoinwest.kielce.pl , ul. Wincentego Witosa 103B/47 , 25-561, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 26000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez dodatkowy okres czasu, co wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w Umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 27.11.2019r. Gmina Busko-Zdrój zawarła z Wykonawcą robót przedmiotowego zadania (firmą Panorama Obiekty Sportowe) aneks do umowy na roboty wydłużający termin realizacji zamówienia do dnia 15.05.2020r. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuacją - następuje konieczność wydłużenia okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z powyższym, na podstawie zapisów § 4 ust. 2 i § 27 Umowy Nr 49/RSID/2018 z dnia 08.05.2018r. oraz pkt. 25 ppkt. 25.2 SIWZ dokonuje się następujących zmian w przedmiotowej umowie: 1) w § 4 "II. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY" pkt.1 otrzymuje brzmienie: " 1. Umowa na nadzór nad realizowaną inwestycją zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji tj. od dnia 30.04.2019r. do dnia 15.05.2020r. i 60 miesiące od zakończenia inwestycji na czynności wynikające z okresu rękojmi." 2) w § 11 "V. WYNAGRODZENIE I PŁATNOŚCI" pkt. 1 otrzymuje brzmienie: "1. Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w niniejszej Umowie wynosi: 83.174,97 złotych * (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące sto siedemdziesiąt cztery złote 97/100). * Wartość wynagrodzenia podstawowego: 31.980,00 zł Nadzór inwestorski pełniony przez okres 238 dni (od 08.05.2018r. do 31.12.2018r.) Kwota za sprawowanie nadzoru inwestorskiego za 1 dzień wynosi: 31.980,00 zł / 238 dni = 134,37zł/dzień Ilość dodatkowych dni za sprawowanie nadzoru inwestorskiego: 381 dni (od 01.05.2019r. do 15.05.20120r.) czyli: Zwiększa się wartość wynagrodzenia o kwotę: 134,37zł/dzień x 381 dni = 51.194,97zł 3) w §15 "VIII. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI i ZABEZPIECZENIE WYKONANIA UMOWY" pkt. 3 otrzymuje brzmienie: "3. Wykonawca udzielił Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie stanowiącej 10 % ceny brutto wykonania przedmiotu umowy, tj. kwotę 8.317,50PLN (słownie: osiem tysięcy trzysta siedemnaście złotych 50/100).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.