eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap IIIBudynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej



Ogłoszenie z dnia 2019-01-16

Ogłoszenie nr 560010012-N-2019 z dnia 16-01-2019 r.

Łódź: Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562566-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500116761-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500146339-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

sprawa nr ZP / 41 / 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach szpitala przy ul. Czechosłowackiej 8/10 budynek B-1. Oddziały "S", "A", oraz piwnica. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Dokumentacja projektowa" oraz "Opis techniczny" stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach. Sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy ma jedynie na celu przedstawienie Zamawiającemu składników kosztowych. Wymiary i zakresy przedstawione są poglądowo i mogą różnić się od rzeczywistych. Wykonawca przed przystąpieniem do produkcji jest zobligowany do dokonania własnych pomiarów dla ustalenia stanu rzeczywistego wykonania prac zgodnie z zakresem określonym na dwu kondygnacjach. Zaoferowana w Formularzu ofertowym cena jest wynagrodzeniem kosztorysowym. Opis sposobu obliczenia ceny podano w pkt. XII. SIWZ. 4. Prace będą podzielone na etapy. Kolejne etapy robót będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami. Ustalenia obejmować będą zakres oraz terminy wykonania prac w poszczególnych etapach. Zamawiający nie jest w stanie przekazać całego frontu prac z przyczyn organizacyjnych - funkcjonujący budynek w którym odbywają się prace i usługi medyczne dla pacjentów. Wykonawca będzie musiał dostosować prace do potrzeb Zamawiającego (przewidzieć prace wahadłowo) - wyłączenie danego gabinetu lekarskiego max. 2-3 dni, natomiast większych sal, pracowni, szatni wahadłowo w obrębie pomieszczenia. 5. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji, wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 25.06.2018 r. do 30.09.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ENBUD Jacek Kwiatkowski, , ul. 18 stycznia 6C,, 95-015, Głowno, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1906629.83 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania prac dodatkowych (poza określonym przedmiotem zamówienia, zupełnie inne, ale które stają się niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy). Wykonanie instalacji systemu monitoringu wynika ze zmiany funkcji pomieszczeń i ich lokalizacji.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W projekcje przebudowy instalacji elektrycznych w oddziale P nie ma projektu instalacji monitoringu. W Oddziale P prace będą dotyczyły uruchomienia systemu monitoringu TVU obejmującego m.in. montaż kamer, rejestratora, ułożenia okablowania, montaż gniazd, systemu elementów kontroli dostępu, elektrozaczepów, czytników, systemu domofonowego oraz elementów systemu telewizji użytkowej- monitora. Powyższe konieczne ze względu na zwiększenie bezpieczeństwa pacjentów przebywających w Oddziale. W związku z zakwalifikowaniem przez Łódzki NFZ Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi do programu stworzenia w CSK UM Centra Zdrowia Psychicznego, nastąpiła konieczność zapewnienia odpowiednich warunków leczenia pacjentów dorosłych. 1 października 2018 r. w Łodzi, w ramach ogólnopolskiego pilotażu, rusza pierwsze Centrum Zdrowia Psychicznego. Realizatorem pilotażu jest Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, który na podstawie umowy z NFZ, zapewni kompleksową opiekę psychiatryczną dorosłym mieszkańcom dzielnicy Łódź Widzew Wdrożenie nowego modelu opieki psychiatrycznej było postulatem lekarzy, pacjentów i ich bliskich zawartym m.in. w Deklaracji Warszawskiej z 2017 r.: żądamy uruchamiania lokalnych Centrów Zdrowia Psychicznego, z nowoczesnymi standardami organizacyjnymi, z obowiązkiem udzielania pomocy mieszkańcom określonego rejonu (...). Wobec powyższego koniecznym stało się przygotowanie w/w infrastruktury technicznej. Wykonanie na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby tę instalację wykonać po zakończeniu inwestycji. Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 2 tj. robót zamiennych dodatkowych (poza określonym przedmiotem zamówienia, zupełnie inne, ale które stają się niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy). Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Wykonawca przedstawił kosztorys na kwotę 23.913,65 zł. brutto, zakres prac zamiennych został zatwierdzony. Ustalono czas wykonania prac do 07.12.2018 r. Powyższe w formie aneksu do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.