eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance



Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 560008836-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

Bydgoszcz: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591702-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500043286-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075123-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW.N4.361.56.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance CPV 45.23.31.40 - 2 - Roboty drogowe 2. Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa DW 546 Branża drogi: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne - roboty nawierzchniowe: o wzmocnienie istniejącej jezdni DW 546 i 553 o nowe konstrukcje jezdni DW 546 i 553 - poszerzenia o nowe konstrukcje jezdni DW 546 nad przepustem o konstrukcja jezdni ronda, o konstrukcja jedni DP 2016C, o konstrukcja jezdni dróg gminnych, wewnętrznych, o konstrukcja miejsc postojowych, o konstrukcja ciągu pieszo - rowerowego, o konstrukcja chodnika, o konstrukcja zjazdów do posesji przez chodnik/ciąg pieszo - rowerowy, o konstrukcja zjazdów bitumicznych, o konstrukcja zatok autobusowych, pierścienia wokół ronda i przejezdnych zabrukowań, o konstrukcja wysp dzielących i wybrukowań, o konstrukcja poboczy utrwardzonych, o konstrukcja poboczy gruntowych, o konstrukcja drogi wewnętrznej z bruku kamiennego, o krawężniki i obrzeża, - organizacja ruchu i elementy BRD, - roboty uzupełniające: o wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem, o humusowanie skarp z obsianiem, o ustawienie wiat przystankowych, o regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, Branża drogi - przepust: - roboty pomiarowe - roboty przygotowawcze, - roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: - roboty rozbiórkowe i pomocnicze - pod przyłącza wpustów ulicznych, - roboty drogowe naprawcze, - roboty ziemne (w tym wykopy szalowe) - roboty montażowe i pomocnicze - inne przebudowy wg kalkulacji własnej, Branża elektryczna - kanalizacja deszczowa: - demontaż istniejącego oświetlenia z dostosowaniem istniejącej infrastruktury do wprowadzanych zmian - montaż nowego oświetlenia Usunięcie kolizji - realizacja w ramach odrębnej umowy prowadzonej przez ENERGA - OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 (80-557 Gdańsk), oddział w Toruniu z siedzibą w Toruniu przy ul. Ge. Bema 128 (87-100 Toruń) - zgodnie z zapisami umowy nr R/16/025505, o przebudowę sieci elektroenergetycznej ENERGA - OPERATOR SA z dnia 18 stycznia 2017r Branża teletechniczna - usunięcie kolizji: - przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej OPLSA - linie samonośne i doziemne - przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej OPLSA - kable optotelekomunikacyjne, - przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej REC Sp.z o.o. - kabel OTK. Parking Branża drogi: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne - roboty nawierzchniowe: o konstrukcja jezdni manewrowej, o konstrukcja miejsc postojowych o konstrukcja chodnika, o krawężniki i obrzeża - organizacja ruchu i elementy BRD - roboty uzupełniające: o wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: - roboty ziemne, - roboty montażowe, Branża elektryczna - oświetlenie parkingu: - montaż nowego oświetlenia 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Zamawiający może udostępnić projekt czasowej organizacji ruchu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów zawartych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak:WIR.6220.5.2017 z dnia 09.01.2017r., w tym, m in. do: o W czasie realizacji inwestycji prowadzić kompleksowy nadzór przyrodniczy, mający na celu kontrolę poprawności wykonania prac na poszczególnych etapach w zakresie uwarunkowań przyrodniczych oraz ewentualne określenie sposobu ich prowadzenia lub określenia działań korygujących. Powinien on w szczególności uwzględniać nadzór nad całością prac budowlanych, wycinką drzew, pracami w obrębie koryta Strugi Papowskiej Małej, zdejmowaniem darni, a także nad dokonywaniem nasadzeń zastępczych i posadzeń drzew. o W ramach kompensacji przyrodniczej za wycięte drzewa dokonać nasadzeń 35 sztuk drzew z gatunków rodzimych. Po wykonaniu nasadzeń, w ciągu 3 lat od zakończenia inwestycji, kontrolować stan nasadzeń, w szczególności ich żywotność, a następnie, w razie konieczności, wykonać zasadzenia uzupełniające. o Wykonać analizę porealizacyjną, po upływie 1 roku od rozpoczęcia ekspoloatacji, w zakresie badań rozprzestrzeniania się hałasu w środowisku w porze dnia i nocy, w rejonie terenów o środowiskowych uwarunkowaniach w tym zakresie w pkt. III oraz IV ppkt 2. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów zawartych w decyzji pozwolenie wodnoprawne, znak:OS.6341.2.2017. KK z dnia 02.02.2017r., w tym, m in. do: o Po zakończeniu prac Wykonawca sporządzi powykonawczą inwentaryzację geodezyjną przebudowanego urządzenia (wraz z profilami podłużnymi i poprzecznymi) i złoży ją do Kujawsko - Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, Biuro Terenowe w Toruniu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów zawartych w decyzji pozwolenie wodnoprawne, znak:OS.6341.5.2017. KK z dnia 02.02.2017r., w tym, m in. do: o Po zakończeniu prac Wykonawca prześle do Kujawsko - Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, Biuro Terenowe w Toruniu inwentaryzację geodezyjną z naniesionym przejściem urządzenia wodnego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do skoordynowania (oraz do współpracy z Wykonawcą) prac prowadzonych w ramach przedmiotowego zamówienia z prowadzonymi pracami branży elektrycznej - usunięcie kolizji - realizacja w ramach odrębnej umowy prowadzonej przez ENERGA OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 (80-557 Gdańsk), Oddział w Toruniu z siedzibą w Toruniu przy ul. Gen. Bema 128 (87-100 Toruń) - zgodnie z zapisami umowy nr R/16/025505, o przebudowę sieci elektroenergetycznej ENERGA - OPERATOR SA z dnia 18 stycznia 2017r. 9. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby trzecie działające w jego imieniu lub na jego rzecz w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 10. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. (Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót przyjęta do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie w formie papierowej oraz w formie cyfrowej dostosowaną (uwzgledniającą) System Ewidencji Dróg Wojewódzkich). 11. Przy wycince drzew przydrożnych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia operatu brakarskiego a uzyskane środki ze sprzedaży drewna przekaże Zamawiającemu na konto dochodów budżetowych 20 1020 1475 0000 8902 0093 8183.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14/12/2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A., , Kobylarnia 8, 86-061, Brzoza, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 10330629.78 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu i zakresu wykonania zamówienia ze względu na konieczność aktualizacji i wprowadzania zmian dokumentacji technicznej w trakcie realizacji w/w zadania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu i zakresu wykonania zamówienia ze względu na konieczność aktualizacji i wprowadzania zmian dokumentacji technicznej w trakcie realizacji w/w zadania, w zakresie: a) wykonania dodatkowych zjazdów oraz zmiany parametrów wcześniej zaprojektowanych; b) rozwiązania kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami i instalacjami podziemnymi - które miały miejsce na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 553 i 546. Roboty wykonywane są etapami ze względu na utrzymanie ruchu na drodze wojewódzkiej nr 553; c) rozbiórki fundamentów w budynku w obrębie projektowanego ronda. Z uwagi na etapowe wykonywanie ronda, które jest w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 553, część związana z rozbiórką fundamentów została wykonana wcześniej, a druga część została wykonana dopiero po oddaniu do użytku tego elementu, ze względu na konieczność utrzymania ruchu na drodze wojewódzkiej nr 553; d) wykonania dodatkowych robót związanych z rozbiórką istniejącego przepustu. Do wykonania pozostało odtworzenie podbudowy oraz wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni; e) wykonania chodnika szerokości 2,00m na odcinku od km 12+440 do km 12+625 w miejscu zaprojektowanej opaski o szerokości 0,50m; f) zmiany niwelety jezdni na wniosek Zamawiającego zgodnie z notatką z dnia 19.09.2018r. Zmiana niwelety na wymienionym odcinku drogi wymaga nie tylko korekty, ale wykonania projektu zamiennego wraz ze wszystkimi nowymi obliczeniami i uzgodnieniami. Projekt obejmuje, całkowitą wymianę nawierzchni oraz jej odtworzenie. W związku z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi roboty te nie zostały jeszcze wykonane. g) wykonania nowej konstrukcji nawierzchni zgodnie ze zmienioną dokumentacją (po frezowaniu istniejącej w miejscu odsłonięcia podkładów kolejowych). Treść § 5 Termin i zasady realizacji umowy ust. 1 umowy podstawowej nr ZDW.N4.361.56.2017 z dnia 04.12.2017r., otrzymuje brzmienie: 1.Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2019r. Powyższa zmiana nie powoduje zmiany wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.