eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 560007261-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Warszawa: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550104106-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510115908-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 66584000000000, ul. ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6323215, e-mail sekretariat@zgnwola.waw.pl, faks 22 6327242.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnwola.waw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.26.96.2019.ŁU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres usługi obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi do opracowania dokumentacji technicznej oraz wzorem umowy załączonymi do niniejszego zaproszenia. Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, stosownymi rozporządzeniami oraz wytycznymi do jej wykonania. W cenę za wykonanie zamówienia należy wkalkulować prace, których Zamawiający nie przewidział, a są one niezbędne do spełnienia aktualnych warunków technicznych i norm oraz uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń i decyzji. Po określeniu zakresu prac, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić opracowaną dokumentację z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o wydanie zgody do właściwego Konserwatora Zabytków oraz przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy oraz wytyczne do wykonania dokumentacji technicznej, będące integralną częścią zaproszenia.


II.4) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
06.06.2019 r. - 27.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PROJEKT 6 Małgorzata Karpowicz, , ul. Polna 24 lok. 18, 00-630, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 73156.06 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia usługi do 28.02.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny niezależne od Wykonawcy, brak wydania pozwolenia na budowę przez Wydział Architektury i Budownictwa w Dzielnicy Wola m.st Warszawy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.