Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 560007261-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Warszawa: opracowanie
projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz
wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550104106-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510115908-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 66584000000000,
ul. ul. gen. Józefa Bema
70,
01-225
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6323215, e-mail
sekretariat@zgnwola.waw.pl, faks
22 6327242.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnwola.waw.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.26.96.2019.ŁU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usługi obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi do opracowania dokumentacji technicznej oraz wzorem umowy załączonymi do niniejszego zaproszenia. Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, stosownymi rozporządzeniami oraz wytycznymi do jej wykonania. W cenę za wykonanie zamówienia należy wkalkulować prace, których Zamawiający nie przewidział, a są one niezbędne do spełnienia aktualnych warunków technicznych i norm oraz uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń i decyzji. Po określeniu zakresu prac, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić opracowaną dokumentację z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o wydanie zgody do właściwego Konserwatora Zabytków oraz przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy oraz wytyczne do wykonania dokumentacji technicznej, będące integralną częścią zaproszenia.
II.4) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
06.06.2019 r. - 27.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu lokali będących własnością m.st. Warszawy oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PROJEKT 6 Małgorzata Karpowicz,
,
ul. Polna 24 lok. 18,
00-630,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia usługi do 28.02.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny niezależne od Wykonawcy, brak wydania pozwolenia na budowę przez Wydział Architektury i Budownictwa w Dzielnicy Wola m.st Warszawy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Czesława Kamińskiego w Siedlcach
- "Opracowanie dokumentacji projektowych"
- Opracowanie dok. projekt. oraz wyk. robót bud. i instalacyjnych wraz z dostawą mebli w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmujących remont pomieszczeń w Bud. Lab. i Gł. Wydz. Farmaceutycznego GUMed
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.