Ogłoszenie z dnia 2019-01-11
Ogłoszenie nr 560006721-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
Rawicz: Przebudowa Plant Jana Pawła II w Rawiczu wraz z infrastrukturą
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508943-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500080278-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, Krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000,
ul. ul. Piłsudskiego
21,
63-900
Rawicz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5465400, e-mail
umg@rawicz.pl, faks
65 5464167.
Adres strony internetowej (url): www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Plant Jana Pawła II w Rawiczu wraz z infrastrukturą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZPF.2710.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Plant Jana Pawła II w Rawiczu wraz z infrastrukturą w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej "Zachowanie dziedzictwa kulturowego Plant Jana Pawła II w Rawiczu" zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 - przebudowa przyłączy kanalizacji deszczowej przy ul. Wały Dąbrowskiego w Rawiczu, 2) CZĘŚĆ 2 - przebudowa fontanny z niedźwiedziem, 3) CZĘŚĆ 3 - remont murka oporowego oraz zejść, 4) CZĘŚĆ 4 - wykonanie nawierzchni mineralnej, 5) CZĘŚĆ 5 - wykonanie nawierzchni mineralno - żywicznej, 6) CZĘŚĆ 6 - dostawa wraz z montażem elementów małej architektury w rejonie SP3, 7) CZĘŚĆ 7 - wykonanie utwardzenia pod ławki wraz z ich remontem, 8) CZĘŚĆ 8 - dostawa wraz z montażem tablic informacyjnych. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, w tym z pozwoleniami na budowę i pozwoleniami konserwatorskimi, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny - stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu dla poszczególnych części w oparciu o dokumentacje projektowe i wizję w terenie). stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 ze zm.): - roboty polegające na wykonaniu robót instalacyjnych (dot. CZĘŚCI 1, 2) - roboty polegające na wykonaniu robót brukarskich (dot. CZĘŚCI 3, 7), - roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych mineralnych (dot. CZĘŚCI 4), - roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych mineralno - żywicznych (dot. CZĘŚCI 5. Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚCI 2 jest przebudowa fontanny z niedźwiedziem wg projektu zamiennego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane i prace takie jak: 1) prace demontażowe: rozbiórka okładziny granitowej, rozbiórka ścianek z bloczków, rozbiórka płyt kamiennych postumentu, 2) demontaż i ponowny montaż niedźwiedzia kamiennego oraz oczyszczenie jego powierzchni metodą chemiczną, 3) roboty betonowe, zbrojenie konstrukcji pod fontannę, izolacje, 4) ułożenie posadzki pod fontannę z płyt granitowych płomieniowanych, frezowanych na brzegach, 5) roboty technologiczne i instalacyjne fontanny: montaż dysz fontanny sterowane zaworami z oświetleniem, sterowanie z zasilaczami, pompa dysz fontanny z koszem ssawnym i rozdzielaczem, transformator, armatura przepustowa kabli, rury, kształtki, armatura, przejścia szczelne, montaż urządzeń i instalacji, szafa zasilająco-sterująca ze sterownikiem, oprogramowane fontanny, 6) roboty i materiały elektryczne, 7) technologia fontanny (uzdatnianie wody): automatyka, zestaw filtracyjny (filtr, pompa), automatyka dozowania środków chemicznych, montaż urządzeń i instalacji, 8) inne prace towarzyszące wykonaniu niniejszego zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 45212120-3
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111000-8,
45330000-9,
45111100-9,
45223200-1,
45310000-3,
45231000-5,
45230000-8,
45233200-1,
45111200-0,
39113600-3,
43325000-7,
43325000-7,
34928480-6,
30195000-2,
39294100-0,
45000000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na okres od 12 kwietnia 2018 roku do 18 maja 2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa fontanny z niedźwiedziem |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Water Control Dawid Suchanecki ,
info@watercontrol.com.pl,
ul. Władysława IV 1A/5,
63-900,
Rawicz, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dokonano zmiany umowy w zakresie realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do wykonania i zostały spełnione łącznie przesłanki wskazane w art. 144 ust. 1 pkt. 2 lit. a - c.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót związanych z wykonaniem fontanny ustalono, że dokumentacja projektowa nie przewidywała nagłośnienia. Ponieważ nagłośnienie w chwili obecnej jest elementem standardowego wyposażenia fontanny postanowiono je wykonać. Ponadto ustalono, że wykonanie automatyzacji urządzeń i przebudowa komory technologicznej pozwoli na lepsze funkcjonowanie fontanny. Ze względu na stan techniczny istniejącego zasilania fontanny konieczna stała się również wymiana przewodów zasilających.
Mając na uwadze powyższe postanowiono wykonać ww. prace.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Sporządzono aneks nr 3 zmieniający wartość umowy do kwoty 452.555,83 zł.oraz przedłużono termin realizacji do 16 lipca 2018 r.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Zakup i dostawa obłożeń chirurgicznych
- "Zakup i dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci oraz środków higienicznych"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.