eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowogród Bobrzański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 560003306-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Nowogród Bobrzański: Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowogród Bobrzański
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Nazwa (tytuł projektu): "Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowogród Bobrzański" Numer projektu: RPLB.03.03.01-08-0004/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554347-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510165355-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nowogrodbobrz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowogród Bobrzański

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKZ.271.1.1.2019.AA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dotyczących Modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowogród Bobrzański poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na energooszczędne LED w miejscowości Nowogród Bobrzański w części ulic: Fabrycznej na odcinku długości 480 mb, dz. nr 502/15, 559/1, 558/2, J. Kochanowskiego na odcinku długości 142 mb, dz. nr 11/94, 11/95, Młyńskiej na odcinku długości 468 mb, dz. nr 10/3, Słowackiego na odcinku długości 143 mb, dz. nr 784/4, 803/1, Winiary na odcinku długości 213 mb, dz. nr 1351, 1821, Kościuszki na odcinku długości 750 mb, dz. nr 574/2, 574/7, 787/2 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacji oświetlenia ulicznego, bez wymiany sieci zasilania energetycznego w miejscowości Nowogród Bobrzański. Wymianie podlegają 70 szt. słupów oświetleniowych wraz z oprawami, zasilanie pozostaje bez zmian. 3) Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji następujących elementów systemu: zamiana starego nieefektywnego oświetlenia rtęciowego i sodowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED, zamiana istniejących konstrukcji nośnych - słupy, wysięgniki, mocowania, haki, przeprowadzenie wymaganych prób i badań instalacji, wymiana zabezpieczeń we wnękach słupowych przy liniach kablowych. Słupy oświetleniowe wraz z oprawami należy utylizować na koszt wykonawcy. 4) Słupy oświetleniowe: Słupy aluminiowe cylindryczne stożkowe bez wnęki, drzwiczek bezpiecznikowych 110 mm. Zabezpieczone przed niekorzystnym działaniem związków soli i amoniaku, antykorozyjnie, pokryte farba odporną na działanie UV, okres gwarancyjny minimum 10 lat. Słupy oświetleniowe posadowić bez fundamentowo. Lokalizacja słupów wykonana pomia-rem geodezyjnym. część ulicy Fabrycznej na odcinku długości 480 mb a) 18 słupów 6 m od poziomu gruntu b) 18 wysięgników 1 m z oprawami LED 57 W część ulicy J. Kochanowskiego na odcinku długości 142 mb, a) 3 słupów 6 m od poziomu gruntu b) 3 opraw LED 21 W c) 2 słupów 7 m od poziomu gruntu, d) 2 wysięgników 1 m z oprawami LED 39 W część ulicy Młyńskiej na odcinku długości 468 mb, a) 11 słupów 5 m od poziomu gruntu, b) 11 opraw LED 15 W część ulicy Słowackiego na odcinku długości 143 mb, a) 5 słupów 8m od poziomu gruntu b) 5 wysięgników 1 m z oprawami LED 57 W część ulicy Winiary na odcinku długości 213 mb, a) 9 słupów 6 m od poziomu gruntu b) 9 wysięgników 1m z oprawami LED 57 W część ul. Kościuszki na odcinku długości 750 mb, a) 22 słupów 6m od poziomu gruntu b) 22 wysięgników 1m wraz z oprawami LED 57 W 5) Wykonawca wykona organizację ruchu dla inwestycji oraz opłaci zajęcie pasa drogowego na drodze wojewódzkiej (część ul. Fabrycznej) i drodze powiatowej (część ul. T. Kościuszki i część ul. Słowackiego) na czas robót. 6) Oprawy oświetleniowe Podłączenie poszczególnych opraw do linii kablowej poprzez zestaw złączowo bezpiecznikowy izolowany. Gniazdo bezpiecznikowe z wkładkami topikowymi o prądzie In=2A. Oprawy o stopniu ochrony IP66 (komora lampy) i IP23 (komora osprzętu). Oprawy i klosze odporne na zewnętrzne działania destrukcyjne. Szczegółowe dane techniczne opraw LED opisano w projekcie budowlanym. 7) Linia kablowa Remontowany obwód oświetlenia drogowego zasilany będzie z istniejących szaf SOU, istniejącym kablem ziemnym typu YAKY 4 x 35 mm2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń kabla (odcinkowo) należy wymienić go w porozumieniu z gestorem sieci oświetleniowej. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 9) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 10) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 12) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równo-ważną. 13) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) przed przystąpieniem do prac, projektowane urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przez uprawnionego geodetę. b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłączeniu ich spod napięcia. c) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urządzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. e) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, f) Zapewnienie kierownika budowy g) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. j) po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przez uprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. k) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. l) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. n) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. o) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. p) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszczeniem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i likwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). q) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 07.10.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zakończenie wykonywania przedmiotu Umowy - w terminie do dnia 31.10.2019

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zgodnie z §21 ust. 3 pkt 4 umowy nr Z/191/19 z dnia 09.07.2019 r.- wykryto wady dokumentacji projektowej, okoliczność ta wpłynęła na konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia i zmiany te były konieczne gdyż kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem obiektu obarczonego wadą.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.