eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 560002679-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Września: Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: WRPO 20142020 Oś priorytetowa 3, Działanie 3.2. "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym", Poddziałanie 3.2.1 "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5565-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 10858-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 40041-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 10, 62300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 6402051, 6404457, e-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl, faks 616 402 051.
Adres strony internetowej (url): www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

272.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowana budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 na cele związane z edukacją publiczną i pomocą społeczną. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) kompleksową modernizację instalacji C.O. z przebudową kotłowni, wiążącą się z koniecznością zmiany systemu grzewczego, na instalację zasilaną pompą ciepła solanka/woda (która wykorzystywana będzie również na potrzeby przygotowania C.W.U.), 2) docieplenie stropodachu wentylowanego, 3) wymianę stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV, 4) docieplenie ścian zewnętrznych, 5) wymianę stolarki okiennej PCV na nową, 6) docieplenie ściany wewnętrznej (ściany w łączniku), 7) docieplenie stropodachu niewentylowanego, 8) wymianę stolarki drzwiowej PCV, 9) rozbudowę rozdzielnicy głównej o zabezpieczenia do tablic piętrowych, 10) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego na drogach ewakuacyjnych, 11) wykonanie zasilania do obwodów ppoż., 12) wykonanie podstawowej sieci strukturalnej (Internet, telefon) wraz z przyłączem telekomunikacyjnym, 13) wykonanie instalacji uziemiającej odgromowej, 14) wykonanie instalacji przyzywowej w toaletach dla niepełnosprawnych, 15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 16) przebudowę instalacji wody zimnej, cieplej i cyrkulacyjnej, 17) przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnych wewnętrznych, 18) budowę przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz elektroenergetycznego, 19) nowy podział i remont pomieszczeń, 20) wykonanie dodatkowych bloków sanitarnych, 21) przebudowa istniejącej ewakuacyjnej klatki schodowej, 22) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 23) wykonanie instalacji oddymiania dwóch klatek schodowych, Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami zamawiającego zawartymi w szczególności w: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarach robót jako dokumentach poglądowych.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta 7 marca 2017 roku. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany następująco : 1/ etap 1: roboty budowlane: od dnia podpisania umowy do 13 listopada 2017 roku, 2/ etap 2: procedura odbiorowa poprzedzona uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie: do 15 grudnia 2017 roku. 2. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę spisania ostatecznego protokołu odbioru, umożliwiającego użytkowanie przedmiotu umowy wraz ze złożeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie dodatkowej izolacji rur dolnego źródła ciepła

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych robót w wysokości mniejszej niż 15% zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dokonano zmiany w umowie z uwagi na konieczność wykonania dodatkowej izolacji rur dolnego źródła światła W okolicznościach zaistniałego stanu faktycznego występują zarówno przesłanki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2), jak i w pkt 6). W/W roboty nie były objęte zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych i technicznych - tj. z uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy, który na tym etapie zaingeruje w teren budowy i roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę spowoduje spory co do zobowiązań gwarancyjnych, a jednocześnie znacząco podwyższy koszty (przesłanka, o której mowa w ust. 2 lit a i b). Ponadto wartość zmiany jest niewielka - i nie przekracza 50%. Jednocześnie zmiana spełni warunki, o których mowa w ust. 6 - łączna wartość zmian nie przekracza bowiem 15% wartości zamówienia, co stanowi przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie § 11 ust. 2 lit. b) umowy: Zmienia się § 6 ust. 1, który otrzymuje brzmienie: Strony ustalają, że wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy z tytułu wykonania całego przedmiotu umowy wynosi: 5 243 261,89 zł brutto (słownie pięć milionów dwieście czterdzieści trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt jeden złotych 89/100 ).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.