eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzytuchom › Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie do 1138488,00 PLN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 560001801-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Borzytuchom: Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie do 1138488,00 PLN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616128-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510001715-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzytuchom, Krajowy numer identyfikacyjny 77097948200000, ul. ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 211 316, e-mail ug@borzytuchom.pl, faks 598 211 390.
Adres strony internetowej (url): http://ug.borzytuchom.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie do 1138488,00 PLN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PS.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie do 1 138 488,00 PLN, słownie: jeden milion sto trzydzieści osiem tysięcy czterysta osiemdziesiąt osiem i 00/100 PLN. Kredyt zostanie przeznaczony na następujące inwestycje: - sfinansowanie do kwoty 138 488,00 zł (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy czterysta osiemdziesiąt osiem i 00/100 zł) na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Krosnowo"; - sfinansowanie do kwoty 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 zł) na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej w msc. Osieki". - sfinansowanie do kwoty 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy i 00/100 zł) na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej w msc. Jutrzenka". - sfinansowanie do kwoty 530 000,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy i 00/100 zł) na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej dz. Nr 243 obr. Chotkowo". 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku Kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald) i których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3. W celu udokumentowania spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że określone w pkt 2 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia nowego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2. Oświadczenie to powinno zawierać elementy wskazane w pkt 3. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) wezwania Wykonawcy do przedłożenia w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) wezwania Wykonawcy do przedłożenia w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia; Zaświadczenie powinno zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami regulującymi ochronę danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; c) wezwania Wykonawcy do przedłożenia w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami regulującymi ochronę danych osobowych; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; d) żądania od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w pkt 7. Niezłożenie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 3-5, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w terminie określonym w pkt 3 lub pkt 4 lub wyznaczanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 5, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w pkt 6, w wysokości 200,00 złotych, za każdy dzień opóźnienia co do wykonania obowiązku przedłożenia przez Wykonawcę w przewidzianym terminie: a) oświadczenia, o którym mowa w pkt 3; b) nowego oświadczenia, o którym mowa w pkt 4; c) dokumentu, o którym mowa w pkt 5 lit. a)-d). 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa na udzielenie kredytu została zawarta z terminem do 30.09.2029r. Aneksem nr 1 termin ten zmieniono do 30.06.2026r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie do 1 138 488,00 PLN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Bank Spółdzielczy w Bytowie, bank@bsbytow.com.pl, ul. Wojska Polskiego 33, 77-100, Bytów, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 172551.06 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana umowy polega na zmianie wysokości i terminu spłaty kredytu, poszczególnych rat kredytu oraz harmonogram spłaty kapitału. Zmiana ta została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Zmiany umowy dokonano na podstawie §14 ust. 2 umowy z wykonawcą (Bankiem)..

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z oszczędnościami poprzetargowymi dla zadań inwestycyjnych oraz posiadaniem własnych środków, które można było przeznaczyć na ich częściowe sfinansowanie, zawarto aneks nr 1 do umowy, w którym zmniejszeniu uległa wysokość i termin spłaty kredytu, poszczególnych rat kredytu oraz harmonogram spłaty kapitału

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.