eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizację budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie - Docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 560000723-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Warszawa: Termomodernizację budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie - Docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551464-N- 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500019193-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizację budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie - Docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie - Docieplenie budynku szkoły według zakresu audytu (wariant nr 4). 1. Informacje ogólne Kompleks szkolny usytuowany jest przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie. Budynek wzniesiono w systemie budownictwa oświatowego BSO. Budynek częściowo podpiwniczony o zróżnicowanej wysokości. Kompleks szkolny podzielony jest na części. Cześć A - cześć kompleksu o przeznaczeniu oświatowym (sale lekcyjne), administracyjnym, zaplecze socjalne (stołówka, kuchnia) oraz zaplecze sali gimnastycznej. Konstrukcja: Fundamenty: posadowienie bezpośrednie zrealizowano poprzez stopy kielichowe i podwaliny prefabrykowane oraz częściowo poprzez lawy fundamentowe wylewane na miejscu budowy. Ściany konstrukcyjne piwnic żelbetowe wykonywane na placu budowy. Szkielet konstrukcyjny żelbetowy słupowo-ryglowy. Płyty stropowe prefabrykowane. Stropodach wentylowany z płytek korytkowych opartych na ściankach attyki ( z cegły kratówki grubości 25 cm ), na ściankach kolankowych prefabrykowanych żelbetowych (grubości 12 cm) oraz częściowo na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Ściany zewnętrzne z cegły kratówki grubości 38 cm oraz z bloczków gazobetonowych marki 0,6 grubości 24 cm. Część B - sala gimnastyczna oraz tzw. Forum. Konstrukcja: Konstrukcja stalowa. Słupy z kształtowników stalowych pełnościennych. Konstrukcja dachu w postaci kratownicy przestrzennej. Poszycie dachu z dwóch warstw blachy trapezowej z rdzeniem izolacyjnym. Ściany zewnętrzne sali gimnastycznej z płyt warstwowych. 2. Zakres robót budowlanych: a) Podmurowanie części otworów okiennych b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana witryny okiennej c) Wymiana podokienników i obróbek ścianek attykowych d) Zabezpieczenie rysy konstrukcyjnej prętami zbrojeniowymi e) Ocieplenie elewacji f) Usunięcie istniejących oraz wykonanie nowych okładzin z płytek klinkierowych na styropianie g) Wykonanie na ścianach piwnicznych izolacji przeciwwodnych oraz izolacji termicznej z płyt styropianowych h) Wykonanie nowej opaski budynku i) Docieplenie stropodachu j) Wymiana pokrycia dachowego nad całym budynkiem Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o w/w dokumentację i zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji przetargowej. Zamówieniem nie są objęte roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej polegające na: - malowaniu sali gimnastycznej, - wykonaniu instalacji odgromowej na dachu - wykonaniu nowej nawierzchni dziedzińca - modernizacji witryn dachowych (świetlików) 3. Wymagania związane z realizacja zamówienia ? Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). Nazwy markowe towarów i producentów należy traktować jako wzorcowe. Można zastosować produkty innych firm, pod warunkiem, że ich parametry techniczne nie są gorsze od parametrów materiałów podanych w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie. ? Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającego z samej koncepcji. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. ? Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych. ? Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót dociepleniowych oraz remontowych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych. 4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Ocieplenie elewacji b) Krycie dachów 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 8) i 9) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 4 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ? Projekt Budowlano-Wykonawczy docieplenia budynku LXX LO stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ - załączniki nr 1 do wzoru umowy; ? Audyt energetyczny budynku LXX LO stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ - załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8c do SIWZ - załącznik nr 3 do wzoru umowy; ? Przedmiary robót - załącznik nr 8d do SIWZ;


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45262100-2,

45320000-6,

45400000-1,

45410000-4,

45430000-0,

45261210-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na dzień 15.06.2018 r., zmiana wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy na kwotę 3295138,21 zł brutto, zmiana kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę 164756,92 zł, zmiana załączników: dodaje się załącznik nr 11 - Kosztorys ofertowy i Załącznik nr 12 - Protokół konieczności.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych polegających na wymianie otoku i masztów dachu, wymianie parapetów wewnętrznych w elewacji E 24, wykonanie ocieplenia z płyt styropianowych wraz z zabudową blachą stalową powlekaną wewnątrz budynku w elewacji E 18, wycince drzewa, wymianie oprzewodowania wraz z wymianą lamp zewnętrznych na elewacji, co jest niezbędne i nie było objęte zamówieniem podstawowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.