eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie - SVA/J/4625-38/2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-06-08

Ogłoszenie nr 550115305-N-2019 z dnia 08-06-2019 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie - SVA/J/4625-38/2019 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie - SVA/J/4625-38/2019
Numer referencyjny SVA/J/4625-38/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie. Zamówienie obejmuje: Dostawa i montaż ścianek systemowych: wydzielenie kabin WC (płyta HPL), wydzielenie kabin prysznicowych ściankami (płyta HPL) kabiny otwarte bez zasłonek oraz wydzielenie ścianek pisuarowych. Ścianki z płyt HPL o grubości min 12mm, wykonanie fabrycznie (wysokość przegród - 200 cm). Stopki wraz z osłoną ze stali nierdzewnej, okucia drzwi frontowych oraz stelaż górny ze stali niedrzewnej lub aluminium anodowanego. Zamek z induktorem zajęte/otwarte i gałką dwustronną ze stali nierdzewnej. Kolor laminatu w jasnych odcieniach pastelowych do ustalenia z Zamawiającym. Do zastosowania system o podwyższonych parametrach użytkowych przeznaczony do obiektów użyteczności publicznej (intensywne użytkowanie). Na wszystkie dostarczone materiały, urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu (najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz wymagane materiały określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji, (przedmiary robót są wiążące), na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys ofertowy w formie uproszczonej i złożyć go jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1a Pzp - "Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane".

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia nr SVA/J/4620-32/2019, prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione. Zamawiający zaprasza do negocjacji w trybie zmówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Wykonawcę: PBM SYSTEM Sp. z o.o. ul. Zakładowa 2,47-110 Kolonowskie . Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono ofert a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PBM SYSTEM Sp. z o.o. , , ul. Zakładowa 2,, 47-110, Kolonowskie, kraj/woj.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.