Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-03
Ogłoszenie nr 550059594-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.
Oświęcim: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH-PLASTRY OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000,
ul. ul. Wysokie Brzegi
4,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, faks
338448384.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH-PLASTRY
Numer referencyjny
ZOZ.DZP.271.1.IV.2020 -WR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych - plastry zgodnie z załącznikiem nr 2 do WR - Formularz cenowy.
II.5) Główny Kod CPV:
33141100-1
Dodatkowe kody CPV:
33141112-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę materiałów opatrunkowych - 29 Pakietów - postępowanie o sygnaturze ZOZ.DZP.271.2.XII.2019 w ramach:
Pakietu nr 5 - Plastry - złożono dwie oferty, z których każda podlegała odrzuceniu.
Obecna nadzwyczajna sytuacja polegająca na występowaniu światowej epidemii spowodowanej przez wirus COVID-19 w znacznym stopniu wpływa na rynki światowe, bardzo utrudnia, a w wielu przypadkach uniemożliwia skuteczne przeprowadzenie postępowania przetargowego, wyłonienie najkorzystniejszej oferty, podpisanie umów po przeprowadzeniu postępowania przetargowego. Z uwagi na przedmiot działalności gospodarczej koniecznym jest natychmiastowe wykonanie zamówienia podyktowane również dynamicznie zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną i koniecznością zabezpieczenia podstawowych materiałów medycznych w tym opatrunkowych dla umożliwienia świadczenia opieki medycznej.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PLASTRY
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA,
,
UL. POD BOREM 18,
41-808,
ZABRZE, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów w podziale na 4 części
- Zakup 4 stacji uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej nalata 2025/2026
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu nr 6 Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Brzeszczach".
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2026 roku
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska
- Zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji powstających na terenach stanowiących własność Miasta Oświęcim w okresie od dnia 01 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
- DOSTAWA SIATEK CHIRURGICZNYCH I NOŻA HARMONICZNEGO Z DZIERŻAWĄ GENERATORA na potrzeby 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





