Ogłoszenie nr 550045979-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.
Warszawa: Druk i dostawa publikacji - zamówienie podobne. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
1. "Wspieranie realizacji II zadania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawanych kwalifikacji." 2. "Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji" współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000,
ul. ul. Górczewska
8,
01-180
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 241 71 00, e-mail
zamowienia@ibe.edu.pl, faks
22 241 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa publikacji - zamówienie podobne.
Numer referencyjny
IBE/27/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na produkcji i dostawie, publikacji do Instytutu Badań Edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2021 roku. Parametry techniczne poszczególnych rodzajów publikacji, tj. liczba stron, nakład, format, specyfikacja dotycząca okładki/oprawy i środka publikacji, określa załącznik nr 1 do OPZ Szczegółowy zakres usług. Poszczególne publikacje będą realizowane w ramach konkretnych zleceń Zamawiającego przekazywanych Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Materiał do druku będzie przekazywany Wykonawcy w całości w postaci elektronicznej w formacie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej. Co do zasady zakresem zamówienia objęty zostanie druk 7 rodzajów publikacji w szacowanej ilości 8 tysięcy egzemplarzy, druk ulotek w szacowanej ilości 2500 sztuk, broszur w szacowanej ilości 500 sztuk, plakatów w ilości szacowanej 1000 sztu oraz raportów - ilość szacowana 600 sztuk.
II.5) Główny Kod CPV:
79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
124637.88
Waluta:
pln
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z zapotrzebowaniem na usługi druku i dostawy publikacji Instytutu Badań Edukacyjnych konieczne jest udzielenia zamówienia
podobnego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, we wskazanym wyżej zakresie, było przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843), dalej ustawa, zgodnie z którym: w przypadku udzielenia,
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: IBE/13/2017. W
zakres zamówienia podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia
została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W dniu 12 lipca 2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało opublikowane
ogłoszenie o zamówieniu pod nr: 550085-N-2017. We wskazanym ogłoszeniu w pkt II.7) wskazano: Zamówienie uzupełniające do
zamówienia podstawowego zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z
wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w
terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków
określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości
zamówienia podstawowego. W zależności od potrzeb Zamawiającego zamówienie będzie polegać na dodruku lub przygotowaniu i wydruku
odrębnie zdefiniowanych pozycji. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 04.08.2017r. Wykonawcy - Wiktorowi Krawczyńskiemu
prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą" ViW Studio Wiktor Krawczyński" z siedzibą w Dobieszu, ul. Szkolna 3, 05-530 Dobiesz.
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług jak te które wchodzą w zakres zamówienia podstawowego. Tym samym,
należy stwierdzić że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ViW Studio Wiktor Krawczyński",
,
ul. Szkolna 3,
05-530,
Dobiesz, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów, promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
- "Zakup i dostawa blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP z podziałem na części (pakiety)".
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla SPSK Nr 1 im. prof. St. Szyszko SUM w Katowicach
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.