eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Przebudowa z modernizacją świetlicy w Gorzycach wraz z zagospodarowaniem terenu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 550032003-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Czempiń: Przebudowa z modernizacją świetlicy w Gorzycach wraz z zagospodarowaniem terenu. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, Krajowy numer identyfikacyjny 63125928700000, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 826 703, e-mail j.lukaszyk@ug.czempin.pl, faks 61 282 63 02.
Adres strony internetowej (url): www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z modernizacją świetlicy w Gorzycach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny FZ.271.1.6.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres zadania: a) opracowanie i przekazanie zamawiającemu harmonogramów prac dla całości zadania z podziałem na poszczególne elementy, b) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu oraz projektu koncepcyjnego, c) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji koniecznych do realizacji budowy, d) zrealizowanie budowy na podstawie uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej, e) sprawowanie nadzoru autorskiego.

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45113000-2,

45223000-6,

45233250-6,

45233252-0,

45300000-0,

45310000-3,

45311000-0,

45315600-4,

45331000-6,

45333000-0,

45400000-1,

45420000-7,

45430000-0,

71221000-3,

71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził 3 postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. Pierwsze postępowanie ogłoszone w dniu 24.09.2018 r. - w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający ogłosił kolejny, drugi przetarg w dniu 12.10.2018 r. - w postępowaniu również nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 30.10.2018 r. Zamawiający po raz trzeci ogłosił postępowanie, w którym ponownie nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający w ww. kolejnych ogłaszanych postępowaniach nie zmieniał pierwotnych warunków zamówienia. W związku z faktem, iż w trzech postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty, wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4, i uzasadnionym jest udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

F.H.U. "ADVI" Wiesław Adamczewski, advi@advi.pl, ul. Wschodnia 9 64-000 Kościan, 64-000, Kościan, kraj/woj. wielkopolskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.