eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół wraz z zapewnieniem opieki w trakcie dowozu w roku szkolnym 2017/2018



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07



Ogłoszenie nr 547581-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.

Burmistrz Wieruszowa: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół wraz z zapewnieniem opieki w trakcie dowozu w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek  1-7 , 98-400  Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, , e-mail um@wieruszow.pl, , faks +48627832611.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/bip2.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
inwestycje@wieruszow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/bip2.php


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół wraz z zapewnieniem opieki w trakcie dowozu w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny: ZI.271.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu uczniom Szkoły Podstawowej w Teklinowie, Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, Zespołu Szkół nr 2 w Wieruszowie (dalej ZS 2), Gimnazjum nr 1 w Wieruszowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wieruszowie wraz z budynkiem Szkoły w Cieszęcinie oraz Szkoły Podstawowej w Pieczyskach w okresie od 04.09.2017 r. do 30.06.2018 r. według przedstawionych tras dowozu i odwozu: A. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - trasa A1 Wieruszów - Kuźnica Skakawska - Dobrydział - ZS 2 - 9 km, - trasa A2 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - Św. Roch -Kuźnica Sk. - Dobrydział - ZS 2 -10km, - trasa A3 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km, - trasa A4 Wieruszów - dworzec PKS - ZS 2 - 4km, - trasa A5 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - św. Roch -Kuźnica S. - Dobrydział -ZS 2 - 10km, - trasa A6 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km, - trasa A7 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 - 20km - trasa A8 Wieruszów ZS 2 - dworzec PKS - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska -Dobrydział - ZS 2 - 14km - trasa A9 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km - trasa A10 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska - Dobrydził- ZS 2 - 12km - trasa A11 Wieruszów ZS 2 - Mirków - Wieruszów - 11km - trasa B12 Wieruszów ZS 2 - Lubczyna - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 -15km - trasa B13 Wieruszów ZS 2 - Jutrków -Teklinów - ZS 2 -13km, - trasa B14 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 - 20km, - trasa B15 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - Wieruszów - 20km B. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - trasa C1 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Jutrków Parcele -Teklinów-Nawrotów - Teklinów (szkoła) - Wieruszów - 26km - trasa C2 Wieruszów ZS 2 - Teklinów (szkoła) - Teklinów Nawrotów - Jutrków Parcele - Jutrków - Teklinów - Wieruszów - 26km C. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - trasa D1 Wieruszów - Kolonia Osiek - Cieszęcin (Szkoła Podstawowa) - Kowalówka - Sopel - Polesie - Wieruszów (Gimnazjum nr 1) - około 18km, - trasa D2 Cieszęcin - Szkoła Podstawowa - Kowalówka - Wieruszów - Szkoła Podstawowa - około 15km, - trasa D3 Wieruszów (Gimnazjum nr 1) - Polesie - Sopel - Kowalówka - Cieszęcin (Szkoła Podstawowa) - Kolonia Osiek - Wieruszów - około 18 km, - trasa D4 Wieruszów - Kowalówka - Cieszęcin (Szkoła Podstawowa) Wieruszów Gimnazjum nr 1) - około 15 km, - trasa E5 Wieruszów - Ochędzyn Nowy - Ochędzyn Stary - Mieleszynek - Mieleszyn- Klatka (skrzyżowanie) - Pieczyska (Szkoła Podstawowa) - Chobanin (OSP) - Wieruszów Gimnazjum nr 1 - około 31 km, - trasa E6 Wieruszów (Gimnazjum nr 1) - Chobanin (OSP) - Pieczyska (Szkoła Podstawowa) - Klatka (skrzyżowanie) - Mieleszynek - Mieleszyn- Ochędzyn Nowy - Ochędzyn Stary - Wieruszów - około 31 km, Wszystkie kategorie tras należy realizować osobnymi pojazdami, w szczególności: a) Trasy A należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy B, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące; b) Trasy B należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące; c) Trasy C należy realizować busem - min 21 miejsc siedzących; d) Trasy D należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, B, C, E) - min 54 miejsca siedzące; e) Trasy E należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, B, C, D) - min 54 miejsca siedzące. 2. Szczegółowych informacji dotyczących tras, przystanków pośrednich, godzin dowozu i odwozu udzielają Dyrektorzy Szkół. 3. Dowozy i odwozy uczniów ustala się następująco : a) dowóz do Szkoły Podstawowej w Teklinowie - do godz. 8:00; b) dowóz do Szkoły Podstawowej w Wyszanowie - do godz. 8:00; c) dowóz do Zespołu Szkół nr 2 w Wieruszowie- do godz. 8:00; d) dowóz do Gimnazjum nr 1 w Wieruszowie - do godz. 7:50; e) dowóz do Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieruszowie - do godz. 7:50; f) dowóz do budynku Szkoły w Cieszęcinie - do godz. 7:50; g) dowóz do Szkoły Podstawowej w Pieczyskach - do godz. 7:50; h) odwóz - po zakończeniu zajęć szkolnych. 4. Autobusy na poszczególne trasy należy podstawić 15 min. po zakończeniu zajęć szkolnych. 5. Szczegółowy godzinowy rozkład Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły. 6. W wyjątkowych przypadkach podyktowanych potrzebami szkoły, Zamawiający w ramach umowy zastrzega sobie możliwość realizowania dodatkowych (innych niż wymienione w pkt 1. dowozów i odwozów. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan techniczny oraz czystość użytkowanych pojazdów. 7. Wykonawca przewożący uczniów autobusem zobowiązany jest oznaczyć pojazd z przodu i z tyłu tablicami kwadratowymi barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej, a w warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone lub wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący pojazdem jest obowiązany ponadto włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania uczniów (art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, Dz.U. z 2017 r. poz. 1260). 8. W związku ze świadczonymi usługami przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zagwarantowania wszystkim przewożonym uczniom miejsc siedzących; 2) zapewnienia opieki podczas przewozu uczniów - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każdej trasie dysponował jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna (kierowca pojazdu nie może być jednocześnie opiekunem). Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły i ze szkoły, udzielenie pierwszej pomocy medycznej; 3) ubezpieczenia wszystkich pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł; 4) posiadania niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaną usługą przewozową na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł; 5) przyjęcia na siebie, z chwilą wejścia uczniów do autobusu pełnej odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym; 6) utrzymania taboru autobusowego w ilości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy; 7) przekazywania właściwemu Dyrektorowi Szkoły, do której autobus obsługiwał kurs - wszelkich rzeczy pozostawionych w autobusach; 8) zapewnienia co najmniej jednego dodatkowego, sprawnego autobusu zastępczego lub innych środków transportu, umożliwiających natychmiastowe przejęcie wykonywania usługi transportu w razie awarii pojazdu obsługującego kurs. 9. Z przewozów, korzystać będą uczniowie oraz nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieruszowie, Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, Szkoły Podstawowej w Teklinowie, Gimnazjum nr 1, przy ulicy Warszawskiej 123a, Szkoły Podstawowej nr1 w Wieruszowie z budynkiem Szkoły w Cieszęcinie oraz Szkoły Podstawowej w Pieczyskach. Opiekę nad młodzieżą sprawować będą wskazani przez wykonawcę opiekunowie, jednocześnie pełnić będą całkowity nadzór w czasie jazdy autobusu Kontroli uprawnień do przejazdu osób korzystających z przewozów dokonywać będzie przedstawiciel Zamawiającego oraz dyrektorzy szkół lub inni upoważnieni pracownicy szkół, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu i ilości dni nauki szkolnej (po wcześniejszym porozumieniu się z Wykonawcą) w zależności od zmian w planach lekcyjnych. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części: 3. Przez zamówienie częściowe Zamawiający rozumie złożenie przez Wnioskodawcę oferty na jedną lub więcej części zamówienia wskazanych w pkt 1. 15.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości nieprzekraczającej łącznie 20 % wartości zamówienia podstawowego. 16.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17.Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości nieprzekraczającej łącznie 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-04   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże iż posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, a w szczególności Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób o łącznej wartości co najmniej 150.000,00 zł, z czego wartość zamówienia udzielonego jednorazowo Wykonawcy wynosiła co najmniej 50.000,00 zł, z uwzględnieniem postanowień zawartych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2.Wykaz wykonanych głównych usług oraz dowody określające czy te usługi zostały należycie wykonane, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym i prawidłowo ukończone (referencje, inne dokumenty, które zostały wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonano lub wykonuje się zamówienie); 3.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oferta powinna zawierać dokumenty w/w dla każdego partnera z osobna. INNE DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE 1)Wypełniony druk "Formularz ofertowy", stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena za 1 km60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian terminu realizacji przedmiotu umowy, które zostały spowodowane: a) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: b) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracyjni decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 2) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia usługi, 3) zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, kwalifikacjami i doświadczeniem o którym w SIWZ, 4) zmian kosztu wykonania usługi pod warunkiem jego obniżenia, lub zmiany: - ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT lub nałożenia na Wykonawcę nowych podatków lub opłat, których w chwili składania oferty nie był obowiązany ponosić, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 5) siły wyższej. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie cen jednostkowych brutto jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie wynikającej z powołanych przyczyn. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: A. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - trasa A1 Wieruszów - Kuźnica Skakawska - Dobrydział - ZS 2 - 9 km, - trasa A2 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - Św. Roch -Kuźnica Sk. - Dobrydział - ZS 2 -10km, - trasa A3 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km, - trasa A4 Wieruszów - dworzec PKS - ZS 2 - 4km, - trasa A5 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - św. Roch -Kuźnica S. - Dobrydział -ZS 2 - 10km, - trasa A6 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km, - trasa A7 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 - 20km - trasa A8 Wieruszów ZS 2 - dworzec PKS - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska -Dobrydział - ZS 2 - 14km - trasa A9 Wieruszów ZS 2 - Mirków - ZS 2 - 7km - trasa A10 Wieruszów ZS 2 - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska - Dobrydził- ZS 2 - 12km - trasa A11 Wieruszów ZS 2 - Mirków - Wieruszów - 11km - trasa B12 Wieruszów ZS 2 - Lubczyna - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 -15km - trasa B13 Wieruszów ZS 2 - Jutrków -Teklinów - ZS 2 -13km, - trasa B14 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - ZS 2 - 20km, - trasa B15 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - Wieruszów - 20km Trasy A należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy B, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące; Trasy B należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 km60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: B. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- trasa C1 Wieruszów ZS 2 - Teklinów - Jutrków - Jutrków Parcele -Teklinów-Nawrotów - Teklinów (szkoła) - Wieruszów - 26km - trasa C2 Wieruszów ZS 2 - Teklinów (szkoła) - Teklinów Nawrotów - Jutrków Parcele - Jutrków - Teklinów - Wieruszów - 26km Trasy C należy realizować busem - min 21 miejsc siedzących;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 km60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.