eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rewitalizacja centrum miejscowości Baranów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Baranów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rewitalizacja centrum miejscowości Baranów
Numer ogłoszenia: 54251 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7886 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, faks 081 8834041.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rewitalizacja centrum miejscowości Baranów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rewitalizacja centrum miejscowości Baranów. Zakres inwestycji wskazanej obejmuje: 1) budowa dwóch wiat przystankowych, 2) remont murka oporowego i chodników, 3) utwardzenie placu i budowa 10 miejsc parkingowych Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do: 1) pełnienia funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami prawa; 2) współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie trwania umowy oraz w zakresie określonym w umowie; 3) obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu, z dostosowaniem czasu pobytu do zaistniałych potrzeb, oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót i dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone; czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 4) sprawdzenie zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym użytkowym i ekonomicznym z warunkami dokumentacji technicznej i pozwoleniem na budowę, oraz normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej; 5) nadzór nad wykonaniem robót zapewniający bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji i użytkowania wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań w zakresie prowadzonych robót, przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów w budownictwie; 6) egzekwowanie od kierownika dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy w ramach projektu; 7) prowadzenie i zapewnienie prawidłowego monitoringu jakości i terminów realizacji inwestycji; 8) sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrola jakości i prawidłowość użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie; 9) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, a w szczególności kontrola prawidłowości wykonania podbudowy, zastosowanych materiałów - dokumentowaniu tych czynności na nośnikach cyfrowych; 10) potwierdzenie usunięcia ewentualnych wad ( usterek, braków) w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi; 11) potwierdzenie przygotowania odbiorów : częściowego robót, końcowego robót i przedmiotu umowy, sprawdzanie i parafowanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów; 12) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przekazania obiektu do użytkowania; 13) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 14) wystawienie stosownych dokumentów, rozliczanie wykonanych i odebranych robót w zakresie ilości, jakości, wartości i zakresu wg zasad narzuconych przez dysponenta środków zewnętrznych; 15) kontrola oznakowania placu budowy, robót niebezpiecznych i miejsc stwarzających zagrożenie; 16) informowanie Inwestora o powstałych zagrożeniach; 17) przestrzeganie norm i zasad BHP; 18) wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi 19) sporządzanie protokołu po usterkowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do określenia telefonicznych numerów kontaktowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Rewitalizacja centrum miejscowości Baranów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gajewski Marcin PROJEKTY DROGOWE, ul. Kołłątaja 8m27A, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5559,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5559,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5996,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.