eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrlaBudowa mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów s³onecznych

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2018-04-07



Og³oszenie nr 541146-N-2018 z dnia 2018-04-07 r.

Gmina Orla: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów s³onecznych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
RPOWP na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Dzia³ania 5.1. Energetyka oparta na odnawialnych ¼ród³ach, nr Projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0172/17

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orla, krajowy numer identyfikacyjny 5065960000000, ul. ul. Mickiewicza  5 , 17106   Orla, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 085 730 57 81, e-mail ugorla@orla.pl, faks 085 730 57 80.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y przes³aæ lub dostarczyæ do Zamawiaj±cego
Adres:
Gmina Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla (sekretariat pok. nr 14)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektorów s³onecznych
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych i kolektoróws³onecznych w gminie Orla". Zamówienie zosta³o podzielone na trzy czê¶ci: 1) Czê¶æ I zamówienia - Mikroinstalacje fotowoltaiczne, obejmuje dostawê i monta¿ 56 instalacji 2) Czê¶æ II zamówienia - Kolektory s³oneczne,obejmuje dostawê i monta¿ 31 instalacji, 3) Czê¶æ III zamówienia - Instalacje mieszane, obejmuje dostawê i monta¿ 11 instalacji mieszanychsk³adaj±cych siê z mikroinstalacji fotowoltaicznej i kolektorów s³onecznych.

II.5) G³ówny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09331100-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 1) przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia w zakresie czê¶ci I pn. Mikroinstalacje fotowoltaicznewyka¿±, ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ (s³owniez³otych: jeden milion), 2) w przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia w zakresie czê¶ci II pn. Kolektory s³oneczne wyka¿±,¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê co najmniej 400.000,00 z³ (s³ownie z³otych:czterysta tysiêcy), 3) w przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia w zakresie czê¶ci III pn. Instalacje mieszane wyka¿±, ¿eposiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê co najmniej 300.000,00 z³ (s³ownie z³otych: trzysta tysiêcy). Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ musz± wykazaæ siêposiadaniem ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci± kredytow± na kwotê stanowi±c± sumê kwot wymaganych dlapotwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej dla tychczê¶ci zamówienia, o udzielenie których Wykonawca siê ubiega. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawców dokumenty, o¶wiadczenia dotycz±ce warunków udzia³u wpostêpowaniu zawieraj± dane /informacje w innych walutach ni¿ PLN (z³oty polski), Zamawiaj±cy jako kursprzeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku UrzêdowymUnii Europejskiej. Je¿eli w dniu og³oszenia nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cyprzyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone powy¿ej Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. Zamawiaj±cy nie precyzuje szczególnego sposobu spe³niania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jednak ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W przypadku ubiegania siê o zamówienie; 1) w zakresie czê¶ci I wyka¿±, ¿e: a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób nale¿yty co najmniej dwie dostawy obejmuj±ce jednostki wytwarzania energii z OZE (mikroinstalacje fotowoltaiczne) wraz z ich rozmieszczeniem i instalacj± (monta¿em) na budynkach, ka¿da o warto¶ci co najmniej 800.000,00 z³ brutto; b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ: - co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót instalacyjnych w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz do¶wiadczenie zawodowe minimum dwa lata; szczegó³owy opis zawarty jest w § 8 SIWZ, - co najmniej jednym pracownikiem, który posiada uprawnienia instalatora OZE; - co najmniej jednym pracownikiem, posiadaj±cym ¶wiadectwo kwalifikacji typu "E". 2) w zakresie czê¶ci II wyka¿±, ¿e: a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób nale¿yty co najmniej dwie dostawy obejmuj±ce jednostki wytwarzania energii z OZE (kolektory s³oneczne) wraz z ich rozmieszczeniem i instalacj± (monta¿em) na budynkach, ka¿da o warto¶ci co najmniej 300.000,00 z³ brutto; b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót instalacyjnych w bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz do¶wiadczenie zawodowe minimum dwa lata; szczegó³owy opis zawarty jest w § 8 SIWZ, 3) w zakresie czê¶ci III wyka¿±, ¿e: a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykonali w sposób nale¿yty co najmniej dwie dostawy jednostek wytwarzania energii z OZE (instalacje mieszane: mikroinstalacje fotowoltaiczne + kolektory s³oneczne) wraz z ich rozmieszczeniem i instalacj± (monta¿em) na budynkach, ka¿da o warto¶ci co najmniej 250.000,00 z³ brutto, b)dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze: - kierownika robót instalacyjnych w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz do¶wiadczenie zawodowe minimum dwa lata; szczegó³owy opis w § 8 SIWZ, - kierownika robót instalacyjnych w bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz do¶wiadczenie zawodowe minimum dwa lata; szczegó³owy opis w § 8 SIWZ, -co najmniej jednym pracownikiem, który posiada uprawnienia instalatora OZE; - co najmniej jednym pracownikiem, posiadaj±cym ¶wiadectwo kwalifikacji typu "E". Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u postêpowaniu mo¿e wykazaæ swoje do¶wiadczenie zarówno, gdy realizowa³ w/w rodzaj zamówienia w formule robót budowlanych jak i dostaw z monta¿em.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SIWZ); 6) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê? o zamówienia publiczne (wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SIWZ); 7) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz.716) (wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SIWZ). Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp (gdy z³o¿ona przez niego oferta zostanie oceniona najwy¿ej), do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - (wzór dokumentu zawarty jest w Za³±czniku nr 4 do SIWZ); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu zawarty jest w Za³±czniku nr 5 do SIWZ); c) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Prawa zamówieñ publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Czê¶æ I zamówienia: kart katalogowych dotycz±cych modu³u fotowoltaicznego potwierdzaj±cych spe³nianie przez te urz±dzenie parametrów zawartych Koncepcji technicznej (za³. Nr 7A do SIWZ) 2) czê¶æ II zamówienia: - za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikatu Solar Keymark lub innego jako¶ci w zakresie dostawy bêd±cej przedmiotem zamówienia dla oferowanych kolektorów s³onecznych na zgodno¶æ z norm± PN-EN 12975; - sprawozdania z badañ wg PN-EN 12971-1 wraz ze sprawozdaniem z badañ wydanym przez niezale¿n± jednostkê badawcz± wg normy PN-EN 12975-2 lub PN-EN ISO 9806, - kart katalogowych dotycz±cych kolektorów s³onecznych potwierdzaj±cych spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w Koncepcji Technicznej (za³. Nr 7B); c) czê¶æ III zamówienia: - za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikatu Solar Keymark lub innego równowa¿nego certyfikatu, wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci w zakresie dostawy bêd±cej przedmiotem zamówienia dla oferowanych kolektorów s³onecznych na zgodno¶æ z norm± PN-EN 12975; - sprawozdania z badañ wg PN-EN 12971-1 wraz ze sprawozdaniem z badañ wydanym przez niezale¿n± jednostkê badawcz± wg normy PN-EN 12975-2 lub PN-EN ISO 9806, - kart katalogowych dotycz±cych kolektorów s³onecznych i modu³ów fotowoltaicznych potwierdzaj±cych spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w Koncepcji Technicznej (za³. Nr 7C);

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których w § 9 SIWZ: a) ust.8 pkt 3 lit. a - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, innyrównowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawcama siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) ust. 8 pkt 3 lit. b, c, d - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na ratyzaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niejni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przedup³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastêpuje siêje dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przednotariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lubgospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê w wadium w wysoko¶ci: ?1) dla Czê¶ci I zamówienia - 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych), ?2) dla Czê¶ci II zamówienia - 4.000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych), ? 3) dla Czê¶ci III zamówienia - 3.000,00PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych). Przy sk³adaniu oferty na dwie lub trzy czê¶ci zamówienia, wadium powinno byæ z³o¿one oddzielnie na ka¿d± czê¶æ zamówienia. 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Musi ono obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, tj. 60 dni od terminu sk³adania ofert. 3. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie pieni±dza, za termin jego wniesienia zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. 4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy, w: a) pieni±dzu (przelew), b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 5. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³any obowi±zek wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w SIWZ. 6. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument porêczenia lub gwarancji, z³o¿ony wraz z ofert±. 7. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BS Bielsk Podlaski nr 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu, potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji na prace monta¿owe20,00
Czas reakcji na zg³oszenie usterki/awarii20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych poni¿ej okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki tych zmian w przypadku: 1) zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla prac objêtych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 8 Umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 2) zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji Umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 8 Umowy, lub terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy, okre¶lonego w § 2 Umowy, 3) zmiany lokalizacji inwestycji, w przypadku rezygnacji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci wskazanych, w ich miejsce zostan± do³±czone inne nieruchomo¶ci znajduj±ce siê na li¶cie rezerwowej z terenu gminy Orla, 4) w przypadku wyst±pienia zmiany miejsca zainstalowania poszczególnych instalacji z budynku gospodarczego lub gruntu na budynek mieszkalny, w tym przypadku wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu o ró¿nicê wynikaj±c± ze zmiany stawki VAT, 5) mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w lit. a-f termin wykonania Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci tj.:a) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy w terminie poprzez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, dzia³anie si³y wy¿szej, pod pojêciem której rozumie siê wszystkie zdarzenia zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia przez Stronê lub Strony umowy, a zaistnia³e po zawarciu umowy, uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie prac, dokonywanie odbioru, b) nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak: opó¼nienia, utrudnienia prac, zawieszenia wykonywania monta¿u lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu. c) dzia³ania osób trzecich, nie bêd±cych konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, uniemo¿liwi± wykonywanie prac, d) w przypadku konieczno¶ci wykonania prac zamiennych, w takim przypadku termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdnych do przeprowadzenia robót zamiennych, e) na skutek decyzji s³u¿b, inspekcji i stra¿y, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, w takim przypadku termin realizacji umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia, f) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac, 6) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w Umowie. 7) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji, 8) wprowadzenia dostaw wraz z monta¿em zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materia³ów, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa dotycz±cego przedmiotowej dostawy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 9) zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych kierownika, b) nie wywi±zywania siê kierownika z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, c) je¿eli zmiana kierownika stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 2.Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Pzp. 3. Zmiana numeru rachunku bankowego podanego w umowie wymaga zachowania formy pisemnej - zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: 2018-07-14 okres w dniach: (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Mikroinstalacje fotowoltaiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia czê¶ci I obejmuje dostawê i monta¿ 56 mikroinstalacji fotowoltaicznych, w tym: a) 16 zestawów mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,03 kWp na dachu budynku mieszkalnego, b) 2 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,32 kWp na dachu budynku mieszkalnego, c) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,32 kWp na dachu budynku gospodarczego, d) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,32 kWp na gruncie, e) 9 zestawów mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,9 kWp na dachu budynku mieszkalnego, f) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,9 kWp na dachu budynku gospodarczego, g) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 2,9 kWp na gruncie, h) 2 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 3,48 kWp na dachu budynku mieszkalnego, i) 7 zestawów mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 3,48 kWp na dachu budynku gospodarczego, j) 3 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 3,48 kWp na gruncie, k) 2 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,06 kWp na dachu budynku mieszkalnego, l) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,06 kWp na dachu budynku gospodarczego, m) 1 zestaw mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,35 kWp na dachu budynku mieszkalnego, n) 3 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,64 kWp na dachu budynku mieszkalnego, o) 4 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,64 kWp na dachu budynku gospodarczego, p) 2 zestawy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 4,64 kWp na gruncie. 2) Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci: a) dostawê elementów niezbêdnych do prawid³owego i kompletnego wykonania instalacji, b) weryfikacjê stanu instalacji elektrycznej obiektu oraz pomiary rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji,protoko³y z pomiarów. c) monta¿ niezbêdnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, d) monta¿ paneli PV, e) monta¿ inwertera, f) po³o¿enie okablowania do pod³±czenia paneli PV, g) zamontowanie rozdzielnicy dla obs³ugi paneli PV, h) modernizacjê w niezbêdnym zakresie istniej±cej instalacji elektrycznej, i) pod³±czenie rozdzielnicy paneli PV do systemu elektroenergetycznego, j) uruchomienie i rozruch instalacji stanowi±cych przedmiot zamówienia, k) przeprowadzenie w niezbêdnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw wspó³pracy z sieci± energetyczn± , l) szkolenie wskazanych przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci osób do bezpiecznej obs³ugi instalacji, m) dostarczenie dokumentacji powykonawczej, g) ¶wiadczenie bezp³atnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym 3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7A do SIWZ i sk³ada siê z koncepcjitechnicznej oraz projektów indywidualnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09331200-0, 45000000-7, 45310000-3, 45312310-3, 45261215-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji na prace monta¿owe20,00
czas reakcji na zg³oszenie usterki/awarii20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Kolektory s³oneczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia czê¶ci II obejmuje dostawê i monta¿ 31 instalacji kolektorów s³onecznych, w tym:. a) 1 szt. instalacja solarna z zastosowaniem 3 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 300 litrów na dachu budynku gospodarczego, b) 21 szt. instalacji solarnej z zastosowaniem 2 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynku mieszkalnego, c) 5 szt. instalacji solarnych z zastosowaniem 3 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 300 litrów na dachu budynku mieszkalnego d) 4 szt. instalacji solarnej z zastosowaniem 2 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na ¶cianie budynku mieszkalnego. 2) Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci: a) dostawê elementów niezbêdnych do prawid³owego i kompletnego wykonania instalacji, b) konieczne prace demonta¿owe, c) zainstalowanie w budynkach fizycznych instalacji solarnych wg wymagañ Koncepcji Technicznej, d) próby szczelno¶ci i regulacja hydrauliczna instalacji, e) uruchomienie instalacji, f) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, g) przeszkolenie u¿ytkowników w zakresie obs³ugi i prawid³owej eksploatacji instalacji, h) ¶wiadczenie bezp³atnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym. 3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7B do SIWZ i sk³ada siê z koncepcji technicznej oraz projektów indywidualnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09331100-9, 09332000-5, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45332200-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji na prace monta¿owe20,00
czas reakcji na zg³oszenie usterki/awarii20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Instalacje mieszane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia czê¶ci III obejmuje dostawê i monta¿ 11 instalacji mieszanych sk³adaj±cych siê zmikroinstalacji fotowoltaicznej i kolektorów s³onecznych, w tym: a) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 4,06 kWp na dachu budynku gospodarczego, instalacjasolarna z zastosowaniem 2 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynkumieszkalnego, b) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 2,03 kWp na dachu budynku gospodarczego, instalacjasolarna z zastosowaniem 2 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynkumieszkalnego, c) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 4,64 kWp na dachu budynku gospodarczego, instalacjasolarna z zastosowaniem 3 kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 300 litrów na dachu budynkumieszkalnego, d) 3 zestawy: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 2,03 kWp i instalacja solarna z zastosowaniem 2kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynku mieszkalnego, e) 2 zestawy: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 2,9 kWp i instalacja solarna z zastosowaniem 2 kolektoróws³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynku mieszkalnego, f) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 4,64 kWp i instalacja solarna z zastosowaniem 2 kolektoróws³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na dachu budynku mieszkalnego, g) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 2,9 kWp i instalacja solarna z zastosowaniem 3 kolektoróws³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 300 litrów na dachu budynku mieszkalnego, h) 1 zestaw: mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 2,32 kWp na gruncie, instalacja solarna z zastosowaniem 2kolektorów s³onecznych i zasobnika c.w.u. o poj. 200 litrów na ¶cianie budynku mieszkalnego. 2) Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci: a) dostawa elementów niezbêdnych do prawid³owego i kompletnego wykonania instalacji, b) weryfikacjê stanu instalacji elektrycznej obiektu oraz pomiary rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji, protoko³y z pomiarów. c) monta¿ niezbêdnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, d) zainstalowanie w budynkach fizycznych instalacji solarnych wg wymagañ Koncepcji Technicznej, e) monta¿ paneli PV, f) monta¿ inwertera, g) po³o¿enie okablowania do pod³±czenia paneli PV, h) zamontowanie rozdzielnicy dla obs³ugi paneli PV, i) modernizacjê w niezbêdnym zakresie istniej±cej instalacji elektrycznej, j) pod³±czenie rozdzielnicy paneli PV do systemu elektroenergetycznego, k) uruchomienie i rozruch instalacji stanowi±cych przedmiot zamówienia, l) przeprowadzenie w niezbêdnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw wspó³pracy z sieci± energetyczn± , m) próby szczelno¶ci i regulacja hydrauliczna instalacji, n) szkolenie wskazanych przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci osób do bezpiecznej obs³ugi instalacji, o) dostarczenie dokumentacji powykonawczej, p) ¶wiadczenie bezp³atnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym 3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7C do SIWZ i sk³ada siê z koncepcji technicznej oraz projektów indywidualnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09331200-0, 09331100-9, 45000000-7, 45310000-3, 45312310-3, 45261215-4, 09332000-5, 45300000-0, 45330000-9, 45332200-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji na prace monta¿owe20,00
czas reakcji na zg³oszenie usterki/awarii20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.