Ogłoszenie nr 540012158-N-2019 z dnia 19-01-2019 r.
Sanok:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 504870-N-2019
Data: 17/01/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 000659012,
ul. ul. Królowej Bony
4,
38-500
Sanok, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 46 59 117, e-mail
mosir.tlasyk@wp.pl, faks
13 46 591 26.
Adres strony internetowej (url): http://cris-sanok.eu
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: a) Dla zadania nr I: Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonywał co najmniej jedną usługę odpowiadającą w pełni charakterowi i złożoności zamówienia - w tym obowiązkowo minimum 6-miesięczną obsługę co najmniej jednego kompleksu basenowo-rekreacyjnego o wartości nie mniejszej niż 23.000,00 zł brutto miesięcznie, wraz z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Dla zadania nr II: Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonywał co najmniej jedną usługę odpowiadającą w pełni charakterowi i złożoności zamówienia - w tym obowiązkowo minimum 6-miesięczną obsługę co najmniej jednego kompleksu basenowo-rekreacyjnego o wartości nie mniejszej niż 5.500,00 zł brutto miesięcznie, wraz z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Dla zadania nr I: W zakresie dysponowania sprzętu zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami: - maszyna do mycia posadzek (np. pływalnie kryte i odkryte, posadzki korytarzy), - myjka wysokociśnieniowa, - maszyna do czyszczenia-polerowania posadzek (posadzki gresowe), - odkurzacz przemysłowy przystosowany do odkurzania płynów, - agregat do dezynfekcji parą,
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: a) Dla zadania nr I:
Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonywał co najmniej jedną, minimum 6-miesięczną usługę utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 23.000,00 zł brutto miesięcznie, co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, budynku użytkowego lub usługowego, wraz
z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) Dla zadania nr II:
Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonywał co najmniej jedną, minimum 6-miesięczną usługę utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 5.500,00 zł brutto miesięcznie, co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, budynku użytkowego lub usługowego, wraz
z potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) Dla zadania nr I: W zakresie dysponowania sprzętu zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami: - maszyna do mycia posadzek (np. pływalnie kryte i odkryte, posadzki korytarzy), - myjka wysokociśnieniowa, - maszyna do czyszczenia-polerowania posadzek (posadzki gresowe), - odkurzacz przemysłowy przystosowany do odkurzania płynów, - agregat do dezynfekcji parą,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-28, godzina: 08:00,
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- na dostawę mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ Sanok
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.