Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-05
Ogłoszenie nr 540002158-N-2019 z dnia 05-01-2019 r.
Godziesze Małe:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 664446-N-2018
Data: 27/12/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Krajowy numer identyfikacyjny 000314750,
ul. Wolica
113,
62-872
Godziesze Małe, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627612553, e-mail
zp@szpital.wolica.pl, faks
627612507.
Adres strony internetowej (url): www.wolica.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.5
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szpital, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy; zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian; 2) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem, iż Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni), zawiadomi Szpital na piśmie, załączając stosowne dokumenty wystawione przez producenta sprzętu jednorazowego uzytku lub materiałów opatrunkowych stwierdzające ten fakt; 3) wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów określonych w formularzu cenowym zadanie nr ....... do niniejszej umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania); Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w zakresie produktu wycofanego, o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 4) dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia - danego zadania - do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Szpital, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
w przypadku:
1) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy; zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian;
2) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem, iż Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni), zawiadomi Szpital na piśmie, załączając stosowne dokumenty wystawione przez producenta sprzętu jednorazowego uzytku lub materiałów opatrunkowych stwierdzające ten fakt;
3) wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów określonych w formularzu cenowym zadanie nr ....... do niniejszej umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania); Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w zakresie produktu wycofanego, o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt;
Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego produktu. O zmianie numeru katalogowego produktu należy powiadomić pisemnie (email) Zamawiającego i otrzymać potwierdzenia wprowadzenie zmiany. Zmiana numeru katalogowego nie wymaga formy pisemnej tj. aneksu do umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-09, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-10, godzina: 10:00,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.