eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Milanówek: Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 539622 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 483658 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń Urzędu Miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w 3 budynkach w tym: - budynki A i B Urzędu Miasta Milanówka przy ulicy Kościuszki 45 o łącznej powierzchni: 915 m2, budynki znajdują się na jednej posesji. - budynek C Urzędu Miasta Milanówka przy ulicy Spacerowej 4 o łącznej powierzchni: 964,22 m2, - budynek ZGKIM przy ul. Spacerowej 4 (wejście od ulicy Pasiecznej) o łącznej powierzchni 211,32 m2 Usługi sprzątania będą wykonywane w: -pomieszczeniach ogólnie dostępnych: korytarze, hole w budynku A, B, C i w budynku ZGKiM; -schody wejściowe do budynku A, C i do budynku ZGKiM; -klatki schodowe; -pomieszczenia biurowe; -balkony; -terakotę przed wejściem do budynku B i C; -wycieraczki przed wejściami do budynków; -sala ślubów; -serwerownie; -kasy; -pomieszczenia sanitarne; -pomieszczenia piwnic z archiwum w budynku A i pomieszczenia piwnic w budynku C; -podjazdy dla niepełnosprawnych; Pełen zakres prac objęty zamówieniem przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 Usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Miasta będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy Urzędu (tj. poniedziałek 8:00-18:00; wtorek - piątek 8:00-16:00), za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, tj.: pomieszczenia referatu Urzędu Stanu Cywilnego, pomieszczeń serwerowni, archiwum, kasy, sprzątanie tych pomieszczeń będzie odbywało się w obecności pracownika w godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. W lokalach użytkowanych przez ZGKiM usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy Zakładu (tj. poniedziałek 1000-1800; wtorek - piątek 7:00-15:00, w środę po 17:00, gdyż między godziną 15:00 a 17:00 pełniony jest dyżur pracowników), za wyjątkiem pomieszczenia o tzw. ograniczonym dostępie, tj.: kasy Zakładu. Sprzątanie tego pomieszczenia będzie odbywało się w obecności pracownika w godzinach pracy ZGKiM po wcześniejszym ustaleniu terminu. Zakres prac w pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach biurowych. Personel Wykonawcy świadczący usługi w obiektach objętych przedmiotowym zamówieniem zobowiązany jest również do zamknięcia budynków od wewnątrz w czasie 15 minut po zakończeniu pracy Urzędu, tj. od wtorku do piątku o godzinie 16.15, w poniedziałki o godzinie 18.15, w pomieszczeniach użytkowanych przez ZGKiM drzwi powinny zostać zamknięte od wtorku do piątku o godz. 15.15, zaś w poniedziałki o godz. 18.15. W przypadku pozostania pracowników Urzędu i ZGKiM po godzinach pracy w budynku, Personel Wykonawcy zobowiązany jest do każdorazowego wypuszczenia oraz ewentualnego wpuszczenia pracowników do budynków oraz do zamknięcia po nich drzwi wejściowych. Po zakończeniu prac w budynkach A, B i C oraz w budynku ZGKiM pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do sprawdzenia i wyłączenia odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcia otwartych lub uchylonych okien, drzwi, kranów instalacji wodociągowej, wygaszenia oświetlenia. Pracownicy Wykonawcy po zakończeniu świadczenia usług sprzątania każdorazowo, telefonicznie powiadamiają Straż Miejską w Milanówku o tym fakcie i czekają na przyjazd Strażnika Miejskiego w celu prawidłowego zamknięcia obiektów. Do realizacji usług Wykonawca zapewni własny sprzęt i środki czystości oraz środki zapachowe, worki do koszy na śmieci niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie zwraca kosztów zakupu tych artykułów, Wykonawca zapewni ten asortyment w ramach oferowanego wynagrodzenia. Używany sprzęt, środki czystości powinny odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska, posiadać niezbędne atesty i zezwolenia. Środki chemiczne nie powinny być trujące i o przykrym, ostrym zapachu ani powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. Wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i nie podlega zmianom. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po wystawieniu faktury za wykonane usługi nie częściej niż jeden raz w miesiącu. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu jak również zobowiązany jest do dysponowania w pełni sprawnym parkiem maszynowym przez cały czas realizowania zamówienia. Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza) jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. Wykonawca zobowiązany jest do podania personalnych danych osób wykonujących świadczenie usług sprzątania w obiektach objętych przedmiotowym zamówieniem. W przypadku zmian kadrowych, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego, jednak nie później niż w trzecim dniu roboczym podając powód zmian. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe SOS BARWIT Barbara Jakubczak, ul. Klemensiewicza 5A/32, 01-318 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76100,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54538,20

  • Oferta z najniższą ceną: 54538,20 / Oferta z najwyższą ceną: 77490,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.