eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53841 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Opole:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 45792
Data: 17/03/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53115620200000, ul. Sądowa  2, 45-033   Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 539 761, e-mail tomasz.iwaniuk@sw.gov.pl, faks 774 544 439.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Wykonawca, lub inny podmiot na którego zdolności powołuje się Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaże, że: 1.a.a.a) dla realizacji zamówienia częściowego, na które złożył ofertę, dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym niezbędnym do jego realizacji, tzn.: w każdym cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnym dla każdego typu zajęć (tj.: - dla zajęć teoretycznych z nauki zawodu; - dla zajęć praktycznych z nauki zawodu; - dla zajęć z zakresu BHP i p-poż; - dla zajęć z zakresu pomocy przedmedycznej; - dla zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) wykaże, że dysponuje osobą, lub osobami, do ich prowadzenia. Z tym, że każda taka osoba musi posiadać doświadczenie z przeprowadzenia zajęć szkoleniowych obejmujących branżowo każdą tematykę do której zostanie przyporządkowana przez Wykonawcę w wykazie według załącznika nr 7 do SIWZ (* - przez zajęcia szkoleniowe należy rozumieć zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych kursanta). b) dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do realizacji części zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres składania ofert jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku będącego w realizacji świadczenia okresowego - dotychczas wykonał: co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do wykonania w ciągu 1 miesiąca minimum 2 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) lub co najmniej 1 usługę na podstawie umowy, która zobowiązywała do wykonania w ciągu 3 miesięcy minimum 6 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Wykonawca, lub inny podmiot na którego zdolności powołuje się Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaże, że: a) dla realizacji zamówienia częściowego, na które złożył ofertę, dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym niezbędnym do jego realizacji, tzn.: w każdym cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnym dla każdego typu zajęć (tj.: - dla zajęć teoretycznych z nauki zawodu; - dla zajęć praktycznych z nauki zawodu; - dla zajęć z zakresu BHP i p-poż; - dla zajęć z zakresu pomocy przedmedycznej; - dla zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) wykaże, że dysponuje osobą, lub osobami, do ich prowadzenia. Z tym, że każda taka osoba musi posiadać jakiekolwiek doświadczenie* z prowadzenia zajęć szkoleniowych** obejmujących każdą tematykę do której zostanie przyporządkowana przez Wykonawcę w wykazie według załącznika nr 7 do SIWZ.(* - jakiekolwiek doświadczenie oznacza minimum jednokrotne prowadzenie zajęć szkoleniowych dla tematyki do której osoba zostanie przyporządkowana przez Wykonawcę w wykazie według załącznika nr 7 do SIWZ; ** - przez zajęcia szkoleniowe należy rozumieć zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych kursanta). b) dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do realizacji części zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres składania ofert jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku będącego w realizacji świadczenia okresowego - dotychczas wykonał: co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do wykonania w ciągu 1 miesiąca minimum 2 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) lub co najmniej 1 usługę na podstawie umowy, która zobowiązywała do wykonania w ciągu 3 miesięcy minimum 6 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: a)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.15 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.22 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) Wykonawca w terminie 3 dni liczonych od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych (stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych), przekaże Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;
W ogłoszeniu powinno być: Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245, sekcja III.1.3. "Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępnej na stronie zamawiającego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: a) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.a SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zezwolenie o którym mowa w art. 58 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty, wydane w postaci decyzji administracyjnej, o której mowa w par.6 ust.1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 4 marca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków udzielania i cofania zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną, w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ). b) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.b SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zaświadczenia o wpisie do ewidencji, o której mowa w z art. 82 ust.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty /Dz.U. z 2004r Nr 256 poz.2572 z późn. zm./), w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ) c) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.b SIWZ wykonawca złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 16 do SIWZ. d) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.a SIWZ wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 7 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w pkt.8.4 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: e) przedstawienia decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych; f) przedstawienia dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa w pkt.8.4 SIWZ, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
W ogłoszeniu powinno być: Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245, sekcja III.1.3. "Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępnej na stronie zamawiającego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo, jeśli dla wykonawcy taki wymóg wynika z pkt.10-12 SIWZ. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca złoży wraz z Ofertą należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, w formie o której mowa w pkt.10.1 SIWZ: dotyczący Wykonawcy ubiegających się o zamówienie, uwzględniając pkt.12.5 SIWZ dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dla każdego z podmiotów trzecich (z osobna), o których mowa w pkt. 14.4 SIWZ, jeśli takie podmioty występują. 4. kopia potwierdzenia wpłaty wadium w pieniądzu, jeśli w takiej formy wadium Wykonawca skorzystał; 5. kopia lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium jeśli wadium jest wpłacone w innej formie niż pieniężnej (oryginał wadium może być złożony u Zamawiającego wraz z ofertą lub złożony osobno jednakże tylko w terminie składania ofert). 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (opisano w pkt.14.2 SIWZ). 7. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zamówienia publicznego niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia w zakresie złożonej przez wykonawcę oferty - załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Aktualny na dzień złożenia zamawiającemu wykaz usług wykonanych w przypadku świadczeń okresowych - usług wykonanych w zakresie opisanym w pkt. 8.4. lit. b SIWZ. 10. Oświadczenie wykonawcy informujące o zatrudnionych osobach fizycznych uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie organizacji cykli szkoleniowo - aktywizacyjnych, wymagane przez zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a.
W ogłoszeniu powinno być: Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245 (sprostowanie 2017/S 061-114533), sekcja VII.2. Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w SIWZ - w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku wykluczenia, a także potwierdzających spełnianie warunku z art.22 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2.
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, Informacja na temat wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający ustala wadium: a) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr I w rozumieniu pkt. 4 SIWZ b) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr II w rozumieniu pkt. 4 SIWZ c) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr III w rozumieniu pkt. 4 SIWZ d) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr IV w rozumieniu pkt. 4 SIWZ e) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr V w rozumieniu pkt. 4 SIWZ f) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VI w rozumieniu pkt. 4 SIWZ g) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ h) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr VIII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ Zasady i formy wnoszenia wadium określa określa pkt 17.3 do 17.13 SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak, Informacja na temat wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający ustala wadium: a) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr I w rozumieniu pkt. 4 SIWZ b) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr II w rozumieniu pkt. 4 SIWZ c) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr III w rozumieniu pkt. 4 SIWZ d) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr IV w rozumieniu pkt. 4 SIWZ e) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr V w rozumieniu pkt. 4 SIWZ f) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VI w rozumieniu pkt. 4 SIWZ g) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ h) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr VIII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2.
W ogłoszeniu jest: Kryteria Kryteria Znaczenie Cena oferty 60.00 Termin płatności 17.00 Uprawnienia pedagogiczne 18.00 Marginalizacja 5.00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245, sekcja II.2.5. "Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia."

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający, zgodnie z art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, w następującym zakresie: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z proporcjonalnym do tego zmniejszeniem wynagrodzenia w umowie w sytuacji wystąpienia siły wyższej (tj. wojny; - działań wojennych; - działań wrogów zewnętrznych; - terroryzm; - rewolucja; - przewrót wojskowy lub cywilny; - wojna domowa; - skutki zastosowania amunicji wojskowej; - materiałów wybuchowych; - skażenia radioaktywnego, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; - klęski żywiołowej; - bunty, niepokoje, strajki) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; b) zmiana zapisów w umowie wymagana zmianą w obowiązujących powszechnie przepisach prawa mających wpływ na treść umowy; c) zmiana terminu realizacji cyklu na inny niż wynikający z par. 3 ust.1 pod warunkiem zawarcia niniejszej umowy w takiej dacie, która uniemożliwia dochowanie jej warunków związanych z realizacją danego cyklu. Zmiany umowy mogą nastąpić pod łącznie następującymi warunkami formalnymi: a) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, b) okoliczności faktyczne uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do umowy wraz z powołaniem się na zaistniałą okoliczność wymienioną powyżej.
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245 (sprostowanie 2017/S 061-114533), sekcja VII.2. "Zmiany umowy przewidziane przez zamawiającego na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy PZP zostały wskazane w paragrafie 12 ust. 2 załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia."

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 1
Punkt: pkt.5 w części od 1 do 8
W ogłoszeniu jest: Kryteria oceny ofert: Kryteria Znaczenie Cena oferty 60.00 Termin płatności 17.00 Uprawnienia pedagogiczne 18.00 Marginalizacja 5.00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria oceny ofert: Z uwagi na art. 11 ust. 7e ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dostosował zawartość pola do treści ogłoszenia zamieszczonego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245, sekcja II.2.5. "Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia."

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Obowiązkowe ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, nr ogłoszenia: 2017/S 051-094245, data przekazania ogłoszenia do zamieszczenia 9 marca 2017 roku. (sprostowanie 2017/S 061-114533, data przekazania ogłoszenia do zamieszczenia: 24 marca 2017 roku)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.