eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 45792 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Opole: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" realizowany w ramach Działania 2.7 "Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym" Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

tak


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53115620200000, ul. Sądowa  2, 45-033   Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 539 761, e-mail tomasz.iwaniuk@sw.gov.pl, faks 774 544 439.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pańtwowa jednostkla organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub pocztą kurierską.
Adres:
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej 45-033 Opole, ul. Sądowa 2 (sekretariat I piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.
Numer referencyjny: Numer referencyjny: OI-P.2230.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie zorganizowania i przeprowadzenia przez Wykonawcę 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla osób osadzonych w jednostkach penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Opolu: w Areszcie Śledczym w Opolu, Zakładzie Karnym w Brzegu,Zakładzie Karnym w Głubczycach, Zakładzie Karnym w Kluczborku, Zakładzie Karnym w Nysie, Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim, Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich i Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich. Część nr: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu. Cykl nr 1. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Elektryk z uprawnieniami E do 1 kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn Cykl nr 7. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Część nr: 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach. Cykl nr 1. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Część nr: 3 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku. Cykl nr 1. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Spawacz metodą MIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 179, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 109, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Elektryk uprawnienia E do 1kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Tapicer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Część nr: 4 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie. Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Monter izolacji cieplnej połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Spawacz metodą TIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 7. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Część nr: 5 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim. Cykl nr 1. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin - 106, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin - 106, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz wykończeniowy połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników -12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Pilarz z obsługą spalinowych pilarek łańcuchowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin- 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Część nr: 6 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich. Cykl nr 1. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130,ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Fryzjer męski połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Część nr: 7 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich. Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Część nr: 8 Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym Opolu. Cykl nr 1. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 184, ilość uczestników - 12 osadzonych kobiet. Cykl nr 3. Konserwator powierzchni płaskich połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn.

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80530000-8, 80562000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego w danej części zamówienia. Udzielenia zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, tj. zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie cykli aktywizacyjno-szkoleniowych dla osób osadzonych, w ramach realizowanego projektu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 08/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencje i uprawnienia do prowadzonej działalności zawodowej umożliwiającej kształcenie ustawiczne w formie pozaszkolnej w zakresie realizacji kursów z par.3 pkt.5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz U z 2014r. poz.622 z późn. zm/. (tzn. Wykonawca, zgodnie z par.2 pkt.4-5 w zw. z par.18 ust.1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz U z 2014r. poz.622 z późn. zm/ może być placówką kształcenia ustawicznego, lub placówką kształcenia praktycznego, lub ośrodkiem dokształcania i doskonalenia zawodowego w rozumieniu art.2 pkt.3a ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty. Podmioty te mogą być publiczne lub niepubliczne). Wobec powyższego, jeśli wykonawca działając jako placówka kształcenia ustawicznego, lub jako placówka kształcenia praktycznego, lub jako ośrodek dokształcania i doskonalenia zawodowego: a) jest publiczną placówką założoną przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub osobę fizyczną, to wykaże, że posiada ważne zezwolenie, o którym mowa w art. 58 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty, wydane w formie decyzji administracyjnej, o której mowa w par.6 ust.1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 4 marca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków udzielania i cofania zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną. b) jest niepubliczną placówką założoną przez osobę prawną lub osobę fizyczną, to wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji, o której mowa w art. 82 ust.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty /Dz.U. z 2004r Nr 256 poz.2572 z późn. zm./
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca, lub inny podmiot na którego zdolności powołuje się Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaże, że: 1.a.a.a) dla realizacji zamówienia częściowego, na które złożył ofertę, dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym niezbędnym do jego realizacji, tzn.: w każdym cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnym dla każdego typu zajęć (tj.: - dla zajęć teoretycznych z nauki zawodu; - dla zajęć praktycznych z nauki zawodu; - dla zajęć z zakresu BHP i p-poż; - dla zajęć z zakresu pomocy przedmedycznej; - dla zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) wykaże, że dysponuje osobą, lub osobami, do ich prowadzenia. Z tym, że każda taka osoba musi posiadać doświadczenie z przeprowadzenia zajęć szkoleniowych obejmujących branżowo każdą tematykę do której zostanie przyporządkowana przez Wykonawcę w wykazie według załącznika nr 7 do SIWZ (* - przez zajęcia szkoleniowe należy rozumieć zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych kursanta). b) dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do realizacji części zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres składania ofert jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku będącego w realizacji świadczenia okresowego - dotychczas wykonał: co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do wykonania w ciągu 1 miesiąca minimum 2 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) lub co najmniej 1 usługę na podstawie umowy, która zobowiązywała do wykonania w ciągu 3 miesięcy minimum 6 szkoleń z których każde przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.15 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.22 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) Wykonawca w terminie 3 dni liczonych od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych (stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych), przekaże Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.a SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zezwolenie o którym mowa w art. 58 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty, wydane w postaci decyzji administracyjnej, o której mowa w par.6 ust.1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 4 marca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków udzielania i cofania zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną, w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ). b) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.b SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zaświadczenia o wpisie do ewidencji, o której mowa w z art. 82 ust.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty /Dz.U. z 2004r Nr 256 poz.2572 z późn. zm./), w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ) c) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.b SIWZ wykonawca złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 16 do SIWZ. d) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.a SIWZ wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 7 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w pkt.8.4 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: e) przedstawienia decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych; f) przedstawienia dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa w pkt.8.4 SIWZ, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo, jeśli dla wykonawcy taki wymóg wynika z pkt.10-12 SIWZ. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca złoży wraz z Ofertą należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, w formie o której mowa w pkt.10.1 SIWZ: dotyczący Wykonawcy ubiegających się o zamówienie, uwzględniając pkt.12.5 SIWZ dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dla każdego z podmiotów trzecich (z osobna), o których mowa w pkt. 14.4 SIWZ, jeśli takie podmioty występują. 4. kopia potwierdzenia wpłaty wadium w pieniądzu, jeśli w takiej formy wadium Wykonawca skorzystał; 5. kopia lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium jeśli wadium jest wpłacone w innej formie niż pieniężnej (oryginał wadium może być złożony u Zamawiającego wraz z ofertą lub złożony osobno jednakże tylko w terminie składania ofert). 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (opisano w pkt.14.2 SIWZ). 7. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zamówienia publicznego niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia w zakresie złożonej przez wykonawcę oferty - załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Aktualny na dzień złożenia zamawiającemu wykaz usług wykonanych w przypadku świadczeń okresowych - usług wykonanych w zakresie opisanym w pkt. 8.4. lit. b SIWZ. 10. Oświadczenie wykonawcy informujące o zatrudnionych osobach fizycznych uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie organizacji cykli szkoleniowo - aktywizacyjnych, wymagane przez zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający ustala wadium: a) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr I w rozumieniu pkt. 4 SIWZ b) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr II w rozumieniu pkt. 4 SIWZ c) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr III w rozumieniu pkt. 4 SIWZ d) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr IV w rozumieniu pkt. 4 SIWZ e) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr V w rozumieniu pkt. 4 SIWZ f) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VI w rozumieniu pkt. 4 SIWZ g) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ h) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr VIII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ Zasady i formy wnoszenia wadium określa określa pkt 17.3 do 17.13 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60.00
Termin płatności17.00
Uprawnienia pedagogiczne18.00
Marginalizacja5.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, w następującym zakresie: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z proporcjonalnym do tego zmniejszeniem wynagrodzenia w umowie w sytuacji wystąpienia siły wyższej (tj. wojny; - działań wojennych; - działań wrogów zewnętrznych; - terroryzm; - rewolucja; - przewrót wojskowy lub cywilny; - wojna domowa; - skutki zastosowania amunicji wojskowej; - materiałów wybuchowych; - skażenia radioaktywnego, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; - klęski żywiołowej; - bunty, niepokoje, strajki) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; b) zmiana zapisów w umowie wymagana zmianą w obowiązujących powszechnie przepisach prawa mających wpływ na treść umowy; c) zmiana terminu realizacji cyklu na inny niż wynikający z par. 3 ust.1 pod warunkiem zawarcia niniejszej umowy w takiej dacie, która uniemożliwia dochowanie jej warunków związanych z realizacją danego cyklu. Zmiany umowy mogą nastąpić pod łącznie następującymi warunkami formalnymi: a) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, b) okoliczności faktyczne uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do umowy wraz z powołaniem się na zaistniałą okoliczność wymienioną powyżej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/04/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Elektryk z uprawnieniami E do 1 kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn Cykl nr 7. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 1 260 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termi płatności17.00
uprawnienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 900 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Spawacz metodą MIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 179, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 109, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Elektryk uprawnienia E do 1kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Tapicer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 1 080 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty 60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Monter izolacji cieplnej połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Spawacz metodą TIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 7. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 136, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 1 260 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin - 106, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin - 106, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Malarz wykończeniowy połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników -12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Pilarz z obsługą spalinowych pilarek łańcuchowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin- 110, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 1 080 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogicz18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130,ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 100, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Fryzjer męski połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Wadium: 1 080 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 3. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Cykl nr 6. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 130, ilość uczestników - 12osadzonych mężczyzn. Wadium: 1080,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatnosci17.00
uprawienia pedagogiczne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Areszcie Śledczym Opolu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cykl nr 1. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 2. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 184, ilość uczestników - 12 osadzonych kobiet. Cykl nr 3. Konserwator powierzchni płaskich połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 4. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Cykl nr 5. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin - 135, ilość uczestników - 12 osadzonych mężczyzn. Wadium: 900 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80562000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
termin płatności17.00
uprawnienia pedagogzne18.00
marginalizacja5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.