Ogłoszenie z dnia 2012-12-30
Mińsk, Białoruś: Zakup mebli do nowej siedziby Ambasady RP w Mińsku
Numer ogłoszenia: 532232 - 2012; data zamieszczenia: 30.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ambasada RP w Mińsku, ul. Rumiancewa 6, - Mińsk, Białoruś, woj. , tel. 00375 (17) 288 21 14, faks 00375 (17) 294 49 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka zagraniczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli do nowej siedziby Ambasady RP w Mińsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli na potrzeby tymczasowej siedziby Ambasady RP na Białorusi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.11.31.00 - Fotele 39.12.20.00 - Kredensy i biblioteczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akccept P. Jusiński, M. Pyzel, ul. Podchorążych 71/3, 00-722 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48981,51
Oferta z najniższą ceną: 48981,51 / Oferta z najwyższą ceną: 48981,51
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiającym jest placówka zagraniczna, a wartość zamówienia nie przekracza 130 000 EUR
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.