To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-12
Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń biurowych, do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Numer ogłoszenia: 53085 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107328 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie, ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623220, faks 012 6374500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń biurowych, do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń biurowych, do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12. Dostawa będzie realizowana partiami na podstawie zamówienia. Zamawiający przewiduje dostawę trzy razy w miesiącu. Dostawa będzie realizowana do siedziby Zamawiającego w dni robocze pomiędzy godziną 9:00, a 15:00. Każdorazowa dostawa partii zostanie poprzedzona zamówieniem przekazanym w formie pisemnej lub elektronicznej przez Zamawiającego, ze wskazaniem nazwy oraz ilości produktu. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1)dostawa każdej partii produktów będzie realizowana do siedziby Zamawiającego, 2)produkty będą posiadać bezpieczne opakowania, zawierające opis co do rodzaju oraz ilości dostarczonych produktów, 3)termin ważności (przydatności) każdego produktu nie może być krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lobos Sp. z o.o.,, al. Pokoju 1A,, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235748,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251233,45
Oferta z najniższą ceną: 251233,45 / Oferta z najwyższą ceną: 254521,53
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
- Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wys. Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.