eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów › Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz zabawek do punktu przedszkolnego w Szczepidle w ramach projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Krzymów: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz zabawek do punktu przedszkolnego w Szczepidle w ramach projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00
Numer ogłoszenia: 530828 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469862 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2413280, faks 063 2413091.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz zabawek do punktu przedszkolnego w Szczepidle w ramach projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu mebli, wyposażenia, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu komputerowego i audiowizualnego do punktu przedszkolnego przy Urzędzie Gminy w Krzymowie zlokalizowanego w Szkole Podstawowej w Szczepidle. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kraina zabawy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-30-049/12-00. 2. Zadanie zostało podzielone na trzy części i obejmuje: Część 1 - dostawa mebli i wyposażenia: -Zestaw mebli do pokoju nauczycieli -Fotele obrotowe -Krzesła do pokoju nauczyciela -Biurka dla nauczycieli -Krzesełka konferencyjne -Krzesła przedszkolne -Stoliczki trapezowe lub pięciokątne -Leżaki -Jaśki -Koce polarowe -Zestaw mebli dziecięcych -Szatnia dla dzieci -Czajnik elektryczny -Termos z pompką Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1a. Część 2 - dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych: -Szafka - kącik kuchenny z niezbędnymi elementami -Szafka - kącik do zabaw teatralnych i w sklep -Szafka biblioteczka z ławeczką - kącik czytelniczy z siedziskiem -Zestaw zabawek dla dzieci -Pomoce dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1b. Część 3 - dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, audiowizualnego: -Komputer dla nauczycieli i specjalistów wraz z oprogramowaniem -Rzutnik dla nauczycieli -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, ksero, skaner) -Sprzęt audio (wieża) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części zawierają załączniki nr 1a - 1c - Formularze cenowe. 3. Podane w załącznikach 1a-1c do SIW nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach 1a-1c do SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. 4. Wszystkie pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, wyposażenie, sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i sprzęt audiowizualny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie pomoce dydaktyczne, meble, zabawki i wyposażenie muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. 7. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1a-1c). 10. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: -Punkt przedszkolny przy Urzędzie Gminy w Krzymowie zlokalizowany w Szkole Podstawowej w Szczepidle, Szczepidło 52, 62-513 Krzymów. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie dostawy: mebli i wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych, oprogramowania, sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu pn.: Kraina zabawy współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 13. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje wymienione w danej części. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 17. W ramach postępowania nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna. 18. Wynagrodzenie wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL 19. Zamawiający ustanawia płatnika którym będzie Urząd Gminy w Krzymowie. 20. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia odbioru dostawy na pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie, meble, sprzęt komputerowy i audiowizualny za wyjątkiem oprogramowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.22.11.50 - Termosy 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 32.31.00.00 - Odbiorniki audycji radiowych 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. SKA, ul. Graniczna 45, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23332,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. SKA, ul. Graniczna 45, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21563,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17530,66

  • Oferta z najniższą ceną: 17530,66 / Oferta z najwyższą ceną: 17530,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Informatyczna ELPRO-BIS Sp. z o.o., ul. Sukiennicza 2, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6147,54

  • Oferta z najniższą ceną: 6147,54 / Oferta z najwyższą ceną: 8708,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.